Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Paino Noo, mulle o tullu 14 kiloa, jo nyt :) Mutta samapa tuo paljonko joutuu laihuttamaan. Jos laps vaatii suklaata nii se vaatii sillo suklaata ja minähän täytän toiveet ;) Tää on leiponu koko päivän. Piti tehä pullaa. Mutta teinki eka gluteenittomia sämpylöitä ittelle. Sitten keksin, että...
  2. M

Hennu Eli jos haluaa säilyttää jonkin verran omaa elämää, nii ei kannate liittyä :) Mie olen Destellon kaveri naamakirjassa täältä palstalta. Sen kanssa siellä sillo tällö. Mullaki varmaa noi ryhmät feidaantuu. Mulla on muutenki iha lahoaivot nykysten. En muista mitään. Vaikka olis leipä...
  3. M

Hoitopöytä Mulla o eniten ehkä se onkelma minne sen laittais.. Yläkertaan, keskikerrokseen vai kellariin. Vai jokaiseen. Siispä päätin, etten ehkis minnekään. Ostan ikeasta niitä alustoja joka kerrokseen ja vaihtelen, sitte millo missäkin. Hankinnat.. öö. Ostin ehkä vahingosa vähä niinku. (...
  4. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

Uskomatonta! olin viikossa lihonut taas 1300grammaa.. Tosin terkka lohdutteli että eri puntari ko vime viikolla. Joka tapauksessa läski ansaitsi menolipun sokerirasitukseen. Se ois melkee helpotus jos olis se. Sais iha hyvällä omalla tunnolla rajottaa syömistä 1700-1800 kaloriin. Ettei aivan...
  5. M

Hennu mulla o keinutuoli. Pinnasängyn ostin viime viikolla. Vaatteita ainaki kaks-kolme äippäpakettia täynnä ja sit vielä se oma minkä tilaan jossain vaiheessa. Vaunut on kahdet. Yhdet matkarattaat ja kaukalo telakalla. Harsoja 20 ja muovifroteelakanoitakin. Hoitopöytää en meinaa hommata. Niin...
  6. M

Vilipi maksaa apteekissa ehkä kympin. Ja tosiaan suolavedellä huuhdella missä ei ole jodia niin se kostuttaa limakalvot. Mulla o välillä ollu siis iha vihreätä ja tosi tönkkiä tossa nokassa ja sillo kurkku ollu iha tulessa aamulla, ku se ärsyyntyy ko kuivaa suun kautta hengittäessä. Hennu Ei...
  7. M

Ostin trinsessalle tummansiniset samettihaalarit punaisilla pilkulla ja tutan jonku pinkkivihreet potkarit. Kirppikseltä molemmat. Täällä mietin, että joko alan tuunaamaan mun vaunuja!! Melkein kävin tänää jo pukkailemasa niitä tuolla.. Jos ois pitiny kauppaan lähtee kävellen nii olisin...
  8. M

Vilipi Jos sulla on nenä tukossa, niin sillo on varsinki aamulla kurkku kipeä. Kannattaa se nenäkannu hommata. Mie oon aivan liekeissä, kun haistaa jopa taas kaikkea. Mitä ei raskautumisen jälkeen ole paljoa tapahtunut :) Mie kävin ostamasa parit trinsessavaatteet. Mut en uskaltanut ko ihan...
  9. M

gramman panadol Huoletta naamariin vaan, mulle lekuri kirjotti niitä ison purkin tossa vasta, ko kärvistelin nuhassa ja sanoi että kolmesti päiväsä kitusiin :) Äpaukkaus ja retro Mulle mitä retrompi sen parempi. Olin alussa uutta(kin) pakkausta vastaan, koska liian laimee. Ja näin pois päin...
  10. M

Kävin tänään gynellä. Valitin hiivasta siis. Samalla kyselin kaiken mahollisen. JA koska epäiltiin viime viikolla rakenneultrassa etuistukkaa niin tämä päätti ultrata. Tilaa on 3 senttiä. Eli tuskin joutuu sektioon :) Niin ja ilmeisesti näkys nyt kumpi ois tulossa. Olin sillee iha...

Yhteistyössä