Hakutulokset

1. S

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Millyk: onnea hurjasti pikkuisesta ja ihanaa vauva-arkea ja toipumista sinulle! :heart: Omanna: onnea tyttölupauksesta ja hienoa, että vauvalla kaikki hyvin. Toivottavasti sokerit pysyy ruokavaliolla hyvinä. Briitta: ihan nurkan takana sinullakin se puoliväli on :). Skorppari 21+0
  2. S

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Luna voi ihanaa, ihanaa! Onnea aivan älyttömästi teille pikku poitsusta! :heart: Nyt saattekin vain ihmetellä ja ihastella ja nuuhkutella pikkuista ihmettä, kun se viimein teille suotiin. Ihanaa vauvaeloa ja tutustumista ja toipumista sinulle! Olen niin onnellinen teidän puolesta :heart: :heart:
  3. S

On. Tuntuu ikävältä hehkuttaa omaa onnea heti perään.. Rakenneultra oli tänään ja kaikki näytti olevan kunnossa meidän pikkuisella :). On kyllä niin huojentunut ja kiitollinen olo tästä pienestä ihmeestä minun masussa. Ja minä kun olen koko ajan sanonut kaikille kantavani tyttöä niin poikaahan...
  4. S

Voi risukasa miten kauhean ikävää. Suuret pahoittelut ja paljon voimia sinulle :hug:. Ei ole reilu maailma. :'(
  5. S

Hydra ei varmaan malteta olla kysymättä sukupuolta :). Toivottavasti sulla on ikävät tuntemukset loppuneet. Se on kyllä totta, että hirveen vaikeaa tietää mikä on normaalia näin ekaa odottaessa. Itse kanssa joka vihlasua pelästyn ja kuulostelen varmaan turhan tarkkaan.. Vauvan liikkeiden...
  6. S

Kiitos Hydra uudesta ketjusta! :) Onnea hirmuisesti katiri :flower: Hurja synnytys ollut, mutta pääasia tietysti, että teillä on nyt täydellinen tyttönen! Ihanaa vauva-arkea! :) Hydra onneksi pääsit tutkittavaksi ja hienoa, että kaikki on hyvin! :) Toivottavasti supparit nyt vielä pysyisi...
  7. S

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Katiri ja Millyk hui ihan kohta pääsette pikkuisiin tutustumaan, varmaan aika pitkä tuo odottavan aika tuossa vaiheessa :) tsemppiä. Fyi hienoa, että vauva on käyrillä ja jo oiken päin! :) Glimmer onnea tyttölupauksesta ja tsemppiä turvotusten kanssa! Itselläkin tuntuu, että viimepäivinä...
  8. S

Hydra voi ihanuutta, onnea tyttölupauksesta! :heart:
  9. S

Aurora onnea tuhannesti ja ihanaa tutustumisaikaa pikkutuhisijan kanssa! :heart: Katiri ihanaa, että vauva on täysiaikainen ja saa tulla koska vaan! :) Onnea sykkeistä risukasa ja Rubus! :) Wannawalli hienoa, että kaikki on hyvin ja sokerirasituskin ok! :) Briitta toivottavasti...
  10. S

Onnea Rubus ja tervetuloa mukaan! :) Hydra ihanaa, että liikkeet tuntuu jo kädelläkin :heart: kovasti liikkeitä myös odottelen :). Tsemppiä supistusten kanssa lämmön keskellä aurora ja Millyk ja Fyi! Katiri toivottavasti pikkuinen vielä vähän aikaa malttaa köllötellä masussa, jännää. :)...
  11. S

Onnea hurjasti Robina! :) Toive13 ihanaa, että kaikki hyvin ru:ssa! :heart: risukasa onnittelut! :) Kyllä varmaan täällä voit kirjoitella, kyllähän tänne koko ajan ilmaantuu uusia ja monilla la vasta ensi vuoden puolella.. minusta on ainakin mukava, kun on eri vaiheissa olevia :). On...
  12. S

Ultra takana ja kaikki loistavasti! :) Istukka vähän oli linssiluteena, että pikkuinen meinasi aina sen taakse piiloutua, mutta kun saatiin näkyviin niin kovasti jumppasi käsillä ja jaloilla :heart:. Vastasi odotettua kokonsa puolesta ja kaikki näkyvät rakenteet näytti hyviltä. Niskaturvotusta...
  13. S

Aurora hyvä, että ei vaikuta enää raskausmyrkytykseltä! Toivottavasti vointi on hyvä loppuajan :) Katiri voi kauhee, enhän mä millään malta, jos mullakin alkais näkyä vasta noin myöhään maha :D. Eilenkin podin "mahakateutta" fyssarin pitämässä perhevalmennuksessa, kun siellä oli kaikilla...
  14. S

IMD paljon onnea ihanuudesta, varmasti aivan uskomaton tunne kun piiitkän odotuksen jälkeen saa pikkuisen syliin! :heart: Toka2 onnea ja tervetuloa mukaan! Hydra voi ihanaa, jos vauva alkaa jo tuntua! :heart: Kuinka hyvin sulla muuten masu jo näkyy? Onko sokerit pysyneet hyvinä? ON...
  15. S

RBB voi ihanuus, onnea paljon pikku-prinsessasta! :heart:
  16. S

Deseo Onnea miljoonasti! :flower::flower::flower: Nopeaa toipumista sinulle ja ihania vauvantuoksuisia onnenhetkiä teille :heart:
  17. S

Hienoa hydra, että neuvolassa mieliala parani :). Ja hyvä, jos terkkakin oli sitä mieltä, että ruokavaliolla saisi pidettyä arvot kunnossa. Ymmärrän hyvin ton, että on toisaalta jännää päästä testailemaan ja mittailemaan. Mä olen kanssa sellainen, että on "akateeminen kiinnostus" kaikkeen mitä...
  18. S

Briitta mä tilasin raskauskeijusta Angelsoundin diginäytöllisen mallin, kun hydra sitä suositteli :). Mielestäni olen jo saanut pari kertaa nyt hetkellisesti sykkeen kuulumaan, mulla nyt viikkoja 10+6. Ohjeistuksissa sanotaan, että viikolta 12 alkaen, että varmaan silloin viimeistään pitäisi...
  19. S

IVF/ICSI -hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14 HOITO SYY LA MONESKO [/b] Meemir 1.ivf/1.pas selitt./munajohdinvaurio 11.5. 1 deseo 1.ivf,tuore selitt 10.6. 1 RedwingBBrd 3. IVF, tuore keltarauhanen,1ovario 17.6. 1 InMyDreams...
  20. S

Tuli kutsu ultraan 23.6. Olin elätellyt toiveita, että olisi ennen juhannusta, mutta menee sitten sen jälkeen..huh, kauheeta taistelua, että malttaisko nyt nämä pari viikkoa vai kävisikö yksityisellä kuitenkin välissä, kun tekisi niin kovasti mieli nähdä pikkuinen. Tänään kävin labrassa...

Yhteistyössä