vuokra-asunto ja home

Soita terveystarkastajalle.
Ota mieluusti selvää mitä homeita asunnossa on, sillä osa ei lähde edes pesemällä ja seuraa näin perässä kun muutatte. Toisinsanoen omaisuus voi mennä hävitykseen.

Eti kiireellä uus vuokrakämppä. Ja toivo et siel ei sitten tulis täl kertaa hometta vastaan.
 
Olen soittanut, ja se on käynytkin.
Ongelma vuokraisäntä, joka sanoo että tähän tehdään perusteellinen remontti, mutta me ei saada tähän muuttaa koska vika on meidän. Siis?? :O
Ja kerrottakoon, että tähän ei ole ikinä tehty remonttia ei ennen kun me olla tähän muutettu eikä meidän aikana.
 
"vieras"
Itse sain kokea tuon yhdistelmän viimeisilläni raskaana, esikoisen ollessa yksi. Olimme asuneet vasta 6kk ja osa tavaroista oli purkamatta makkarissa. Etsin laatikoista jotain ja ihmettelin kun verhot ei lähde lattialistasta irti, olivat ihan homeessa. Soitto isännöitsijälle joka tulikin jo samana päivänä terv.tark. kanssa, tuomio: asumiskelvoton... tarjolla oli kaksio viidennessä kerroksessa josta kieltäydyimme ja järjestimme itse asumisemme uusiksi.
 
Vuokranantaja ei voi pakottaa asumaan missään. Jos vois, niin ei ois terveyttä mulla. Saati mun monilla ystävillä. Kas kummaa, jokanen meistä on muuttanu, ei helppoa aina oo ollut löytää uutta asuntoa, vaatinut alueen/kaupunginvaihtoakin pahimmillaan useammankin kerran, mutta lopuksi löytyny se puhdas koti!
 

Yhteistyössä