Hakutulokset

1. L

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

HV :hug: Aivan ihania runoja ootte laittaneet perheillenne!! :heart: Me kerrottiin tylsästi vain kasvotusten. Ranskis, mäkin aina haaveilen tuollaisesta muodonmuutoksesta. Mulla on kans tosi pitkä ja paksu tukka, mut en oo vielä raaskinut leikata. Mutta jotain sille vois tehdä. Viime...
  2. L

Muistetaanhan, että laihakin voi syödä epäterveellisesti. ;)
  3. L

Zanizipp :hug: Hammaslääkäristä: Multa eivät oo raskausaikana suostuneet viisaudenhammasta poistamaan. Mutta paikkausta varten puudutuksen oon kyllä saanut. Soodatesti: En sorru, en sorru. Enhän? Enkö? Entä jos? :D Elisa, käyt samalla syömässä ja ostoksilla ja vaik jossain päikkäreillä...
  4. L

Mä en laittaisi läheskään samalle viivalle ylipainoista ja tupakoivaa raskaana olevaa naista. Kaksi hyvin eri asiaa. Toinen on kuitenkin melkeinpä kirjaimellisesti myrkkyä. Mut en moralisoi tupakoijia, jokainen tekee omat päätöksensä.
  5. L

Pikainen omanapainen puhelinpäivitys: Nt-ultrassa käyty. Kaikki oli oikein hienosti! :) Pikkuisella oli kova vauhti päällä. Mittaa oli jo 7cm päästä peppuun. Niskaturvotus ok ja riskiluku 1:35000. Mittasi aluksi, että olis neljä päivää isompi ku menkkojen mukaan ja vasta viidestä päivästä...
  6. L

Ei mua kyl oo mihinkään fb-ryhmään lisätty vielä, tsekkasin kyl ryhmät läpi. Voisko joku siellä jo oleva lisätä mut? Olis kiva päästä mukaan, kun siellä jo niin vilkasta keskustelua käydään. Pieniä vaatteita meidän tyttö käytti pitkään. Vain pari vaatetta oli vastasyntyneelle sopivia...
  7. L

Mulla on millimollin puolesta poikaolo. :D Ja Hennu saa tytön. :)
  8. L

Pokusaj, tarkoitin fb-kutsulla sitä, että onko muut jo liitetty siihen ryhmään. Oon jo haimin kaveri mutta ryhmästä ei tietoakaan. Vai oonko mä jotenkin sokea tai jotain...
  9. L

Kylläpä aika kuluu nopeasti, heinäkuu jo! :) Kiva, että Adora otit päivitysvastuun. Mä ehkä voin sit vaik ens kuussa, jos ei muita halukkaita ole.
  10. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Pikkumini mietti istukan paikkaa. Mulla ei viimeksi nt-ultrassa puhuttu mitään istukasta. Vasta rakenneultrassa katsottiin, missä se sijaitsee. Ja senkin jälkeen se saattaa vielä vähän siirtyä kohdun kasvassa, mutta toki jos sen todetaan olevan vaikka etupuolella, niin ei se siitä taakse siirry...

Yhteistyössä