Hakutulokset

1. Sitruuna

Lekmer, ei kannata tilata!

Ei mullakaan valittamista!:)
  2. Sitruuna

The ketju

:attn::attn::attn:
  3. Sitruuna

Viisihenkisen perheen vesimaksu

Lähemmäs 100euroa, törkeä summa.
  4. Sitruuna

Ystäväni suuttui minulle kaupassa, kuinka huonosti kohtelen lapsiani.

Jösses, mikä ystävä!!! :/
  5. Sitruuna

**Tammikuun 2013 Tuhisijat**

Meillä 6½kk:tta ikäinen, on tosi iloinen neiti :) Ryömii paljon, saa koko aika olla katsomassa mihin on ehtinyt jo mennä. Hampaita ei ole vielä tullut, mut ihan kohta tulossa. Istuu ilman tukea jo hienosti. Ihanaa aikaa tämä vauva aika!! :)
  6. Sitruuna

The ketju

:attn::attn::attn::attn::attn:
  7. Sitruuna

Salosta tai seudulta??

Mä oon! :attn::attn: =)
  8. Sitruuna

Tuleeko tälläisessä tapauksessa karenssia?

Et sitten saa karenssia mun mielestä :)
  9. Sitruuna

Tuleeko tälläisessä tapauksessa karenssia?

Se määrä tulee karenssiksi mitä kurssia olisi jäljellä, näin itse ainakin luulisin.
  10. Sitruuna

Onko American Race jo loppunut?

Aaa, okei! :) Tiiäkkö näkeekö niitä jaksoja jostain? Hyvä ohjelma!! Ketä voitti?
  11. Sitruuna

Heh!! :D:D:D Voi apua mua taasen!! :D Siinä oli mm. Luke jne, ja helmikuussa taisin viimeksi kyseistä ohjelmaa katsoa.. Ajattelin, että mahtaisko jostain nähdä tota ohjelmaa? muuten kuin lauantaina.
  12. Sitruuna

En oo pitkään aikaan muistanut sitä katsoa..:/ Mutta tuleeko sitä enään, ja voiko sitä jostain katsoa? :)
  13. Sitruuna

vuokra-asunto ja home

Olen soittanut, ja se on käynytkin. Ongelma vuokraisäntä, joka sanoo että tähän tehdään perusteellinen remontti, mutta me ei saada tähän muuttaa koska vika on meidän. Siis?? :O Ja kerrottakoon, että tähän ei ole ikinä tehty remonttia ei ennen kun me olla tähän muutettu eikä meidän aikana.
  14. Sitruuna

vuokra-asunto ja home

Miten pitää toimia?
  15. Sitruuna

Asunnossa hometta, jelppiä

No hän sanoi että tapetin voisi ottaa pois, mutta mä kun tuosta kohtaa katoin tapetin alle nii oli sieltä tapetin alta ihan homeessa myös. En oikein tiedä mitä pitäis tehä.Mut miten katon kanssa?
  16. Sitruuna

En tiedä mitä hometta tuo on. Ja remonttia itsekkin haluan, tai sitten toisen asunnon.. Lapset olleet kipeenä todella useasti. Tänään oli tarkotus ottaa labrasta verikoe hometestiä varten, mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan lähetettä labraan sen takia, ja sitä kun ei saa ilman lähetettä...
  17. Sitruuna

Joo, kävi. Oli kyllä tosi hyvä henkilö, ja tiesi kyllä mistä hän puhuu. Ja antoi paljon vinkkejä mitä tehdä, mut en kaikkee muista. Meidän isännöintitoimiston työntekijä on sellainen, että ei kovin helpolla mitään remonttia ala tekemään ja tästäkin hän jopa suuttui kun soitin ja sanoin että...
  18. Sitruuna

-
  19. Sitruuna

Miten home testit tehdään (verikokeista)?

-
  20. Sitruuna

Koska mahtaa tulla ykkösbonus seteli..??!!

.

Yhteistyössä