Hakutulokset

1. P

* JOULUNTÄHDET 2006 osa II *

Iltapäivää!! Nokkamuki keskustelua ollut..Venla on juonut pari kuukautta juomat mukista paitsi vellin illalla pullosta.Hyvin oppi heti mukista juomaan:) Itse jos juo, juomaa on joka puolella,yleensä ruoka-aikaan siis minä juotan:) pipsapossu :kyseli rytmistä..Meidän päivät suunnilleen...
  2. P

* JOULUNTÄHDET 2006 osa II *

ihan ensiksi tindelle kiitos uudesta pinosta!On taas selkeämpi lukea:) Tuo sormiruoka kuulostaa hienolta!Taidetaan heti huomenna kans kokeilla joillakiin pehmeillä kasviksilla.. :) Tuttipulloista..Meillä kans vauva tyylillä juodaan..Venla juo kylläkin ruoan yhteydessä aina...
  3. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heippa kaikille!! Minäkin eilen pitkät pätkät kirjoittelin ja hävis sitten taivaan tuuliin.. :headwall: Hiukan otti päähän!Pitäisköhän sitä uutta pinoa pistää kehiin jos sivut toimis paremmin? :wave: Meillä on neiti ollut niin pirun kiukkunen viime viikot..En keksi muuta syytä kuin...
  4. P

Ruokaohjeita kaivataan!!

Eli minulla kohta 10kk ikäinen tyttö joka tähän asti suostunut syömään vain kaupan valmispöperöitä!Olen ajatellut että nyt olisi aika totuttaa omatekemiin ja niin kutsutusti samaan ruokaan kuin mitä mieheni kanssa syömme!Kaipailisin vain hyviä ohjeita.. Olen antanut kylläkin mm.porkkanaa ja...
  5. P

Kokemuksia sittereistä (etenkin Fisher Pricen) toivotaan

Meillä oli käytössä Fisher Pricen sitteri ja tykättiin kovasti!Sai "tärinän" päälle ja vauva tykkäs siinäkin torkkuja ottaa jos ei sänkyyn nukahtanu!Siinä on myös kiinni kiva peitto jonka sai jaloille laitettua lämmikkeeksi!Irrotettavat eläinlelut ovat vieläkin kovassa käytössä(typy 9,5kk...
  6. P

Ihottuma

Kuulostaa maitoallergialta tai vauvarokolta.Vauvarokossahan "näpyt" voi ilmaantua myös laikkuina!Näin kävi ystäväni lapselle.Kannattaa soittaa neuvolaan ja tarkistaa asia!Ja mitata lämpö!
  7. P

Joulu tulee...rahaa menee...

Minä aion isovanhemmille antaa lapsen kuvan kivoissa kehyksissä!Meidän typy kun täyttää loppuvuodesta 1vee niin siitä saa hyvän kuvan! Myös lapsesta tehdyt kalenterit ovat mainio lahjaidea ja vähän aika sitten olikin Liberolla tarjous 15e kalenteri! Kynttilät ovat myös halpoja,joita sitten...
  8. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heips kaikille!! Parisuhde asiaa ollut..Meilläkin suhde kyllä aika karilla..Viikonloppunakin ukko oli molempina päivinä juopottelemassa ja meillä Venlalla hiukan lämpöö ja flunssaa niin kylläpä oli kivaa olla kotona ja kun ei uloskaan uskaltanu lähtee.Olis ollu kiva jos toinen ollu kotona niin...
  9. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heissan!! Onko muilla ollut vaippaihottumaa?Meillä tullut nytten Venlalle tai ainakin luulen että on sitä..Pieniä näppyjä nivusissa,bebanthen aika hyvin auttanut.Ihmettelen että tässä vaiheessa tulee vaikka koko ajan sama merkki käytössä eikä aikaisemmin ole mitään ollut.. Luulen että Venlalle...
  10. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Pimmi:Mä olen kans monen kanssa nyt tuosta "kohtauksesta" jutellut ja kuullut että ovatkin aika yleisiä,eli esiintynyt tosi monella.Jännä etteivät lääkärit sitten osanneet kertoa että on vaaratonta ja aika yleistä noin pienillä.Pääasia ettei sattunut kuinkaan ja kaikki hyvin!Kyllä se aina vaan...
  11. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Kommentoin ensin muutamiin asioihin ja vastailen kysymyksiin.. kookosta: Meilläkin on Venlalle ensi kuussa 10kk neuvola kun seurataan kuinka pituus kasvu etenee,mielestäni ihan hyvin mutta en pistä vastaan "ylimääräistä" neuvola käyntiä:sitähän ei tosiaan joka paikassa ole. Krissie: Meidän...
  12. P

Kuinka paljon ruokaa menee kerralla?

Meidän neidin ruokailut: n.8.00 puuroa (n.1dl ) n.11.30 lounas jolloin yleensä kanaa tai lihaa sekä vihanneksia(joko itse tekemää tai kaupan jotka alkaen 8kk,eli palasia saa olla ) n.15.00 välipalaksi hedelmä tai marjasosetta sekä maissinaksuja(herkkua! ) n.16.30 päivällinen (saman...
  13. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Mulperi Meillä Venla syö 19iltapalan ja 20 ennen nukkumaan menoa juo 200ml velliä!Ihmettelen että kuinka siihen pieneen massuun mahtuu niin paljon,mutta nukkuupa aamuun asti! Tosin joskus tarvii 6aikaan aamulla antaa maitoa jotta nukkuu vielä pari tuntia. Meillä neiti sitten kävelee jo...
  14. P

Mistä juotatte vellin?

Eli onko olemassa erikseen vellille tarkoitettua tuttipulloa?Kun tuntuu että tavallisesta pullosta tulisi huonommin kun imureikä sen verta pieni.Ja velli kuitenni hiukan kiinteämpää kuin maito!Kiitos vastanneille :flower:
  15. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Nostelen :wave:
  16. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heippa!Ja onnittelut vauvauutisista äippä-86:lle!! Venlan ensimmäinen yö omassa huoneessa meni hienosti!Kolmen aikaan heräsi hiukan tuttia etsiskelemään mutta juuri kun olin nousemassa ja lähdössä katsomaan tyttö hiljeni ja oli nukahtanut jo uudestaan!Aamullakin vain jokelteli tyytyväisenä...
  17. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heippa kaikille!! Meilläkin on potalla käyty säännöllisesti jo pari kuukautta ja melkein aina tekee ainakin isot pissat ja useimmiten myös kakatkin:) Laitan ensimmäisenä potalle kun herää niin malttaa istua ja tehdäkin jotain sinne:) Viikonloppuna on meilläkin pikkuhiljaa siirrytty...
  18. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

tonttu06 et oo ainoo ton vauvakuumeen kanssa :ashamed: Järki sit lopulta kolkuttelee et hetkeks töihin mentävä et saa tuota taloutta tasapainoon taase..Pankissa juuri käytiin sopimassa että asunnosta maksetaan minun hoitovapaan ajan pelkkiä korkoja,mutta eipä tuo helpottana kun 250e..että ne...
  19. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Hei vaan!Ja mukavaa uutta viikkoa taasen..Viikonloppuna tuli hiukan takapakkia kun Venlalla nousi kuume uudestaan mutta nyt näyttää sitten menevän ohi,toivottavasti lopullisesti:) Marskulle iso halaus ja paljon voimia ja jaksamista päiviin sekä öihin! Tuo unikoulu kuulostaa jotenkin vaikealta...
  20. P

* JOULUNTÄHDET 2006 *

Oikein paljon onnea Lennin leikkaukseen! :hug: Täällä pikkuhiljaa paranemaan päin..Äitikin hiukan sairastui syysflunssaan,mutta nyt kyllä helpottaa jo!Venla on nukkunut koko viikon ihan älyttömän hyvin!Tiedä sit onko tuolla flunssalla ollut asiaan osuutta muttei ole herännyt yhtenäkään...

Yhteistyössä