Hakutulokset

1. L

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Dijana, mä ihastuin sisarusrattaista Teutonian Team Cosmoon. Meillä lapsille tulee ikäeroa alle vuosi ja haluan ehdottomasti sellaiset rattaat, joissa saa molemmat lapset kasvot työntäjään päin. Se rajasi hirveästi vaihtoehtoja. Teutonioissa on kaikista levein istumatila, mutta ei silti oo ku...
  2. L

Kiva kun uusiakin taas tullut, tervetuloa! :) Nemppikselle pahoittelut ja voimia jatkoon. :hug: Magicarnie ihanaa, että pikkuinen voi hyvin. :heart: Käytiin tällä viikolla lastentarvikeliikkeissä tutustumassa sisarusrattaisiin. Viisi isoa liikettä käytiin läpi ja löytyi kyllä...
  3. L

kokemuksia kaivataan lapsiveden menosta

Rv 39+6 vähän ennen puoltayötä heräsin kun vatsassa tuntui oudolta. Nousin tarkoituksena mennä vessaan. Heti kun nousin sängyltä, valahti jotain märkää. Sitä valui koko matka vessaan ja pöntöllä lisää. Ei epäilystäkään etteikö olisi ollut lapsivettä.
  4. L

Särkänniemi, millaset liput 1.5 vuotiaalle ja 3.5 vuotiaalle, entä aikuisille?

Voi olla että meillä oli sit sellaiset liput joilla ei niihin kaikkiin päässyt. Kartasta katsottiin silloin että oliko neljä laitetta mihin päästiin ipanoiden kanssa.
  5. L

Särkänniemi, millaset liput 1.5 vuotiaalle ja 3.5 vuotiaalle, entä aikuisille?

Me käytiin viime kesänä ja mukana oli kaksi alle 3-vuotiasta. Yksittäisiä lippuja ostettiin. Oli tosi vähän laitteita mihin pääsivät ja niihinkin piti tulla aikuinen mukaan. En muista pääsikö aikuinen sillä samalla lipulla.
  6. L

Magicarnie teille on tulossa aikamoinen ihmevauva! :heart: Millimolli, mä kans luen aina noita Mitäs nyt?-osion juttuja. Oon ihan koukussa niihin. Monesti vastailenkin, mutta enpä kerro millä nimimerkillä. :D Liikkeitä tuntuu jonkin verran. Ei ehkä ihan joka päivä, mutta muutaman kerran...
  7. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Emby, hyvä synttäripäivä sulla ;) Mulla on sama, mutta vuosia tuli yksi enemmän kuin sulla.
  8. L

Mun piti mennä rakko täynnä. Olin käyny tunti ennen ultraa kotona pissalla, mut vastaanoton täti käski juoda viedä pari mukillista vettä ennen ultraa. Ja vatsan päältä siis ultrasi.
  9. L

Hitonmoinen kiire ollut viime päivinä, ettei oo ehtiny kirjoitella tänne. Juhlia ja leipomista. Ja mies jäi kesälomalle, ni en viitsi niin paljon koneella hengailla kuin silloin kun ollaan tytön kanssa kaksin kotona. Magicarnielle voimia epätietoisuuteen! Ku oot tehnyt testin noin myöhään...
  10. L

Maggis, välttämättä et tarvii pinnasänkyäkään vauvalle vielä, jos otat äitiyspakkauksen. Pakkauksessa on pohjalla patja, joten se käy myös vauvalle sängyksi. Nukkumapaikan lisäksi tärkeimmät on sit vaatteet, vaippoja ja ruokaa (joko tissi tai korvike). Vaipoista tulikin mieleen, että jos...
  11. L

Minäkin kyllä täällä pyörin usemman kerran päivässä, mut näin viikonloppuisin on enemmän muutakin tekemistä kun mieskin on kotona enkä oo vain lapsen kanssa kaksin. :)
  12. L

Kuinka kauan synnytyksesi ovat kestäneet? Mitä kivunlievitystä käytit?

6,5h, ilokaasu ja pudendaalipuudutus
  13. L

Tietääkö joku, onko kaupan mascarpone pastöroitua? Pitäis leipoa ja tota tekis niin mieli tyrkätä kakkuun. Menisi siis vielä uuniinkin.
  14. L

Maggis, mä voisin kuvitella, että sitten isovanhempana tahtoisin kyllä tietää, jos lapsellani olisi lapsi jossain, vaikkei sen kanssa olisikaan tekemisissä. Mun mielestä lapsella on oikeus sukuun. Eri asia sitten, jos lapsi ei myöhemmin itse halua olla sen suvun kanssa tekemisissä. Sori kun...
  15. L

Kantoliinasta: Onhan siinä liinan kierittelyssä omat hankaluutensa ja tarvii harjoittelua, että yksin saa sen laitettua. Ja tällein kesällä pitäis sit ehkä olla joku pellavaliina, ettei ois niin hiostava ku esim trikoo. Siks me harrastetaan nyt liinailua vain iltaisin. Manduca houkuttaa ihan...
  16. L

Gracon kaukalosta vielä: Se todellakin on iso. Mun autossa riittää turvavyö just ja just ku ei oo telakkaa. Miehen autossa on se telakka, mutta vaikka on ihan perhefarmari, niin etupenkillä on huono istua, kun se pitää olla suht edessä ja pystyssä, jotta kaukalon saa paikalleen ja pois. Tai...
  17. L

Zuh, ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä sitten kuljetat vauvaa autossa jos et kaukalossa? Mulla toi esikoinen on sen verran pienikokoinen, että mahtuu vielä pitkän aikaa kaukaloon. Nyt sillä on ikää reilu 5kk. Toki alkaa jo painaa sen verran, että hirveesti ei tuu kaukalossa kannettua...
  18. L

luniee, suosittelen ehdottomasti sitä telakkaa turvakaukalon kanssa. Helpottaa ihan hirveästi!
  19. L

Mimmilii, ei näy sun kavereille, jos liityt ryhmään. :) Ja niin totta toi "toinen äiti on toiselle pahin". Jos joku esim. kirjoittaa jossain, ettei imetä, niin heti alkaa hirveä lynkkausmeininki.
  20. L

Millamau, kiva että selvensit. :) Netissä on vain niin helppo aina lukea rivien välistä sivumerkityksiä, vaikkei niitä välttämättä oliskaan. Runoista vielä: oisko kellään kivaa runoa tähän tilanteeseen kun tulee toinen lapsi?

Yhteistyössä