mä opin vasta että jos ennen sulkua on ä tai ö niin se tulee sillon. laita väli siihen niin ei tuu.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:...ja miks toi hiivatin vilkkusilmä tulee aina sulkumerkin paikalle?!? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:mä opin vasta että jos ennen sulkua on ä tai ö niin se tulee sillon. laita väli siihen niin ei tuu.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:...ja miks toi hiivatin vilkkusilmä tulee aina sulkumerkin paikalle?!? :headwall:
mä en tiedä mitä tänään tekisin, joko perunamuusia ja nakkikastiketta tai sit makaronia ja jauhelihakastiketta...
Toihan kuullostaa, kuten sanoit, yllättävänkin syömäkelpoiselta. Laitan muistiin vastaisen varalle. Mulla illan menyy vähän työn alla vielä....Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Meillä on "peruna-lasagnea" ilman juustokastiketta. Laitan nyt ohjeen samalla...
Ruskistin jauhenlihan jonne lisäsin karkeeta porkkanaraastetta, lisäsin sekaan vettä, mausteita ja tomaattimurskaa. Viipaloin edellispäivän keitetyt perunat.
Laitoin uunivuuan pohjalle jauhenlihakastiketta, sit kerros perunoita, taas jauhenlihakastiketta jne jne. Ja koko komeus uuniin hetkeksi. Tuli ihan yllättävän syötävää. Ja nopeeta kun teki edellis iltana valmiiks jääkappiin niin ei tarttenu kun viskata uuniin töistä tultua