Hakutulokset

1. S

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Voi harmi hydra, ja noin pienestä kiinni :( :(. Mutta hyvähän se on, että seurataan. Toivottavasti arvot olisi hyvät seurannassa! Mä en myöskään huomannut ekalla neuvolakäynnillä pco:sta mainita. Pitää varmaan ens kerralla kysyä pitäskö mullekin tehdä sokerirasitus jo alkuraskaudessa. Inhottavaa...
  2. S

Onnea Briitta! :) Doppler saapui ja pitihän sitä heti testata. Ehkä saatiin hetkellisesti sydänäänet kuulumaan :heart:. Laitteen näyttämiin lukemiin en kyllä luota yhtään, kun se tuntui väläyttelevän näytöllä niin monenlaisia lukemia. Mutta luulen, että hetken saatiin ääntä kuunnella, ainakin...
  3. S

Hydra hienoa, että sait kerrottua töissä, eipä tarvi sitä enää jännittää eikä salailla asiaa! :) Katiri olipa outo lääkäri, onneksi kuitenkin sait saikkua. Nyt vaan otat rennosti ja nautiskelet! :) Aurora yksityinen ultra varmaan kutsuu kyllä myös meitä. Mutta koitan maltta odottaa...
  4. S

Kiitos deseo! Ihanaa kuulla, että kaikki on mennyt teillä hyvin ja ihan kohta saatte pikkuisen syliin :heart: Kovasti tsemppiä vielä viimeisiin odotuksen hetkiin ja synnytykseen! :) Hydra mä käyn täällä päivittäin lukemassa kuulumiset, mutta oon jotenkin ollut niin alamaissa, etten ole...
  5. S

Hydra hyvä, että sulla lääkkeiden lopettaminen meni hyvin. Toivottavasti mullakin, vaikka joudunkin lopettaan ne paljon aiemmin. Musta tuntuu, että mun on pakko syödä vielä tiuhempaan välillä, jopa noin tunnin välein jotain pientä. Toivottavasti tosiaan kohta helpottais olo. Joo ei ole tämä...
  6. S

Ihanaa hydra, kun oot jo päässyt hypisteleen pikkunuttuja :heart:. Itselläkin olisi jo kova hinku, mutta vielä ei uskalla.. Jäikö sulla jo lääkkeet pois kokonaan? Itsellä tämän viikon keskiviikko on vika lääkepäivä, ja jännittää hirmuisesti. IMD onnea uuteen kotiin. Mekin ollaan isompaa...
  7. S

Voi ihanuutta hydra, onnea paljon! :heart:
  8. S

Kiitos hydra, taitaa mennä tuollainen tilaukseen, mutta koitan malttaa vielä muutaman päivän, kun ei sitä kuitenkaan malta olla heti testailematta kun sen saa :D. Millyk lisäsin sun neuvolan :)
  9. S

Ai niin sitä piti kysyä, että millä viikolla olettekaan saanut sydänääniä kuulumaan kotona? Harkitsen tässä pitäisikö laittaa kotidoppler tilaukseen..
  10. S

Kiitos onnitteluista, on kyllä huojentunut olo! :) Tsempit selkäkipuilujen kanssa! Vielä näin alussa kaikki vaivat on niin mieluisia, että esim jatkuva pahoinvointi ei haittaa yhtään. Mutta varmasti raskasta, jos esim. yöunet jää kipuilujen takia heikoiksi. Katiri toivottavasti parin...

Yhteistyössä