Hakutulokset

1. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Anu, ihan normaalia on tuo valkovuoto. Joku kyseli, milloin tehtiin hankintoja aikaisempien lapsien kohdalla. Mä ostin huuto.netistä tytölle vaunut jo ennen nt-ultraa! :D Joo olin vähän innoissani ja täysin varma, että se lapsi meille suodaan. Muut hankinnat tehtiin sitten vähän myöhemmin...
  2. L

Ostoksia en oo vauvaa varten tehnyt. Enkä kyl hirveesti ostakaan. Tosiaan jos tyttö tulee ni ei tarvita mitään paitsi tuplarattaat. Jos tulee poika ni sit ehkä pari vaatetta, ainakin talvipuku. Kuinka moni on ajatellut ottaa äitiyspakkauksen? Se ois kiva ihan perinteen vuoksi, mut toisaalta en...
  3. L

Niin mulla kivut aiheutui siitä lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Siinä käytetään samaa lääkettä ku synnytyksen käynnistämisessä eli aiheuttaa supistuksia. Panacod oli rakkaani niinä päivinä. :D
  4. L

Millimolli, mäkin sain sen saikun lähinnä kamalan vuodon ja kipujen takia. En henkisistä syistä.
  5. L

Sukupuoliolosta oli puhetta. Mulla ei esikoisesta ollut mitään oloa siitä, kumpi tulee. Miehellä oli heti alusta lähtien tyttöolo ja rakenneultrassa selvisi, että tyttöhän se on. Nyt jostain syystä on itselläkin vahva olo siitä, kumpi tulee. Kavereista: Eipä niitä tuu yhtä paljon nähtyä kuin...
  6. L

Mäkään en nyt ihan ymmärrä, mikä kiire tuolla fb-ryhmällä on, ettei voi vain täällä vielä jatkaa. Mut onhan se liityttävä nyt, jos joskus mukaan haluaa.
  7. L

Millimolli, jos ryhmä on salainen, niin muut ei näe, että olet siinä jäsenenä.
  8. L

Fossiili :hug: Facebookista: Viime tammikuisissa tosiaan kävi niin, ettei fb-ryhmään päässyt mukaan enää myöhemmin, kun ryhmä oli jo niin tiivis. Ja se tuntui kurjalta. Siksi olisi mun mielestä hyvä, ettei sitä vielä perustettaisi. Olisi kiva, että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Mä kyllä...
  9. L

Rakenne ultra jäi mietityttämään

Kyllä meidän tyttö vatsassa potkiskeli minkä ehti, melkein joka päivä jotain myllerrystä. Ultrat meillä oli nt-ultra, rakenneultra, ylimääräinen ultra rv28 istukan paikan takia ja sitten loppuraskaudessa 2 tai 3 ultraa perätilan takia. Loppuraskaudessa harva niitä kuperkeikkoja enää...
  10. L

Rakenne ultra jäi mietityttämään

Mun tyttö nökötti aina paikallaan ultrissa, ei heitellyt mitään kuperkeikkoja. Rakenneultrassa vähän jalkoja liikutteli. Kaikki oli hyvin. Tosin ei ikinä kääntynyt raivotarjontaan, vaan syntyi perätilassa.
  11. L

Unelmaperhe olisi mies ja 3-4 lasta. Sanoin kyllä jo miehelle, että ei sit ehkä vielä seuraavalle tammikuulle sitä kolmatta, olis kolmas tammikuu peräkkäin. Mies vitsaili (toivottavasti!) siihen, että miten olis jo joulukuulle. :laugh: Keskenmenon jälkeen kysyin mieheltä, että montako lasta se...
  12. L

Fossiili, mulla ei ollut keskeytyneessä keskenmenossa mitään vuotoa ja oireetkin oli entisellään. Kävin varhaisultrassa 7+0, sykettä ei näkynyt ja alkio vastasi muutaman päivän pienempää. Lääkäri veikkasi, että olisi vain saanut alkunsa myöhemmin, mutta tiesin, ettei se ollut mahdollista, koska...
  13. L

Bumsu, "foolihappoa on runsaasti tuoreissa vihreissä kasviksissa ja hedelmissä. Hyviä lähteitä ovatkin maapähkinät, salaatti, pinaatti, parsakaali, porkkana, paprika sekä herneet ja pavut. Myös täysjyväviljatuotteet, liha ja sisäelimet sekä maitotaloustuotteet sisältävät foolihappoa." (Kopsattu...
  14. L

Adoralla toivottavasti kaikki kunnossa! :hug: Haimi, mä laitoin kans Canesten combin hiivatulehdukseen ja samalla tavalla se mureni. Ei siis sulanut kokonaan. Kai se kuuluu jotenkin sen ominaisuuksiin, koska se kuitenkin auttoi. Elisa, ne on kohdun kasvukipuja, kuten pari muutakin jo...
  15. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Sindi, sä varmaan osaisit kertoa jotain tälle kysyjälle (vai muistankohan ihan väärin sun synnytyksen): http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/synnytys/2156905-suunniteltu-sektio-peratilan-vuoksi-spontaani-synnytyksen-kaynnistyminen-ennen-sita-kokemuksia/#post26533839
  16. L

Anu, viikon verran oon koittanut ääniä löytää. Esikoisesta kuulin 10+6 ja ajattelin, että pitäisi nytkin kuulua niihin aikoihin, kun luulisi kohdunkin kasvavan nyt nopeammin. Tänään on varhaisultran mittojen mukaan jo 11+4. Omaa rasvakerrosta on välissä eikä toi dopplerikaan kyllä mikään uusi...
  17. L

Nyt minä kuulin ne sydänäänet!! Vaimeana kuului, mutta kyllä tunnistin! :heart:
  18. L

Elisa joo labra pitää olla vähintään viikko ennen ultraa, mutta aikaisintaan 10+0. Tossa on kyllä se hyvä, että saa heti ultrassa sen riskiluvun, kun labratulokset on valmiina. Alkoholia mun mies ei nykyään hirveesti käytä. Kun oltiin vielä kaksin, niin kävi useammin viihteellä. Nyt on tänä...
  19. L

Peikko89, ei mullakaan lääkärineuvolan ultrassa pikkuinen hirveästi liikkunut. Sama oli esikoisen kohdalla nt-ultrassa. Jökötti vain paikallaan ja meinasi jäädä turvotuskin mittaamatta, kun tyttö ei ollut yhteistyöhaluinen. Ikäeroa meidän lapsosille tulee vajaa vuosi. Esikoinen on syntynyt...
  20. L

AnnCa :hug: Kivunlievityksestä: Ilokaasusta tuli mun uusi rakkaus synnytyksessä. Mietin etukäteen, että joo kaikki mahdollinen kivunlievitys mulle kiitos. Kuitenkin mitä lähempänä synnytys oli sitä enemmän mietin, että olisi toisaalta kiva kokeilla pärjätä mahdollisimman vähällä. Suostuin...

Yhteistyössä