Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Onko Hennu huudeilla, kun ei ole toisellakaan palstalla pitkään aikaan näkyny? Vai katositko sieki naamakirjan ryhmään? Mulla kivistelee mahaa. Ärsyttävää. Keittelen tässä puuroa ittelle. Päätin nyt vähä keventää tätä ruokavaliota.. En siis laihuttaa jne. vaan on tullu syötyä pitsaa...
  2. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Birdiee Mulla o soinu se päässä koko päivän. Mullakaa ei ennen esim. ahistanu olla yksin kotona yötä, nykysin vähä pelottaa. Ennen ei mitään ongelmia.. Nyt olen pelkuri :) Elisa Ei paljoa maksanu ko kympin vain. Vähän petyin, ko oli niin vähä virkkaus/ompelus-juttuja. Mut positiivista oli...
  3. M

Täällä ollaan iha liekeissä!! Kävin ostaan lipun festareille. Aamulla heräsin, ko radiosta kuulu Jukka Pojan siideripissis. Tuumin, että kappas niin hyväntuulinen jotta tuo on se mitä mie meinaan mennä kattoon. Muita mahiksia ois ollu Nygård jne. mut tuumin etten mene selvinpäin menettään...
  4. M

Nöhveli ja Maggis Mulla on keliakia niin jos oikeen extremesti haluaisin sössiä kaiken niin söisin jotaki normikänttyä ja keksejä ;)
  5. M

Nöhveli mie olen yrittäny lisätä paljon kasviksia ja hedelmiä, sit juo tarpeeks vettä ja pikku lenkki joka päivä. Ei toimi muuten mulla maha. Vaikka ennen toimi kaks-kolme kertaa päiväsä. Maggis Mieki varmistelin, että son siis elossa ? Sitten huolehdin edelleen käsistä, mutta eilen ko tuli...
  6. M

Elisa mulle ei sanottu mitään, et kummin. Mut jos haluaa et mahan päältä näkyis nii rakko täynnä ja sisäkautta ko tehää ni pitis olla tyhjänä. Ei kai täältä voi blokata ketään ? Mitä ihmettä? Molen jääny iha koukkuu noihi sivulaidan hulluihin keskusteluihin. Ihmiset vaa tappelee ja...
  7. M

Adora meän tyyppi näytti minulle :) Mietin, että voiko se olla oikeasti mahdollista, mutta näemmä voi. Oli mun pottunokkakin ja kaikkea ;)
  8. M

Mie en oo saanu vielä riskilukuja. Huvittaa se veriseula juttu, ko ne pösilöt o katsonu kiekosta sen. No kai vissiinki näyttää päin honkia jos siitä menee kattomaan. Et saa nähä mikä tulos tulee postissa sitten. Sain tänään imuroitua peräti 3 huonetta! Olen nyt 3na päivänä siivonnu. Ennen...
  9. M

posters / Hahahahahahahahahaha tuo o mulle iha paras linkki :) ja toinen meän parisuhteesta : posters / ahahahaha Maggis mulle tehtii eka mahan päältä, mut siirryttii sitte sisäkautta, ko ei juuri näkyny. Sain tänään sen epikriisin sairaalasta. Luki, että vilkkaasti liikkuva elävä...
  10. M

Koska sen ekan lääkärineuvolan pitis olla oikee?? Molen käyny yhen kerran neuvolassa, sit kätilö teki sen nt-ultran ja seukki neuvola o sekin vaa neuvolassa nii elokuun alussa. Sit onki rakenneultra syyskuussa. Jäänkö nyt jostaki paitsi perkele?? :)

Yhteistyössä