Hakutulokset

1. S

Ivf hoitoja lapsettomille

Hei toihan on vallan upeeta hydra, jos uusi kierto käynnistyy kunnolla ja pääsisit jo parin viikon päästä piinailemaan. Jos meillä menee suunnitellusti niin voidaan piinailla sit yhdessä! :) Kiitos deseo ja ihana kuulla, että kaikki on mainiosti! :heart: Nannukka toivottavasti ei puhelin...
  2. S

Kiitos luna! :heart: Mahtavaa hydra!! Tosi hienoa, että oli noin paljon kypsiä ja kaikki hedelmöittyi! :heart: Montakos päivää sä muuten pistelit puregonia ja mikä kp punktio oli? Hyvältä kuulostaa katiri, montako päivää olit pistellyt nyt ennen ekaa kontrollia? Toivottavasti ottavat...
  3. S

Hydra hienoa, että vointi on parempi! :) toivottavasti siellä teidän saaliskin voi hyvin. Multa hoitaja kysyi, että olenko ajatellut pistää aamulla vai illalla. Kysyin onko väliä niin sanoi, että suosittelee iltaa siksi, että jos tulee annoksen muutoksia niin ei tarvii pistää montaa kertaa...
  4. S

Hydra tosi hieno saalis teillä! Ja kiva kuulla, että punktio meni hyvin. TOivon todella, että saatte hyviä uutisia alkuviikosta ja moni on hedelmöittynyt ja saadaan odottelemaan siirtoa. Harmi, ettette päässyt heti siirtoon, mutta varmasti kroppa on vastaanottavaisempi ensi kierrossa, jos nyt...
  5. S

Hydra tsemppiä hirmuisesti huomiseen punktioon, toivottavasti menee hyvin eikä mikään hyperi iske! Untuvikolle onnea siirtoon! Helmiina onnea kyytiläisestä, toivottavasti tarraa kovasti kiinni! Aurora toivottavasti hedelmöittyvät ja saatte kyytiläisen! On: Täällä tuhruttelee...
  6. S

Tähtitomu hienoa! :) Hydra hyvä, että näytti melko hyvältä. Toivottavasti maanantaina follit jo ottanut kasvuspurttia niin, että näkee jo selkeämmin kuinka moni kasvaa ja tietää suunnitella tarkan ajankohdan! :). Inhottavia tuollaiset kystat, kun ne aina jää mietityttäämään :(. Mullakin on...
  7. S

Varovaiset onnittelut TybyLiini :flower: Niian ja Simpli onnea kyytiläisistä, toivattavsti tarraa lujaa matkaa! :) TOivottavasti Hydra sulla huomenna mahtihyvät näkymät ultrassa! :) Mä en jaksais enää odottaa, vielä 5 päivää primolutia ja sitten menkkojen odottelua, että pääsee pisteleen..
  8. S

Kiitos snipsu vastauksesta. Hydra meille ohjeistettiin heti, että saattaja pitää olla ja seuraavaan aamuun aikuisen seurassa punktion jälkeen. Outoa, ettei kerrota tuollaista. Mä oon kans sitä sorttia, että haluun tietää kaiken heti, eikä vasta kun asia on ajankohtainen..pitää saada...
  9. S

Clomittaret 2013

heippa! Mut voi poistaa listan päivittäjistä. Olen näköjään jäänyt sinne roikkumaan, vaikka jo joku aika sitten poistuin takavasemmalle tältä listalta. Mulla kun ei oi-hoidot tuonut tulosta niin kirjoittelen nykyään tuolla ivf-puolella. Toki käyn lukemassa välillä teidän kuuulumisia, kiinnostaa...
  10. S

Onnea valtavasti Sinisilmä79 ja Toive81! :heart: voi kumpa tuon tunteen saisi itsekin vielä kokea :) Hydra juu kyllä on jännää! Mä en varmaan sano töissä mitään, olen vain sairaslomalla ja sepitän jotain.. vähän se ikävältä tuntuu, mutta pienemmän riesan tie.. Untuvikko samanlainen hoito...

Yhteistyössä