Hakutulokset

1. M

Työ ja raskaus. Tarvitsen mielipiteitä!

Haet sairaslomaa. Sulla on oikeus istua tulevaisuudessa, sit kun et jaksa enää seisoa. Mikäli sitä mahdollisuutta ei ole, sulle kuuluu sairaslomaa sitten vaikka loppuaika. Soitat vartijan paikalle ehdottomasti, kun pitää päästä vessaan jossei muuten oo mahdollisuutta. Jos sulla työsopparissa...
  2. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Pikkumini Meillä kans mie olisin todennäköisemmin tinttaamassa toista turpaan. Muutenkin, kun tuo tulee seilissä kotiin ja porisee ja kuorsaa niin tönin sitä sängyssä, että pää kiinni apina. :stick: Adora Ompa ihanaa, kun muutki on saanu rennie-paketteihin tutustua. Vähän veikkaan, että...
  3. M

Esikoista yrittämään 2012

Aika pitkäänhän tämä palsta on jatkunut. Mie liityin muistaakseni elokuussa 2010, kun oli nimellä esikoista yrittämään loppuvuodesta 2010 tai 2011 aikana. tai jotain sellaista. Sinäänsä ikävää jos kuivaa kokoon, kun sitten ei tule tuonne plussanneisiin lisää.
  4. M

magicarnie meän äitillä oli laskettua aikaa siirretty ultrassa kuukaus eteenpäin, kun allekirjoittanut oli huijannut sitä ja sille tuli vielä yhet menkat iha normisti. Ihmiskeho on oikeasti kummallinen kapine. Iski taas illan paha olo. Piti hakea rannekkeet taas käsiin ja pitää yölläkin...
  5. M

vilipi Mie olen vähä yli vuoden ollu työttömänä nii oottelen innolla, että pääsis kouluun jo. Alkaa tämä koti jo vähä tympimään ;)
  6. M

Meillä mies kyllä kittaa kaljaa jne. ja on innokas baariin lähtijä aina. Mutta ei tupise mulle kännissä. Pikemminki mie aina tupisen sille, kun se tulee kotiin. Se nääs herättää kolinallaan minutkin ja sitten pitää alkaa porisemaan kuinka paljon rakastaakaan minua. Ja itse kun haluaisin lähinnä...
  7. M

Peikko Meillä tuo ei ole kovin useasti mulle suuttunut niin että olis ääntänsä korottanut. Mie olen se meän perheen huutaja/kirkuja. Tuo tosin luulee, että nalkuttaminenki on tappelua, mitä se ei ole :) Se yks päivä kysy, että sovitaanko riita, kun siivosin täällä ja tupisin kuinka laiska se o...
  8. M

pipituuna tossa tilanteessa saa vituttaakin. Toivottavasti älys ees hävetä jälkeenpäin tuo sun ukkos. Onko noilla miehillä yleisemminki joku pöljäilykausi menossa ?? Alkais vähä vaikuttamaan siltä.
  9. M

Mircea niimpä. Vaikka oletki elämäntapoja parantanut, niin tuskin olet yhtäkkiä sen verta paljoa laihtunu lyhyessä ajassa, että olis hormonitoiminta seonnu.
  10. M

maggis hyi hyi sinua :)
  11. M

[B]Mircea[/B Sie et syö mitää terolutteja tai clomeja jne. ? Oleks kokeillu jollaki tosi herkällä testillä tehdä tällä viikolla ?
  12. M

pikkuminni Meillä o kaks kertaa jättäny ilmottamatta missä o.. Ekan kerran laitoin aamulla viestiä, että minkäs huoran vierestä kenties heräilet.. Laitto kohta että on sairaalassa.. Oli vetäny pikkukännit silmään ja työkaverin kanssa pikkupainit ja sairaalaan lanssilla yöks, kun taju...
  13. M

Molen pahalla tuulella nyt. saa vasta elokuun puolessa välissä tietää, että voisinko tuota koulua käyä loppuun. Siihen mennessä olis jo toinen koulu alkanut. Niin, että mitäs tässä tekee? Uhkapeliä tulevalla työllisyystilanteella näemmä. Taian juoda sitruunavettä. Lämmitellä tuon puusaunan...
  14. M

Hohoo, kirjottelin äsken työkkärin tätille mailia, kun se on alkanu kyselemään koulun aloittamisesta jne. jne. Että asiassa on pari muttaa, kun pitäis selvitellä miten onnistuu käyä koulu loppuun, kun äitiysloma tulee heti ja koulutusta ei toiselle vuosikurssille enää järjestetä.. Olen...
  15. M

tyttötenonvarrelta Mistä sie muuten löysit miehen ? Nuo o veemäisiä, ko ne menee aina hukkaan ja eivät tajua ilmotella, että missä ovat.
  16. M

Peikko Mulla vähä sillä mietityttää, kun ei ole minun tapaista olla horopää. Yleensä minä muistan kaiken ja miestäkin muistuttelen monesta asiasta. Nyt olen jopa kauppalapun kirjoittanut, että muistan ostaa. Kohta kirjoittelen lappuja tyyliin: käy kaupassa, vedä vessanpönttö.. :)
  17. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Emby Onnittelut!!! Tää kärvistelee täällä auringonpolttaman ihon ja hiivatulehduksen kanssa. Aina miettiny mitä ihmiset valittaa, jos niillä on hiiva. No nyt ekaa kertaa siitä kärsiessäni olen huomannu mitä ne valittaa.. Nimimerkillä uneton Lapissa.. Kävin eilen kunnon HC-mimminä uimassa...
  18. M

Magicarnie Voi perse! :hug: Minimee Meillä mies iukutti ja intti, että sai kertoa lapsillensa. Sitten lauantaina oltiin häissä ja siellähän se sitten kiersi pöytiä ympäriinsä kertoilemassa kaikille. Itse olisin ollu hiljaa vielä ainaki puoli vuotta, ehkä ilmottanu sitten, kun syntyy :) Mun...
  19. M

Heips Oltiin häissä tänään. Kauniit häät. Huomaa, että vähän hormonit hyrrää, kun mulla oli tippa linssissä melkein koko ajan siellä :) Mies kävi pöydästä toiseen kertomassa uutista sukulaisilleen. Sitten ne sukulaiset yllätyshyökkäs minua onnittelemaan. Miesraukka vähä innoissaan, kun heti...
  20. M

Meillä oli eilen nt-ultra. Tyyppi oli jossaki 59,2 mm jossaki toisessa kuvassa 62,2mm. Vastas n. 12+4 ( eli ennakkoaavistuksena ollut 13.1, voisi pitää paikkaansa :) ) Kattelin, ko se mittas niin se sai 1,0mm siihe turvotukseksi. Se soitti mulle eilen vielä takas, että mun veriseula ois...

Yhteistyössä