Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Joo, ei uni maistu. Ainakaan sillo kun ite haluais nukkua, niinku yöllä. Tänään taa pim! herätys! Yöllä konkoilin vessassa sen sata kertaa. Se on aika hankalaa jo tän painon takia, kun tuntuu, että polvet rusahtelee. Pitää vissii loppuaika olla jollaki porkkanamehupaastolla, ettei mee polvet...
  2. M

Hennu OMG! Ihanaa!! ONNEA ONNEAAAA!! Täällä voidaan paksusti ja närästää. Alkaa käymää psyykkeen päälle jo tämä odotus. Haaveissa olis saada se laps niinku mielellään vaikka heti :) Kävin tänään juhlissakin. Oli aika tuskaista olla, kun närästää siihen malliin. Ja vaatteiden etsiminen...
  3. M

närästyksen hwlpottuminen.. ööm täälä maha laskeutuu alaa ja tekee kävelystä tuskaa. sitten se nousee takas ylös ja närästys tulee takas.. Muori o varmaa melkonen tähkäpää ko syntyy :) Mulla ekat maidot tuli joskus viikolla 25 tai sellasta. nii ja heruu kivasti jos jossaki vauva itkee. näEli...
  4. M

HIIOHOI! Meillä mies otti ja kosas minua!! Olen luullu että se ei meinaa mennä naimisiin ollenkaan koskaan. Vaan kuulemma haluaa olla mun kanssa loppuiän. IHANAA!! ( voitte kuvitella kuinka neiti hormooni täällä asiaan suhtautu ja montako kertaa niistettiin nokka ja pyyhittiin linssejä :) )...
  5. M

Onnea melassi!! Lauwra arpia on mahaan tullu ja kutisee.. Reisiinki pari o ilmestynyt.. Vietin viime yön sairaalassa.. Alkoi supistaa sairaasti ja maha ei hellittäny millää ja selkää poltti.. Lähettii sitte miehen kanssa sairaalaan, jossa olo paheni. Sain tipan käteen ja lopuks piikkiä...
  6. M

Sunnuntaita kaikille! Hennu Meillä mie olen värvänny miehen ja sen pojat imurin varteen. Mulle riittää, ko siivoan keittiön, vessat ja luutuan ja ylläpidän joka päivä järjestystä ( Ja jeps tyhjennän tiskarin kaks kertaa päiväsä, jos nuoriso ei ole tavoitettavissa) Mutta meillä...
  7. M

Istukkakontrolli Rakenneultrassa näkyi, että istukka olis kohdunsuun edessä. Niin ne halus uudelleen katsoa tilanteen, että jos se ei olis noussut edestä pois, edessä olis ollu suunniteltu sektio. Kuitenkin tilaa istukan ja kohdunsuun välillä on 3,5 cm. Mikä on riittävä määrä. Etuistukassa oli...
  8. M

Kävin eilen istukkakontrollissa sairaalassa.. Mielenkiintoinen tapahtuma. Luulin, et vaan ultrattais. No höpölöpö. Nehä iski mut käyrälle kiinni tunniksi. ( onneks oli kirja mukana) Sit, ku tyyppi jumppas siinä niin koko ajan oli kadottamasa signaalia ja silläkai pitiki olla siinä nii kauan...
  9. M

Kuulumisia ! Olen ollu mahottoman laiska kirjoittamaan, mutta eipä ole fiilikset ollu niin positiiviset, että niitä ois kukaan jaksanu lukeakaan :) Otettiin ukon kanssa mittaa toisistamme semmosen reilun viikon verran. ( Tai siis minä otin ja kitisin yksikseni ilmeisesti) No saimma...
  10. M

Hennu Mulle oli tilattu 12.10 se pakkaus ja se tuli tiistaina tänne. Se imsevimsen lötkölärpäke siinä... Olin sillee, että tää o varmaa semmoi vauvojen tyyny.. Onneks tutkin asiaa tarkemmin, koska se o vaipan lisäimu. Olis ollu melko hupaisaa varmaa jollekulle asiaan vihkiytyneelle, ko mie...
  11. M

Sokerirasitus Oli ilmeisesti normi. Mutta koska vittupäät unohti sen tunnin mittauksen ottaa ajallaan multa. Niin joudun nyt viikon verran itse pistelemään itteeni sormeen ja raportoimaan.. MURINAA Muutenki luotto nyt hyvin kohillaan tohon terveydenhuoltoon.. Nääs sain silmätulehukseen...
  12. M

Gaviscon on ainaki mulla paljon tehokkaampaa. Ei ne kirjoita siellä mitään. Molen koittanu ruikuttaa alusta asti niille. Jos joku kuitenki onnistuu saamaan jotaki, nii huutaa heti hep, että minäkin tiiän vaatia omiani sieltä! :) EIlen oli sokerirasitus. Sanompa suoraa, että vittu mitä...
  13. M

lauwra ei muutako panadolit kehiin vaan. Nenäkannu on ihan paras! Olen sillä joka päivä huljuuttanu kerran kaks, ni loppu se flunssakierre. ( nii ja haistaakin jotaki) Sit valkosipulin kynnet sukkiin yöks ja juot lämmintä vettä, paljon!! ( tällä o vähä tämmöinen noituuslähestymistapa tähän...
  14. M

**Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

Ei ainuttakaan toppatakkia tässä kaupungissa. Mamaliciousin takki kokoa xl. No meni ja oli tilaa mahan alueella, mutta hartioitten kohdalta iha liian kapea. Ostin sitten hm normi fleecen ja cittarista kevyt toppahousut kokoa 52, mutta ne oli d-mallia. Mie hukun niihin! Mutta on tilaa...
  15. M

**Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

VATSA No onhan se eessä. Eniten ottaa päästä 20 kiloa lisää massaa elopainoon, mikä on ilmaantunut.. MURINAA!! :) En oikeen helpolla löyä ulkovaatteita, kun ne o kaikki pienemmille aina muutenki. Saati sitten nyt. Eilen kokeilin toppatakkiani. MUAHAHAA mikä nauru pääs.. Toinen takki meni...
  16. M

20 kiloa Siis voi perseen perse. Kuten arvata saattaa, niin on maistunu ruoka. Valitettavasti en oo hirveenä liikkunut, ko ei mee ulkokamppeet päälle ja selkä on paskana. Mut viimeisimmät kilot on tullu niin nopeaa, että ehkä on tosiaan aiheellista päästä siihen sokerirasitukseen. Vielä...
  17. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

Seksihaluista kyseltiin Joo kiitos mielellään ja monesti kanssa. Voisin tuon ukon roudata yläkertaan ainakin sen 3 kertaa päiväsä. Alkuraskauden aikana ei innostanut, mutta sillon oliki hiivaa jne. jne. Hankinnat Mulla on kaikki. Ihan kaikki. Iha liikaa myös kaikkea. Jos äitiys olis...
  18. M

Hennu Tuskimpa horo tietää, kuka isä o. Lapsraukkaa käy sääliks ko o tommosen saanu äitiksensä. Että kusettaa vuoden verran toista tollee. Antaa oman lapsensa kiintyä toiseen ihmiseen ja sitte se ei olekaan enää sen elossa mukana.. Mulla kyllä oikeasti o painoa tullu aika paljon. Alkaa vähä...
  19. M

Muistaakoha kukaan, ko yrittäjien ketjussa kiukuttelin vähä yli vuos sitten. Ko veljelle tulee laps eksänsä kanssa.. Kyseinen laps o nyt melkee 10kk. Ja toissapäivänä kävi ilmi testeissä, että laps ei olekaa veljen. Pikkuse sairasta menoa.
  20. M

Mie saan aina hyvän kaaoksen aikaiseksi. Tänään päätin kiukutella, ihan koko päivän. Selkä on aivan helvetin jumissa ja kipeä. EN saanu nukkua, ko yks palikka (lue mies) herää aamulla kailottamaan. Jaa no mutta otaks vaikka banaania jos o nälkä??? Perse, jossei 8-vuotias osaa itte ottaa...

Yhteistyössä