Mulla on nyt rv 19 menossa, ja alkoi yhtenä päivänä täysin yllättäen vuotaa ihan kirkasta verta kun vessassa kävin...pelästyin niin paljon että huusin! Sairaalaan kun soitin, sanoivat että ellei tule kipuja tai muutu pahemmaksi se vuoto, niin ei kannata huolestua. Neuvolaan kanssa asiasta kerroin ja sanoivat samaa. Vuotoa on nyt joinain päivinä tullut, joinain ei, kipuja ei ole ollut ollenkaan. Ja tosiaan, pelkästään vessassa käydessä oon huomannut, ei oo housuja sotkenut tms.
Vauvan liikkeitä olen tässä ollu viikon pari tuntevinani ihan hyvin, ja myös sydänäänet löytyi ja vilkkaasti liikkui, kun kävin ylimääräsellä tsekkauksella neuvolassa.
Onko muilla tällaista sattunut, sujuiko raskaus silti hyvin? Onneksi maanantaina ois rakenneultra, josko siellä selviäis sitten jotain?
Vauvan liikkeitä olen tässä ollu viikon pari tuntevinani ihan hyvin, ja myös sydänäänet löytyi ja vilkkaasti liikkui, kun kävin ylimääräsellä tsekkauksella neuvolassa.
Onko muilla tällaista sattunut, sujuiko raskaus silti hyvin? Onneksi maanantaina ois rakenneultra, josko siellä selviäis sitten jotain?