Hakutulokset

1. jasmin--

G. Mitä lasissa?

Maitoa =) (ruokajuomana pizzan kans)
  2. jasmin--

Pinoon ne perheet, joissa EI vielä yrjötautia tälle keväälle? Vähissä taitavat olla:)

Ei ole ollut ja toivottavasti jää väliin! :wave:
  3. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

Eikä Jessi : / Toivottavasti säästyisit, ihan tarpeeksi olet ykäillyt viime kuukausina! : / Voimia pikkupotilaan hoitoon :hug: Mä varmaan latasin viikonlopulle vähän liikaa odotuksia kun nyt sit ollaan miehen kans riidelty koko viikonloppu, eilinen meni mulla aamu raivotessa, loppupäivä...
  4. jasmin--

<3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

Elli Osanotto suureen suruunne minunkin puolestani :'( :hug: Voimia matkaan maanantaille ja jaksamista surutyöhön :hug: Nämä on järkyttävää luettavaa joka kerta :'( Niisku-Rouvalle Jaksamisia myöskin ja toivon säteitä isoisän paranemiseen :hug: Tervetuloa Zemar! :flower: Minttu-82...
  5. jasmin--

niiskuneiti Tuo on kyllä yrjötaudissa ihan hirveintä että pahimmassa vaiheessa se paha olo ei helpota vaikka oisit useampaan kertaan jo oksentanut : / Joskus vuosi sitten kun meillä kävi noro-virus niin miehelle itkin siinä oksentelun lomassa että mieluummin potisin yrjökrapulaa kun siinä se...
  6. jasmin--

Irmeli Mä tykkään noista Britaxeista mitä nyt kuvia niistä olen katellut mutta en silti oikeen tajua niitä..pitäis varmaan nähdä livenä.. Siis istuuko isompi lapsi ylempänä ja vauva ahdetaan sinne jalkojen juureen? Jossain taas sanottiin että painavampi lapsi alempana mutta eihän sieltä näe...
  7. jasmin--

ruutinen :heart: Ihastuttava masuasukki-video! :heart: Toivottavasti riski on verikokeiden perusteella kuiteskin olematon, labrat antaa onneksi tarkempaa tietoa eikä tarvii enää pohjata tohon turvotuslukemaan pelkästään! Eli jäämme odottelemaan pelkkää etanapostia :) Ja voihan sen vielä...
  8. jasmin--

Jessi Juu jäi vähän mietityttämään että miten toi nyt menee. Käsitin jotenki niin että ne pullot josta irtoaa yli sallittujen määrien kielletään kokonaan ja välttämissuositus tulee myös sellasille mistä irtoaa "turvallinen" määrä mutta siis irtoaa joka tapauksessa jotain. Mutta kun tosiaan on...
  9. jasmin--

Jessi En ole kyllä yllättynyt että nuo kielletään. Nyt on tullut paljon BPA-vapaita muovisia tuttipulloja siis niitä rusehtavan värisiä pulloja, luulisi niitä voivan kuitenkin käyttää huoletta vaikka käsitin että kaikkiin muovisiin tutipulloihin tulee suositus välttää niitä kokonaan...
  10. jasmin--

ONNEA ONNEA Minnuska ja tervetuloa mukaan! :flower: :heart:
  11. jasmin--

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

:wave: Viikonloppu meni, sisko oli siis kylässä yllätysvieraana :) Piti sitten kertoa vauvauutiset ja vasta sen jälkeen myönsi että kyllähän mulla iso möhömaha jo onkin, hän ei vaan silti jotenki osannut odottaa :D No, hyvin otti uutisen ja päätin sitten kertoa äidillenikin ettei sit...
  12. jasmin--

:wave: Viikonloppu meni hujauksessa. Meillä oli yllätyskylässä mun siskoni joten suunnitelmat siitä että mun puoilen suku saisi raskaudesta tiedon sitten rakenneultran jälkeen meni uusiksi. Paitsi että sisko on jostain syystä niin vahvasti siinä uskossa ollut että mä en halua enempää lapsia...
  13. jasmin--

Facebook-ryhmä Mulle jäi traumat kun kävin pari päivää sitten lukemassa sitä maaliskuisten tappeluketjua mitä moni täällä päivitteli :D Siellähän ryhmä jakaantui kahteen leiriin kunperustettiin jo tässä vaiheessa naamakirjaan suljettu ryhmä :( Palstakirjottelu heillä kuoli monilta siihen ja aika...
  14. jasmin--

Tömpsis ja SalainenToive Onpa jotenki lohduttavaa tietää että on sitä synnärimatkaa muillakin vaikka toki toivois että kaikilla ois synnäri tosiaan 2min matkan päässä niinkuin meillä, melkein vois kävellä :D Kai sitä on niin tottunut että se on noin lähellä että tuo 45min synnärimatka tuntuu...
  15. jasmin--

ruutinen Mä aina ajattelen että sulla on raukalla niin paha olo ettet pysty ees kirjottaan :x Hyvä että tömpsis huhuili niin tiedetään että siellähän sä piileksit, lukemassa meidän muiden jaaritteluja :D Voi että mä toivon ja haaveilen että imetys tällä kertaa onnistuisi! Esikoisen kohdalla...
  16. jasmin--

Heenu ja Hölyhuispake ONNEA valtavasti molemmille plussasta ja tervetuloa mukaan!! :flower: :heart: irmeli Toi on kyllä tosi hienoa että teillä odottaja pääsee varhaisultraankin! Itekkin teki mieli tosi kovasti käydä yksityisellä ennen np-ultraa kun huoletti että onko masussa elämää todella...
  17. jasmin--

Neuvolassa käyty tänään ja rakenneultra-aika tipahtaa loppuviikosta postiluukusta, parin viikon päästä sitten sinne vihdoin :heart: Kaikki ok, eipä kummoinen käynti mutta kiva aina keskittyä hetkeksi tulevaan vauvaan täysillä, on jotenkin vieläkin vähän epätodellinen olo :) Ainut stressinaihe...
  18. jasmin--

Tömpsis Älä välitä, päivästä riippuen mä haastan kans miehelle riitaa joka asiasta ja mökötän urakalla ilman mitään syytä :headwall: Vklopuksi meille tuli vieraita, oli pakko lopettaa murjottaminen pariksi päiväksi, tänään taas näemmä sain jatkettua siitä mihin jäätiin. : / Mulla on ollut tylsä...
  19. jasmin--

Juu, meidän pinossa ei ole tappelua/provosoitumista/kiukustumista nähtykkään vaan mielestäni ihan mielipiteiden vaihtoa. Se, että on eri mieltä, tai lisää jonkun näkökulman johonkin asiaan joka keskustelusta on noussut mieleen, ei mun mielestä ole tappelemista =) Mielipiteitä kun on just niin...
  20. jasmin--

Pearl84 Kirjoitit osuvasti. Mielestäni se, että joku kirjoittaa täällä esim meikkaavansa päivittäin ei kerro siitä ihmisestä täällä keskustelupalstalla yhtään mitään muuta kuin että hän meikkaa päivittäin. Silti voi olla asioista kiinnostunut ja ottanut selvää ja seurata tuoreimpia tutkimuksia...

Yhteistyössä