Hakutulokset

1. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Ihanaa Joanna, kun olette avoimia. Meillä, etenkin mies (minähän olen puhunut ystävilleni) ei halua että asia tulee ilmi. Toisaalta olisi helpompaa, kun vaan saisi kaikille kertoa... Mutta kiitos vastauksestasi! Muilla kokemusta?
  2. Neppu_

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Pikaviestintää sukujuhlien lomasta: Lähettelen Lunalle vielä hirmuisesti jaksamista ja voimia erityisesti tälle päivälle ja tulevaan! <3 Toivottavasti vielä käyt lukemassa tämän. Niq: kiva kun olet saanut sydänäänet kuuluviin! Jaksamista töiden parissa! Elä rasita itseäsi liikaa! Ja jos...
  3. Neppu_

Selinellä on ollut hurjia juttuja. Nyt vaan iisisti siellä <3 kyselin tuolla jo aiemmin, mutta ei kukaan vastannut. Oletteko hankkineet tai aiotteko hankkia lapselle vakuutusta? Se mikä minua kiinnostaa, on se, että kysytäänkö vakuutusyhtiöissä jotain "alkuperästä" toisinsanoen ivf tai...
  4. Neppu_

Tikkerituu; mahtavaa ja ihanaa!! Onnea pienestä prinsessasta!! <3 tule kun jaksat kertoilemaan lisää. :) (,) täällä eilen poksuttu 14+0 ja sokerirasitustestin tulokset kunnossa. Myöhemmin joudun kuulemma uudestaan. Nyt kamala flunssa ja töissä pitää jaksaa. Mut empä kehtaa enempiä...
  5. Neppu_

Luna rakas, olen niin pahoillani! En oikein tiedä mitä sanoa, kuin että voimia, voimia ja voimia! ja iso halaus... Minäkin, jos voisin, ottaisin edes osan surustanne kannettavakseni. Jaksamista vielä etenkin lauantaille. Olet mielessä <3 *halaus*
  6. Neppu_

Tikkerituulle tsempit alkavaan synnytykseen! <3
  7. Neppu_

Täältäkin voimahaleja ja voimia huomiselle Lunalle ja pienelle! Yhä parasta toivotaan <3
  8. Neppu_

Niin ihanaa kun kun moni on löytänyt täältä "sielunkumppaneita" vaikeille poluilleen. Itseki aina hämmästyn kuinka paljon elän clomittarien elämissä mukana. <3 etenkin tiettyjen. Abrosia, ihana kun kirjoitit tännekin. Nauratti niin toi varmistelu ettei kukaan hermostu :DD Työkaverikin kysyi...
  9. Neppu_

Täälläkin pyyhitään silmiä kyynelistä. Suurensuuri ja voimia antava halaus Lunalle <3 On aivan hirveää, että joudutte kokemaan tuollaista. Vielä kun alkukaan ei ole ollut helppo... Haluaisin löytää niitä lohduttavia sanoja, mutta ei niitä löydy. En voi edes kuvitella tuskaanne. Mutta silti...
  10. Neppu_

Ihana lueskella kuulumisianne! Vähän itsekin tullut laiskoteltua tänne kirjoittelun kanssa. Te muut, etenkin ivf:sta/icsistä plussan saaneet. Tiedättekö vaikuttaako "tekotapa" mitenkään vauvan vakuutukseen? :/ Haluaisin jossain vaiheessa pienelle vakuutuksen ja kaikki vakuutukset asiamme on...
  11. Neppu_

Kirjoittelinkin tuonne toisaalle Lunalle. Mutta täällä toivotaan parasta ja olen aivan satavarma, että saatte pienen pojan syliinne! <3 Hempukkainen: kiitos vastauksestasi! Se koira oli myös parikyt kiloinen (kysyin mieheltä arviota, hyvä minä) mutta kommenttisi sai mut rauhoittumaan ja taas...
  12. Neppu_

Rakenneultra; nestekertymiä sydämen ja keuhkojen lähellä, tietoa kellään? :(

Ahh, mikä onni että sait selvyyttä asiaan! <3 Pidetään yhä peukut ylhäällä, että kystat pienenisivät ja häviäisivät!
  13. Neppu_

Ja Takkuapinalle tervetuloa!
  14. Neppu_

Voi Luna! <3 Oli pakko kesken lomareissun tulla kurkkaamaan miten oli mennyt. En oikein taas tiedä mitä sanoa, kuin että täällä toivotaan parasta ja pidetään kaikkia sormia pystyssä (ja varpaita) jotta pikkuisella olisi kaikki kunnossa ja ne nestekertymät häviäisivät! Ilmoittelethan sitten kun...
  15. Neppu_

Tsemppiä Lunalle ultraan! Vaikka kaikki siellä hyvin on ja näette taas pikkuisen <3 Kai mäkin sit joudun tai pääsen toisen kerran rasitustestiin, kun tää eka tosiaan kans pcon takia. Ei kyllä aiemmin neuvolatätsy mitään puhunut. Mulla seuraavana neuvolalääkäri 17.7 mutta Helmen näkee vasta...
  16. Neppu_

PCO-Gallup

Kuuden oi-hoidon jälkeen ensimmäinen ivf, lyhyellä kaavalla tuotti vihdoin tulosta. Toivottavasti syliin asti <3
  17. Neppu_

Kiitos Luna ja Titiuu! <3 Mullakin siis + ja ++. Nyt vastauksienne jälkeen olo vielä huojentuneempi! Ihanaa! Titiuu: oliko sulla joku syy toiseen rasitustestiin? Vai kuuluko niitä tehdäkin kaksi? Ite oon ensimmäiseen menossa ens viikolla. Yök ja iik. Luna: On varmasti mahtava tunne kun...
  18. Neppu_

Misspiggy: jee! Kerro ku saat kuluuviin! Noniin. Np-ultra takana. Helmi liikkui aivan hillittömästi ja näytti voivan hyvin. Ei halunnut näyttää sivuprofiiliaan meille ollenkaan, vaikka kuinka ultraaja tökki. Riskilukukin oli pieni. Ahh, ihanaa. Jos joku jaksaisi kattoa äitiyskortistaan...
  19. Neppu_

Alina: ihania kuulumisia! Tänään np-ultra takana. Kaveri liikkui kovasti ja näytti voivan hyvin. Riskilukukin (seulojen) oli pieni. Täällä jatketaan mahan kasvamista onnellisena. Tuba, joko siellä maha näkyy? Mites muille? :) Neppu ja Helmi 12+1
  20. Neppu_

Kiitos Luna! <3 tänään sain työterveydestä tiedon, että mulla EI ole parvorokkoa! Mikä suuri helpotus. Kamalaa, kun lääkärit tuollain pelottelee... No, nyt ei ole tietoa mistä nää läiskät johtuu mut ilmeisesti vaaratonta, mikä tärkeintä! Huomiseksi olis sitten taas jännitettävää. Harmi, kun...

Yhteistyössä