Hakutulokset

1. P

*~ Joulun tähtöset -06 ~*

Kiitos kaikille hyvistä flunssan lievitys vinkeistä!!Käytiin aamusella lääkärissä hakemassa yskänlääkettä kun typy alkoi illalla ja yöllä oksentamaan limaa kun ei raukka osaa sitä pois sylkeäkään.Nyt nukkuukin tuolla mutta yskii aikalailla välillä!!On se kyl kauheeta kun lapset sairastaa,ite...
  2. P

..että juuri kun täällä iloitsin ettei meillä olla sairasteltu niin nyt tietysti Venlaan iski se pirun flunssa!! :headwall: Yskii ihan kamalasti,nenä vuotaa ja lämpöökin on!!Höyryhengitystä oon kokeillu ja nenätippoja laittanu,toivottavasti ei ainakaan pahene!!Onko vinkkejä kuinka muuten...
  3. P

Heippa kaikki!! :wave: Onnittelut Nellyllekin!!Taitaa kova vauvabuumi olla kaikilla :D Mullakin pieni kuumeen poikanen ollut jo tovin mutta koitan toppuutella vielä.. :ashamed: Sitä ei tosin auta se että serkku kertoi eilen että heille esikoinen tulossa heinäkuussa myös!!Ihanaa että pääsee...
  4. P

Isyyspakkaus

Vinkkinä tuun kertoo että seppälässä oli isänpäivän aikoihin tosi kivoja isä aiheisia sukkia,boksereita ja paitoja!Varmaan vieläkin löytyy:)
  5. P

HYVÄ SYDÄN kerho on muuttunut Pidetään huolta-kerhoksi

Heippa!!Yritin y-viestiä laittaa mutta en ymmärää miks ei toiminu..Olisin halukas kerhoon liittymään!!Otatteko minuun päin yhteyttä..??
  6. P

Uutta viikkoa taas! Aamulla muskarissa harjoiteltiin joulujuhla lauluja ja leikkejä!Yhdyn aikaisempiin ihmetyksiin,mihin se aika on kadonnut..Kohta siitä on vuosi kun tuo meidänkin sinisilmä päätti syntyä piiitkän odotuksen jälkeen :heart: Juuri mietin että kuinkahan moni syntymäpäiville tulee...
  7. P

Juuri ajattelin ehdottaa josko mekin siirryttäisiin tänne puolen!! Minäkin tykkään joulusta ihan hirveästi ja odotan että koska saisi sen joululaatikon hakea varastosta ja alkaa asuntoa koristelemaan!!Kynttilöitä olen poltellut jo tovin aikaa ja siitä tulee jo niin ihana fiilis!!Ja tietenkin...
  8. P

Turvaistumista

Me siirryttiin tytön kans kaukalosta turvaistuimeen 8kk iässä!Istuimena on Cregaro jota myydään ainakin vauvatar.fi sivuilla!Lämpimästi suosittelen!!Todella hyvä ja tukeva!Typy tykkää kun näkee pihalle :)
  9. P

* JOULUNTÄHDET 2006 osa II *

Mulperi:siitä minullekin tuli se papa mieleen kun ei kukaan ole siitä mitään puhunut tai kehottanut käymään!Että en oo tullu aikasemmin ajatelleeks.. Ajattelinkin huomenna varata ajan..Se on vaan niin inhottava kokemus aina.. :| Kohta kun typy herää,lähdetään äiti-lapsi kerhoon!! Peggy
  10. P

Koska On Opittu... ?!

Meijän muru käänty ensimmäisen kerran 2kk, ryömimään lähti 5kk ja samoten istumaan noihin aikoihin oppi, tukea vasten seisomaan 6kk ja siitä melko nopeasti tukea myöten kävelemään, ilman tukea neiti jo kävelikin 8,5 kk:n ikäisenä! Elikkä aikasin on meillä liikkeelle lähdetty!! :D Ja neiti...
  11. P

Hiljaista on pinossa... :wave: Maiqulle onnittelut myös perheenlisäyksestä!! Meillä kans isäntä läks tänään kertausharjoituksiin ja tulee vasta lauantaina..Outoa olla Venlan kanssa kaksistaan niin pitkä aika..Venla on kyllä nykyään niin minun perään että huh huh..Hyvä kun vessassa saa...
  12. P

Paljon onnea Krissielle ihanista vauva uutisista!!Kesävauva tulossa sitten vuorostaan :heart: Kyselisin koska olette synnytyksen jälkeen käyneet papa-kokeessa?Itse olen ajatellut että olisiko aika jo mennä..Tuntuu että valkovuotoa jatkuvasti,ettei vaan mitään tulehdusta olisi.. :ashamed...
  13. P

Hyvää iltaa kaikille!! paljon oli tullu tekstiä sitten viime lukeman... Lumiina:minkälaista työtä teet jos saapi kysellä? :) Kun pystyt lapsen ottamaan mukaa´n!Tuo olisi hyvä kyllä,mutta minä en varmaan jaksaisi seuraavana päivänä touhuta..Itse olen tottunut nukkumaan yövuoron jälkeen...
  14. P

Kysymyksiä syömisistä yms.

Hampailta kuulostaa!! Meillä ainakin yöt muuttui levottomiksi ja ruoka ei niin hyvin maistu..:)
  15. P

Iltapäivää!! Hömppä:Kiva lahjaidea toi nuken vaunut!!Luulen että Venlakin tykkäisi!! Me tehtiin toissailtana Venlan hoitosopimus ja paperit kuntoon kelalle..Nyt vaan päätöksiä ootellaan mutta onhan niitten annettava tuki tai ei me voida Venlaa yksityiselle perhepäivähoitajalle...
  16. P

Heippa vaan!! Meillä oli tänään Venlan 10kk neuvola ja mitat 8855g 73,2cm!Olin ajatellu että kyllä se typy ainaki jonku 10kg painaa muttei ees 9kg..Mutta hyvin kuulemma kasvaa!!Kehitystä kehui ja reipas ja sosiaalinen tyttö on<3<3<3 Minä meen kans ens sunnuntaina tekemään töihin iltavuoron...
  17. P

Minkä kokoinen syntyessään ja minkä kokoinen 3 kk iässä ?

Meidän typy oli syntyessään 52cm ja 4160g ja 3kk ikäisenä mitat:59,5cm ja 5250g..Syntyessään oli isonkokoinen ja sen jälkeen on mentykin aina käyrien alapuolella...
  18. P

Talvikengät

Moi!Meillä kans 10kk ikäinen tyttö ja juuri ostettiin ekat talvikengät!Tyttö kävelee jo sujuvasti joten tukevat oli meidänkin hankittava.Prismassa ruoka ostoksilla tein löydön!PAX-merkkiset,vettä pitävät talvikengät vain 25e!!Voin suositella lämpimästi.Meidän tytöllä kengän koko normaalisti...
  19. P

kookosta: Onneksi Pyrylle ei tuon pahemmin sattunut!Kyllä ne kaikki säikäyttää,varsinkin jos verta tulee!! :o tonttu06: Eelo aloittaa sitten ajoissa tuon herkuttelun;) Meilläkin Venla on aina tikkana vieressä jos joku jotain syö..Haluaisi aina maistaa kans.. äippä86: tuuhan kertoo tytön...
  20. P

Ruoka G

Meillä tänään syödään kanapihvejä riisin ja salaatin kera.Jälkkäriks hedelmäsalaattia :p

Yhteistyössä