Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

Kertokaas onko kellään muulla ollu sellaista jatkuvaa kipeetä puristusta alamahalla? Ihan kuin kestosupistus joka ei vaan laukee :| mulla tossa oli sellanen tunne, joka kesti melkeinpä 45min, eikä levossakaan meinannu helpottaa millään. Yritin kumallakin kyljellä, selälläni, istuvoiltaan...
  2. Harhaanjohtaja

ruokahommaa piti tulla muuten sanomaan, eli eilen uppos koko porukalle "ihan uus" ruoka..eli tein lohisuikaleista kerma-aurajuustokastikkeen, ja lisukkeena oli röstiperunoita ja vihersalaattia! Lapsetki tykkäs hirveesti.
  3. Harhaanjohtaja

Masukuvia loppupuoliskolta eli raskausviikosta 21 eteenpäin

Haidih: sulla on tollanen samanlainen masu kuin mullakin, pieni ja siro! Tiedän että noi kommnetit voi alkaa joskus nyppiä kun niitä on itsekkin saanut kuulla. Ilkein kommnetti on ollu että on säälittävän pieni maha :rolleyes: onneks noita ei sen kummemmin jaksa noteerata, pääasia että siellä...
  4. Harhaanjohtaja

vielä kerran kaikille teille ihanille kiitos myötäelämisestä :heart: yhtään tippaakaan ei ole punaista vuotoa tullut, ja supistelutkin loppui kun vanhaa verta on tainnu enimmät tulla pois. Istuessa alkaa aika pian tuntuu epämiellyttävälle, niinpä en pitkiä aikoja viiti koneella istua. Tulin...
  5. Harhaanjohtaja

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

niin ja istukka takaseinässä, kohdunsuulle matkaa n. 3cm
  6. Harhaanjohtaja

Panacea: juu toivotaan ettei ole ablaatiosta kyse tällä kertaa. Tytön kohdalla sitä ei huomattu, vaikka istukan reunassa oli 15cm matkalla ablaatiota ja ultralla katsottiin ties kuinka monesti. Mut jospa tällä kertaa olis vaan joku suoni, tai edes vain ihan pieni kohta istukkaa kyseessä!!
  7. Harhaanjohtaja

kiitti kaikille tsempeistä!
  8. Harhaanjohtaja

kops toisesta pinosta--- PIkaseen tulin tilannetiedottamaan.. Eli täällä oltiin eilen pelottavissa tunnelmissa. Kauppareissulla luulin että housuihin holahti valkovuotoa kun pikkarit kastui..Kotiin päästyä menin vessaan, ja kauhukseni huomasin että housut oli aivan veressä ja verta tuli...
  9. Harhaanjohtaja

PIkaseen tulin tilannetiedottamaan.. Eli täällä oltiin eilen pelottavissa tunnelmissa. Kauppareissulla luulin että housuihin holahti valkovuotoa kun pikkarit kastui..Kotiin päästyä menin vessaan, ja kauhukseni huomasin että housut oli aivan veressä ja verta tuli pönttöön lorisemalla. Äkkiä...
  10. Harhaanjohtaja

minimamma: on mulla ollu naama täällä useemminki näytillä :) ei se niin rohkeutta vaadi :laugh: eikä toi kovin hyvin tosta taida edes näkyä..
  11. Harhaanjohtaja

kurkkunaamio: mulla on ollu rakennekynnet/pitkät kynnet muuten vaan ja ihan hyvin pepun peseminen niilläkin onnistuu :D en mä kynsillä sitä muutenkaan pese :laugh: mut totuttelua voi vaatia jos muuten on lyhkäset kynnet ollu. tässä vielä masukuvapäivitystä tältä aamulta:
  12. Harhaanjohtaja

sannikki: mulle äiti jaksoi ekassa raskaudessa hokea, ettei raskaus ole sairaus kun valitin supistuksista. Seuraavan kohdalla en enää moista kuullut, ja tällä kertaa äitikin muistuttelee että LEPÄÄ :) se on jännä miten sitä ei ihmiset usko ennenkun jotain tapahtuu. Sulla on täydet syyt noudattaa...
  13. Harhaanjohtaja

Verenvuoto

jännä että varhaisultrassa noin on sanottu, mulle sanoi vielä viikolla 14+ äitipolin lääkäri että mahdotonta sanoa istukan paikkaa kun täyttää siinä vaiheessa vielä lähes koko kohdun. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti kaikki on kunnossa :hug:
  14. Harhaanjohtaja

Verenvuoto

Mulla aiheutti myös kohdunsuun päällä ollut istukka vuotoa edellisessä raskaudessa. Siitä se liikkui sit pois edestä, onneksi.seksin kanssa kannattaa varmaan olla varmuudeks varovaisia, jos ei istukan paikkaa oo vielä tarkistettu? Koska jos on etinen istukka+tulee vuotoja niin ei pitäis...
  15. Harhaanjohtaja

Jessi: kohdunkaula on yleensä KÄSIkopelolla tollaset 3cm, ja sit on piilossa oleva osa. Ultralla mitattuna mulla ainakin on ollu joka raskaudessa lähtötilanne n. 5cm, tällä hetkellä 4,5cm. Eli jos ultralla mitattuna on tuo reilut 2cm, on syytä lepäillä kyllä, varsinkin jos herkästi supistelee...
  16. Harhaanjohtaja

tömpsis: mulla on angelsounds-doppleri kotona, mies osti synttärilahjaks :) viimeks tänään en saanu kuin hetkeks sydänäänet kuuluviin, ja viikkoja on tuplasti suhun :D vauvat vaan on välillä nopeita, ja menee karkuun. Ja mulla siis tosissaan kävi potkinta ja vilske mahassa.
  17. Harhaanjohtaja

sannikki: maksamakkara ei ole kielletty eines :) sallittu viikottainen määrä on 200g, ja kerta-annos 30g. Mun suuri himotuksen kohde on ruispalat maksamakkaralla ja tuoreella kurkulla! NAM
  18. Harhaanjohtaja

suski90: ne kerrat kun oon varattomana joutunut muuttamaan, sossusta on kyllä saanut maksusitoumuksen takuuvuokraan. Ainakin kaupunki + osa vuokranantajista sen hyväksyy. Rahaa en ole kertaakaan minäkään saanut.
  19. Harhaanjohtaja

Nepsus: on se kyllä kun kaiken joutuu toisissa paikoissa itse vaatimalla vaatia :kieh: luulis että loppua kohti tihentäisivät käyntejä siihen asti että kriittiset viikot on ohi..Multa ei oo kans tässä raskaudessa otettu streptoa, ja äitipolin lääkäri totes että he ei edes anna siihen lääkkeitä...
  20. Harhaanjohtaja

nepsus: munkaan ei onneks tarvii käydä neuvolalääkärillä ollenkaan, aika epäpätevän oloinen ja kovakourainen täti kyseessä. Mullakin on tässä raskaudessa katottu vain ja ainoastaan ultralla kohdunkaulan tilanne, mikä on ihan hyvä ettei tuu ylimäärästä ärsytystä sinne ja se sit laukasis...

Yhteistyössä