Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Joku kysyi vissiin siitä lapsivesipunktio-jutusta että luulenko vaikuttaneen vesien menoon. Melko varmasti syy oli juuri siinä punktiossa, koska kätilö totes synnytyksessä että kyseessä on ollu korkea vedenmeno, vauvan pään edessä oli vielä kalvo+vettä kun syntyi. Ponnistusvaiheessa vasta meni...
  2. Harhaanjohtaja

Jessi: 169/52 oli mitat ennen raskautta :) ja omat syntymämitat on ollu 2500g päivää ennen laskettua syntyneenä. Viikkoihin nähden tosiaan pojalla oli hyvin painoa..en tiedä onko mun oma herkuttelukin vaikuttanu, mullahan tuli se suunilleen 15kg painoo noille viikoille mennessä. Aiemmat lapset...
  3. Harhaanjohtaja

Tulin pikaseen moikkaamaan ennen iltalypsyä ja unille menoa :D Eli tänään kotiuduin sairaalasta..Koko matkan tuntui että jotain jäi sinne sairaalaan..ja niinhän sinne jäikin, pieni kallis aarre :heart: Tänään sain poikaa pitää kenguruhoidossa tunnin verran, eli puseron alla ihoa vasten...
  4. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

Heippa taas pitkästä aikaa! Pikaseen tulin kertomaan, että meidän pikkumies Eemeli päätti eilen illalla syntyä kiireellä ja rytinällä. Pikkumiehellä oli painoa 1420g, pituudesta ei tietoa. Herra voi hyvin, hengittelee itse ylipainelaitteen kanssa ja vointi on tasainen. Jouduin tosiaan...
  5. Harhaanjohtaja

ps. painoa on tullut nyt sellaset 14kg :whistle:
  6. Harhaanjohtaja

paska, kirjotin pitkän pätkän ja menin sit hävittämään sen :kieh: Lyhyesti sit uudestaan: eli arvon leidit nyt vaan rauhottuu :) Eikä täällä ole toisten isoja ja toisten pieniä murheita--jokaisella on oikeus olla huolissaan omasta tilanteestaan ja lapsestaan, vaikka ne syyt toisen mielestä...
  7. Harhaanjohtaja

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2011-> *päivittäkää tietonne!*

Syyslaulu: tilanne on nyt suht rauhallinen, pientä vuotoa tulee edelleen, mut todella vähäisenä on pysynyt. Supistuksia tulee lähinnä illalla, ja levolla rauhottuvat. Päivä kerrallaan siis eteenpäin! Harhis ja Eemeli, 28+3
  8. Harhaanjohtaja

Huomenta! Sannikki oli ainakin miettiny mun vointia: eli ihan hyvin meni eilinen päivä, illalla jonkun verran supisteli, mutta levolla ne loppui. Mulle on noi supistelut ja vuodot liiankin tuttuja tuolta edellisestä raskaudesta, että nyt jo osaan rauhottua pikkasen ja yritän vaan ottaa...
  9. Harhaanjohtaja

Voi että teitä kaikkia ihania oikeesti :) Kiitos huolenpidosta jokaiselle! Päätin vielä seurailla tilannetta kotona, olin illan pitkälläni niin paljon kuin pystyin. Pahimmillaan supistuksia tuli 5min välein, alkoivat oikeestaan sen mahakrampin jälkeen jotain viiden aikaan ja jatkuivat...
  10. Harhaanjohtaja

tulinki just toteemaan, että kiuilujen jälkeen nyt tuli taas enemmän verta, mut edelleen on sellaista tummaa :| jonkun aikaa varmaan uskaltaa seurailla tilannetta, mut jos vuoto tosta yltyy niin lähtö tulee taas :headwall: mä niin toivoin, että saisin kokea edes yhden normaalin, onnellisen...

Yhteistyössä