Hakutulokset

1. Neppu_

Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Voi lunakulta, onnea!!!
  2. Neppu_

Ivf hoitoja lapsettomille

Hyd, pahoitteluni ja suurensuuri halaus! Nega oli varmasti kamala pettymys. Voi kun toivon sinulle voimia vielä jaksaa eteenpäin! Kyllä se vielä palkitaan! <3 ... kun on aika. Negan kohdanneelle on niin vaikea keksiä lohduttavia sanoja. Niitä kun ei taida olla edes olemassa. Kaikki...
  3. Neppu_

Ihanaa Luna että olet täällä taas kirjoittelemassa! Kuten sanoin, olen varma että pallero on oikeassa paikassa. :-) Niq, säkin niin pitkällä <3 onko jännitystä jo ilmassa? Oloja? Täällä vain hillitön selkäkipu ja unettomat yöt. Mutta ei kai auta valittaa... pikkuista odottelen jo innolla...
  4. Neppu_

Clomittaret 2013

Lunalle tarrasukkia <3 ja vaikket mun mielipidettä kysykään niin nään noissa kuvissa suht. selkeätkin viivat :) (Itelläni ei missään testeis tullu tasavahvaa) tsemiä!
  5. Neppu_

Täältäkn ollu hiljaista kirjoittelun osalta. Tuntuu että aina on jos jonkinmoista huolta pienestä, kun en tiedä mikä liittyy normaaliin raskauteen ja mikä ei.. Lukemassa käyn kyllä. Eli ei saa mua poistaa listalta :-D Neppu ja Helmi 35+0
  6. Neppu_

Clomittaret 2013

Ihanaa Ambro! Hirmuisesti enkeleitä ja tarrasukkia matkaan! <3
  7. Neppu_

Clomittaret 2013

minäkin taustakannustajista lähettelen rakkaille palstalaisille peukkuja ja viivojen vahvistumisia! Ambro, täällä jännitetään myös <3 Ja Lunalle varpaat ja sormet pystyssä tämän kierron puolesta. Lupaavalta vaikuttaa!!! Ja oon aivan varma, että Hyd saa pian huurunenän mukaansa ja...
  8. Neppu_

Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

Voi kun olette ihanan pitkällä. . Mutta kai se aika tässä sujuu. Neuvolasta kysyin sairauslomaa mutta kuulemma supistukset ja liitoskivut eivät ole pätevä syy.. sanoi vielä että mene sitten työterveyslääkärille jos et jaksa.... näinköhän sieltä mitään lomaa saa?
  9. Neppu_

Heippa! Hiljaista on ollut, täältä suunnalta ainakin. Alle sadan hemoglobiini, supistukset ja työstressi ovat vieneet tämän tulevan äidin voimat täysin... Vielä nelisen viikkoa, niin pääsee lomalle. Muuten kaikki hyvin pikkuisella, pienistä säikähdyksistä huolimatta. Miten te muut voitte? <3...
  10. Neppu_

Titiuulle hirmuisesti onnea!!! Ja ihanaa vauva-arkea!
  11. Neppu_

Ivf hoitoja lapsettomille

Syksyiset terveiset täältä "vanhalta palstalaiselta" Olen seuraillut monen tutun matkaa (En taida ikinä päästä irti tästä palstasta) ja halusin tulla toivottamaan kaikille kamalasti voimia ja jaksamista! Ja tietysti plussaonnea. Olette kaikki sen ansainneet <3 Niin ja tietysti onnea...
  12. Neppu_

Selinelle onnittelut pikku prinsessasta! Ihanaa että kaikki meni lopulta hyvin ja saatte alkaa nauttia vauva arjesta! Toivoo neppu ja helmi 27+4 Huomenna neuvolalääkärin tarkastus ja toisen sokerirasituksen tulokset. Apua... toivottavasti kaikki olisi hyvin pienellä.
  13. Neppu_

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Pidän valoa sormet pystyssä puolestani! En itse juuri kirjoittele enää missään. Seuraan clomittarien plussanneita ja jos oikein tarvii ajatuksia kirjoitella niin sinne. Toisaalta siellä ihmiset niin eritilanteessa... Deseo, oletko jossain vaiheessa ollutkaan eri nickillä? Jokatapauksessa...
  14. Neppu_

Ja pian huomaat itsekin olevasi näon pitkällä. Olen yrittänyt ja nautinkin olostani. Onhan tämä sitä mitä vuosia olemme toivoneet ja olen maailma onnellisin. Valitettavasti haavat lapsettomuudesta ovat pysyneet mukana m. pelkona. Alusta asti tuulimuna/kohdunulkoinenpeloista keskenmenoon ja...
  15. Neppu_

Clomittaret 2013

Lunarakkaalle voimia ja jaksamista niiin paljon paljon paljon. Vahvoja ihmisiä taidetaan koetella viimeiseen asti. Kestä vielä hetki. Olen varma, että pian helpottaa... <3
  16. Neppu_

Näköjään mun sydämet tuli kysymysmerkkeinä ):
  17. Neppu_

En kuulu syksyllä plussanneisiin, mutta huomatessani tutun nimimerkin ihanan plussauutisen oli pakko tulla onnittelemaan ja toivottamaan rauhallista odotusaikaa!!! ??? Neppu ja Helmi 26+0
  18. Neppu_

Hellurei! Täältä neppu ja helmi 25+6 pitkästä aikaan. Raskaus on mulle maailman ihanin asia, mutta yhä joka päivä pelottaa. Olen kaiken ihanuuden keskellä kärsinyt kos jonkinmoisista kivuista, jotka tietty joka kerta saa mut säikkymään. Olen ollut kovin väsynytkin joten lähes kaikki energia...
  19. Neppu_

Pikakuulumiset täältä onnen keskeltä. Tuntuu uskomattomalta, että pienellä on yhä kaikki kunnossa.Ainut että "pieni" on 50g liian iso. Varoitteli mua diabeteksesta pcon ja jo kohonneiden arvojen takia. Kuha ei enää tarvis piikitellä. Mut tänään on tähänastisen elämäni onnellisin päivä! Kiitos...

Yhteistyössä