Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Hydra kiitti! Toivotaan, että limis ensi kierrossa kasvaa nopeemmin ja pääset siirtoon aiemmin, ettei tarvii noin pitkään odotella! Kiitos myös tähtitomu. Eipä kai sillä mitään merkitystä tosiaan ole, mutta on kiva kuulla kokemuksia niin tietää vähän mitä on odotettavissa ja voi vähän...
  2. S

Hydra juu, jälkikäteen ajatellen olisi ollut primot mullakin stressittömämpi (ja halvempi) vaihtoehto.. :D Oliko sulla monta limisultraa ekassa PAS-kierrossa? Ja koska oli ensimmäinen? Mä oon taas niin malttamaton ja suunnittelen ja laskeskelen koska mahdollisisti saisin kyytiläisen :) Millä...
  3. S

Hydra: en aloittanut primoluteja vaan tikuttelin myöhäistä ovista. Tänään viimein ovisplussa, jee! Kp jo 36, että vähän antoi taas odottaa. Nyt kuitenkin hyvä mieli, tietää että parin viikon päästä alkaa PAS-kierto. :) meillä voikin olla siirrot melko samoihin aikoihin sitten helmikuun...
  4. S

Hydra: sorry kun kesti vastaus, hirveetä härdelliä ollut viime päivät, nyt onneksi loma :). Mulla oli viimeksi primolutit määrätty kp 15-28, 14 päivää 1 tabletti päivässä. En oikeen tiedä miksi noin pitkään, terolutia olen aikaisemmin syönyt vain 10 päivän kuurin. Tähän kiertoon en kysynyt...
  5. S

Pahoittelut hydra, ettei vieläkään ollut teidän vuoro :( :hug: on se niin väärin! Täällä ei mitään, vieläkin odottelen ovulaatiota. En oikeen osaa päättää, että odottaisinko kuinka pitkään luomuovista, vai söisinkö primolutit, että pääsisi nopeasti PAS-kiertoon..
  6. S

Pahoittelut Niian :hug:
  7. S

Voi eikä hydra :hug: vaikka ei kait peli vielä ole menetetty, onhan toi aika aikasta vielä ..toivon niin, että se siitä vielä iloksi muuttuisi. Toi on kyllä niin musertavaa toi negan saaminen :(. Mä en tiedä noista luokituksista mitään, en huomannut kysyä hoitajalta mitään meidän alkioista, kun...
  8. S

Clomittaret 2013

Voi että luna miten ihanaa, onnea! Toivottavasti saat vielä verikokeesta ja ultrasta vahvistuksen onneen :)
  9. S

Hydrangea juu, lääkkeelliseen kiertoon siirto suunniteltu, mulla kun noi ovulaatiot tulee niin harvoin ja epäsäännöllisesti. Vähän kyllä huolettaa, että onko kroppa sitten lääkkeellisessä kierrossa niin vastaanottavainen alkiolle, kuin jos itse olisi valmistellut raskauteen..? Mutta toivotaan...
  10. S

Onnea millyk ja katiri :flower: Upeeta Niian ja Hydrangea, että olette saaneet kyytiläiset! :heart: toivottavasti pikkuiset tarraa lujasti kiinni! :) Onnea myös glimmer kyytiläisestä! :) Täällä on vähän ollut taukoa palstailusta lomareissun takia (tuli kyllä tarpeeseen). Nyt menossa kp6...
  11. S

Paljon onnea tarana, iiris_lorea ja aurora :flower: :flower: :flower: Pahoittelut Leenu, toivottavasti pääsette uuteen PASiin heti, eikä mitään huolestuttavaa näy ultrassa! :hug: Pahoittelut myös tähtitomu :( Hydra heh, sulla se riittää ylläreitä kropassa :D Mutta pääasia ettei haittaa...
  12. S

Clomittaret 2013

Jee luna, olen niin iloinen sun puolesta! Yhtä vuoristorataa tämä kyllä todellakin on, oli sitten hoitojen vaihe mikä vaan. Toivon, että sulla olis jo kaikki huonot yllärit käytetty ja vaan hyviä jäljellä! :heart: Mäkin sain tänään niin helpottavia uutisia: meillä on nyt 13 alkiota pakkasessa...
  13. S

Millyk onnea kyytiläisestä! :) aurora peukut pystyssä, että viivat pysyy ja vahvistuu! hydra toivotaan, että maanantaina on hyvät näkymät ja saat kyytiläisen jo ensi viikolla! :heart: ON: Olen niiin onnellinen ja helpottunut! Klinikalta soitettiin mahtavia uutisia: 13 munasolua oli...
  14. S

Pahoittelut ja voimia Untuvikko :hug:
  15. S

Kiitos ihanat tsemppauksesta! :heart: Tänään on jo vähän parempi mieli. Toivottavasti ootte oikeessa ja moni hedelmöittyy. Lääkärin kommentti siitä, että korkea estradioli on huonoksi solujen laadulle vain ei kauheasti luonut uskoa. Tämä yhdistettynä siihen, että kolmen vuoden yrityksen aikana...
  16. S

Väsynyt omanapainen tilannepäivitys: punktio oli tänään ja toimenpide meni hyvin. Lääkäri ei kuitenkaan suostu tekemään tuoresiirtoa, koska hyperin riski niin suuri eli liikaa rakkuloita ja estradioli hurjan korkea kuulemma. 34 rakkulaa punkteerattiin, joissa 23 solua. Lääkäri sanoi, että kaikki...
  17. S

Tsemppiä kovasti huomiseen punktioon Millyk! :) Katiri hieno määrä munasoluja :) toivottavasti moni hedelmöittyy ja saatte sitten perjantaina kyytiläisen. JOS kaikki menee hyvin niin voidaan piinailla ihan samaan tahtiin :) Hydra kiitos! Kyllähän mulla oli follit kasvanut niin että...
  18. S

Voimia simpli ja nannukka! :( Ikävää Niian, ettei vieläkään tärpännyt:hug:. Onneksi teillä on pakkasessa odottelijoita, ettei koko rumbaa tarvitse alusta alkaa.. Tähtitomu toivotaan, että ovat sitkeitä kyytiläisiä! :hug: Onnea myös iiris_lorean kyytiläiselle :) ON: tänään oli eka...
  19. S

Voimia Snipsu :hug: Hydra mulle suunniteltiin punktiota vkolle 47, mutta saa nyt nähä, voi mennä kuulemma viikolle 48, jos follit kypsyy hitaasti. Veikkaan, että menee perjantaille, jos ensi viikolla olis. Mutta ehkä perjantain kontrollissa saa vähän vihiä tulevasta :) Tähtitomu onnea...
  20. S

Onnittelut Toive13! :flower:

Yhteistyössä