Vai että nellykin!
Onnittelut teillekin ja toivotaan että kaikki menee hyvin
Me otettiin tänään vastaan tarjous kolmiosta ja uutena vuotena päästään muuttamaan. Vuokra ei nouse kuin reilulla 100 eurolla ja neliöitä on ihan mukavasti. Oma pihakin on kun saatiin vihdoin ja viimein se rivitaloasunto
Siellä pitääkin alkaa sitten siirtämään Lassia omaan huoneeseen nukkumaan että saa nukkua sitten rauhassa kun tulee seuraava pikkuinen... Mua hirvittää se ihan kauheesti ja tuntuu siltä ettei raskis millään laittaa toista ihan ypöyksin omaan huoneeseen :'(
Aika monella otetaan jo ensiaskeleita
Meillä mennään vielä vakaasti tukea vasten, mutta ostetaan viikonloppuna 1-v lahjaksi se taaperokärry niin jospa se kannustais jatkamaan kävelyn opettelua...
Influenssapiikin Lassi sai tuossa alkukuussa ja se toinen laitetaan sitten 1-v käynnin yhteydessä joulukuun 10. päivä.
Lennille kovasti paranemisia! Ja toivottavasti se syöminen lähtis sujumaan...
Lassi ei oo tainnu olla kunnolla kipeänä kuin kerran tai pari, mutta jos on edes vähän nuhaa niin kysyn kyllä aina että passaako tulla jos tiedän että ollaan menossa semmoiseen paikkaan jossa on pieniä lapsia. Esimerkiksi mun siskon luona ei mennä käymään jos Lassi on yhtään nuhainen kun siskon pojalla on ollu tän syksyn aikana jo vaikka kuinka monta flunssaa, korvatulehdusta ja muuta sellaista niin ei haluta tartuttaa jos sattuu olemaan jossain välissä terveenäkin...
Lassillakin on ollu nyt yskää ja nuhaa, mutta ei onneksi (taaskaan) mitään isompaa... Mulla taas on kurkku, korvat, pää ja lähes kaikki muutkin paikat tosi kipeänä, mutta kuume ei kumma kyllä nouse. Tänään kävin terveyskeskuksessakin kun en pysty edes puhumaan tämän kurkkukivun takia, mutta ei missään näkynyt mitään... Eli tässä sitten kitataan mustaherukkamehua ja toivotaan että menis äkkiä ohi :/
Äh, nukkumaan pitäis mennä että jaksaa nousta aamulla...
Pimmi ja Lassi