:wave:
"vieras" 06.03.2011 #27 Meidän perheessä on ollut yrjötauti viimeeksi 4 vuotta sitten. Koputan kuitenkin puuta.
"vieras" 06.03.2011 #28 Meilläkään perheessä ei ole ollut yhtään yrjötautia tai flunssaa koko lasten elinaikana Kaksoset syntyivät kesällä 2009.
Meilläkään perheessä ei ole ollut yhtään yrjötautia tai flunssaa koko lasten elinaikana Kaksoset syntyivät kesällä 2009.
"Meimi" 06.03.2011 #29 Vastasin just tällaiseen kyselyyn about kuukausi sitten; kerroin että edellisestä on AIKAA. No, kuopus laattaili yhden päivän pari viikkoa sitten. En vastaa enää , siitä se tuli, kostoksi...
Vastasin just tällaiseen kyselyyn about kuukausi sitten; kerroin että edellisestä on AIKAA. No, kuopus laattaili yhden päivän pari viikkoa sitten. En vastaa enää , siitä se tuli, kostoksi...
"äiti" 06.03.2011 #32 Meillä ei moneen vuoteen ole ollu yrjöä kylässä. Kun pitää vastustukyvyn kohillaan, niin ei tulekkaan.
Meillä ei moneen vuoteen ole ollu yrjöä kylässä. Kun pitää vastustukyvyn kohillaan, niin ei tulekkaan.
sähköpaimenkoira 06.03.2011 #35 :wave: Onneksi. Melkein minkä tahansa muun tartuntataudin ottaisin ennemmin kuin yrjötaudin.
"Meimi" 06.03.2011 #36 [QUOTE="äiti";23293962]Meillä ei moneen vuoteen ole ollu yrjöä kylässä. Kun pitää vastustukyvyn kohillaan, niin ei tulekkaan.[/QUOTE] Olen samaa mieltä! Korjaan, olin samaa mieltä, vaan niin se vain meille iski... Oli pakko sanoa, sorry
[QUOTE="äiti";23293962]Meillä ei moneen vuoteen ole ollu yrjöä kylässä. Kun pitää vastustukyvyn kohillaan, niin ei tulekkaan.[/QUOTE] Olen samaa mieltä! Korjaan, olin samaa mieltä, vaan niin se vain meille iski... Oli pakko sanoa, sorry
SyysYö 06.03.2011 #37 :wave: eipä ole georgea vielä näkynyt, eikä toivottavasti näykkään! mutta taaperolla oli kurkunpääntulehdus & miula on tavan flunssa :kieh:
:wave: eipä ole georgea vielä näkynyt, eikä toivottavasti näykkään! mutta taaperolla oli kurkunpääntulehdus & miula on tavan flunssa :kieh:
PinkLily 06.03.2011 #38 Ei oo tälle vuodelle kolahtanu vielä. Mulla on kyl ollu järkky eto-olo jo viikkoja mut ei se mitää oksutautia taida sentäs olla ku ylös asti ei tuu...
Ei oo tälle vuodelle kolahtanu vielä. Mulla on kyl ollu järkky eto-olo jo viikkoja mut ei se mitää oksutautia taida sentäs olla ku ylös asti ei tuu...