Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Hennu nuo mätky-jutut tulee yritystoiminnan lopettamisesta. Suomessa kannattaa olla yrittäjä :) Joo tuo oli siis iha jalat ristissä siellä, kokonaisen tunnin. Käsillä vaan heilutteli. Se siis oikeasti niinku istu jalat ristissä. Josse o tyttö niin toivotaan, että pitis isonaki jalat ristissä...
  2. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

Istukka Joo siis mulla o tosi lähellä kohdunsuuta se istukka. Ja josse ei siitä liiku niin sitten ne leikkoo lapsen ulos aikanaan. Ja sano muutenki et varmaa hankalampi noita liikkeitä tuntea, ko o se eessä. Paitsi että tuo menee iha pösilöks jos juon mehua ja alkaa karatekaksi tuolla :)
  3. M

Alexandria, mulla se gavisconia ko otin nii tulee oksennus kunnolla. Muuten tulee vaan polttavaa happoa kurkkuun :) Rakenne oli ok. EI suostunut meä risti-istuntaihminen näyttämään kumpi se on. Että yllätyksenä tulee tammikuussa se tieto. Kontrolliultraan joudun, kun istukka o eessä. Eli...
  4. M

Hei kaikille! Rakenneultrasta justiinsa saavuttiin kotiin ja ilmoitettiin, että olis kiva tietää minkä merkkinen vauva on tulossa. Noo, se istu siellä niinku Buddha jalat ristissä koko ajan, ettei ees pienintäkään vilausta alueelle nähnyt. Eli jää mysteeriksi kumpi siellä on. Sain...
  5. M

HEI pitkästä pitkästä aikaa! Teillä on ollut keskustelua närästyksestä täällä.. Noo, täällä samat vaivat ollu alusta asti ;) Kävin lekurissa toissa viikolla ja sain antibiootit poskiontelontulehdukseen ja kurkussa asusti streptokokki B. Sitten olinki viikon terve. Ja nyt taas viikon...
  6. M

Joo päivänsäde täällä terve.. Huomenna kuuluu täältä suunnalta muuten melkoista huutoa.. Aion tk:ssa huutaa naama punaisena niile vitun idiooteille, jotka ei jo eilen päästäny mua lääkärille. Vaan jouduin hoitajalle. Jouduin vieläpä ajamaan taksilla sinne.. ELi päivä 8 tässä perkeleen...
  7. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

HEIppa pitkästä pitkästä aikaa Äitiyspakkauksesta mun mielestä se oli taas aneeminen. Suurin osa valkoista ja haaleaa. Muutama kivan värinen joiden takia vois harkita ottamista.. Jos o poika niin otan ton, muuten en. Itsellä ei alkanu sydän sykkiin tolle ollenkaan. Ainoastaan ne keltaiset...
  8. M

Heippa pitkästä aikaa! Olen ollu jotenki helkkarin laiskana tänne tulemisen kanssa ja tammikuistenki pinon kanssa. Koko elokuun ajan. Huomenna o 18+0 ja neuvola-aika. Ilmeisesti siellä kysytään kaikkea mahollista, että pieksääkö ukko minua jne. jne. Kun ne pyysi senki mukaan. No tulkoot...
  9. M

**Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

Voihan anteeksi Olen ollut jotenki muissa maailmoissa. Ei ole muistunut ollenkaan tämä mieleen. Mahaa on kyllä ajateltu :) Mulla on alaselkä julmetun kipee ollu viikon, neuvola meinas, että ku olen nii pitkä ja kohtu kasvaa eteenpäin nii siitä johtuu. Itse olenki huomannu jo sen, että ryhti...
  10. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

heips Olen ollut muka kamalan kiireinen.. :) Ei mitään uutta auringon alla. Hormonimyrskyjä ja astiat lentelee. Maha on päättänyt alkaa isoksi. Äiti ihmetteli sitä tänään, että on varmaan kaksoset. Sanoin ettei ole. Sano, että joo ei kuule veljiästikää huomattu että on kaks ennen ko...
  11. M

AAMUPAHOINVOINTI YLEENSÄ HELPOTTAA NOIN RASKAUSVIIKOLLA 12 Tai sitten se yleensä ilmenee milloin sattuu ja alkaa viikolla 10 ja jatkuu ilmeisesti ties kuin kauan.. Aamulla oli menoa. Lähimpäs siis kävellen.. No, puolivälissä piti tukkia pää pusikkoon ja oksentaa aamupala väkivaltaisesti...
  12. M

Hoh, tuolla se ryskäs kamalaa ääntä piti. Eikö jätskiä napaan. Ruokavaliorajoituksista no menen terveen maalaisjärjen puitteissa. Esim. olen pästöroimatonta maitoa käyttänyt, mutta keittänyt sen puuroksi. Menee aura jne. pitsan päällä lämpimänä. Olenpa syöny graavilohtakin, kun isä sen on...
  13. M

Mulla o aika matalana mieli nyt. Yks parhammista kavereistani kävi äsken kylässä. Nähdään ehkä kaks joskus jopa kolme kertaa vuodessa nykyisin.. No en vittu saanut aikaiseksi kertoa sille. Sit aloin miettimään, että aina kun mie kerron jolleki niin mulla alkaa itkettään, kun pelottaa...
  14. M

Aniit mullei ees mee enää vanhatkaan päälle. Kaikki hameet ja housut on pieniä jo nyt. Parit collegeverskat ja kahet haaremihousut menee jalkaan ( onneks ei tarvi mennä töihin minnekään häpeemään..) Mie näin painajaista, että tuo ukko oli aikeissa pettää mua, mun kaverin kanssa. Herätin sen...
  15. M

R86 ärsyttää vaateasia aivan tolkuttomasti.. Mulla esim yhet hm. äitiyshousut kokoa 46. No ne on muuten vähä isot, mutta lahkeet on malli tulvaa ootellessa.. eli sen 15 senttiä liia lyhyet. Sit Hm kytin äitiyslegginssejä. Nooo... isoin koko oli M. s ja xs. oli hyllyssä hyry mycket. Sit...
  16. M

hups.. eksyin samalla vahingossa pitseriaan hakemaan pitsaa... :popcorn:
  17. M

Hennu meillä o kanssa yli-innokas bilettäjä täällä. Soli kolme viikkoa lomalla. HUH. Onneks meni täks viikoks takas töihin ;) Sanoinki, että arvaappa tuutkos muute meän makkariin tossa kunnossa, kun on se vauva, että ei muuten onnistu.. ;) Mun on ihan pakko lähteä nyt pyöräileen tonne...
  18. M

Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

Mulla ärsyttää se nylkytys ja humppaaminen..
  19. M

Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

Josse o vaa kyläilly muiden naisten luona koulutuksessa ?
  20. M

Hennu mie ehinki jo huolestua, että naamakirjaanko sieki olet karannu :) Mulla oli kaikissa muissa kierroissa selvillä millo tehtii mitäkin, mutta ei vaan tässä. Varmaanki, kun luovuin jo totaalisesti toivosta ja aattelin että kesän jälkeen sit hoitoihin ko miehen tulokset tulee... Mulla...

Yhteistyössä