Hakutulokset

1. Neppu_

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Hei ihanaiset! Tänään on jännät päivät. Kauan odotettu ru lähestyy puolen päivän jälkeen. Nukuttua tuli varmaan koko yössä. Pelottaa ja jännittää. Vielä ku kestäisi tän työpäivän alun. Mimmuskainen, mullakin ainut helpotus oli säännöllinen syöminen vaikka alas ei mennytkään kuin tomaatit ja...
  2. Neppu_

Clomittaret 2013

Hyd: tsempit vielä tälle kierrolle! ? mietit tuota sairauslomaa. Tayssista saa pyytämällä saikkutodistuksen, jossa lukee vaan vatsakivut eikä vihjettäkään mm. Lääkärin erikoisalaa. Tsempit muillekin ja ääretön määrä voimia ja jaksamista vaikeiden aikojen ajalle. Lunalle peukut pystyssä...
  3. Neppu_

Mimmuskainen, onnittelut! Tunnistan niin tuon tunteen alussa, että jos siellä ei olekaan mitään. Mutta luulen ja uskon, että ultrassa näet pienen möykyn oikeassa paikassa! ? Täällä jatkuu iltaisin harjoitus supistus kohtaukset kivuliaina. Ei taida kohta olla enää normaalia. .. Pelottaa...
  4. Neppu_

Clomittaret 2013

Täältä salaa taustalla seuranneena tahdon toivottaa ivf-pistosten aloittaneille hurjasti tsemppiä, jaksamista ja etenkin onnea!!! <3 Oma ivf-kierto pistoksineen ja etenkin tunteineen on niin pinnassa, että en pysty olla seurailematta teidän kuulumisianne. Toivon todella, että teille kävisi...
  5. Neppu_

Taidatte ollakin seuraavat <3
  6. Neppu_

Ihana kuulla teistä. Voi Titiuu ? en itsekään uskonut, että itse raskaus olisi henkisesti raskas. Mutta mulla hieman helpottanut. Nyt kun mielessäni on kokoajan nämä useasti toistuvat "menkkakipuilut"... olen niin kaun näitä nyt kestänyt että huomenna aion soittaa neuvolaan. Tää pää ei kestä...
  7. Neppu_

Hei rakkaat plussalaiset! Täällä kirjoittelu ollut vähäistä. En oikein itsekään ymmärrä oloani. Olen onnellisempi kuin koskaan aiemmin, sillä sisällänihän kasvaa rakas ihmeemme!! Olen silti lähiaikoina käynyt mielessäni ajatuksia vuosien lapsettomuudestamme. Olen tuntenut sekalaisia...
  8. Neppu_

Voi Luna! Voin kuvitella pienet jalanjälkenne... <3 Nyt teillä on ihkaoma pieni suojelusenkeli suojelemassa teitä ja tulevia pikkusisaruksia. Voin vain toivoa jaksamista ja voimia! :hug: Toivottavasti kuulen vielä sinusta. Jospa tästä edespäin jokaiselle jos on muutoksia omaan kohtaan...
  9. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Ihanaa Ameile, kun kirjoitit tuntemuksiasi lapsettomuudesta. Täällä(kään) ei olla päästy asiasta yli. Yritystähän meillä ei ehtinyt olla "kuin" kolmisen vuotta, mutta mun pään terveydelle ihan tarpeeksi. Yhä 14+5 viikoilla pelkään ja pelkään pienen puolesta, että se viedään meiltä pois. Ehkä...
  10. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Voi ihana Seline kiitos vastauksestasi! Täytyy vielä tarkistella miten Pohjolassa asia hoidetaan. Ja täytyy siis tässä jossain vaiheessa oikeasti hoitaa asia! Toivottavasti tekin saatte vielä vakuutuksen. Voihan niitä sitten kysellä muiltakin firmoilta, jos tuo lähitapiola eväisi sen. Mutta...

Yhteistyössä