Hakutulokset

1. Cecilia Algotsdotter

Minkälaista se spinaali päänsärky on?

Juu mutta jos sulla on jotain erityislääkkeitä, niin niistä on osastohenkilökunta yleensä tietoisia.
  2. Cecilia Algotsdotter

Ainakin kaikkialla missä minä olen ollut töissä, on ehdottoman kiellettyä sellainen. Itsekkään en missään nimessä hoitajana ottaisi vastuuta potilaasta, joka sairaalassa annetun lääkehoidon lisäksi napsii lääkkeitä, joista meillä ei ole mitään tietoa. Hoitajien tulisi ehdottomasti tietää mitä...
  3. Cecilia Algotsdotter

Siihen ei kyllä mitkään lääkket auta, ja missään nimessä sairaalaan ei saisi omia lääkkeitä viedäkään. Spinaalipuudutuksia annetaan kyllä synnyttäjille, vaikka vieras toisin väittääkin.
  4. Cecilia Algotsdotter

Mistä kavereita kotihoidossa olevalle 5-vuotiaalle?

No kyllä ne vaihtoehdot on melkein joku kerho tai harrastus, ja jos ei sellaisia ole, niin ei sitten varmaan kamalan helposti löydy kavereita. Eskarissa sitten viimeistään :)
  5. Cecilia Algotsdotter

Saako sokokselta mineraalimeikkipohjia?

Saa. Hinta riippuu ihan merkistä, siellä on (ainakin meidän sokoksella) niin paljon noita merkkejä, että valinnanvaraa hinnan suhteen on paljonkin.
  6. Cecilia Algotsdotter

280 euroa apteekkiin.

No kirpaiseehan se. :p Mä ostin joskus pahaan atooppiseen ihottumaan sellaista rasvaa, joka maksoi ihan hulluna, laskin että grammahintaa oli reilusti enemmän kuin kullalla. :D
  7. Cecilia Algotsdotter

280 euroa apteekkiin.

Hmm.... *raksuttaa, raksuttaa* :whistle: Joo, mutta siis iso summahan tuo, toivottavasti siellä on kaikki... ok?
  8. Cecilia Algotsdotter

280 euroa apteekkiin.

Olikos ne ostokset yhdelle vain useammalle henkilölle? :D
  9. Cecilia Algotsdotter

Keksi paras provo-otsikko

:whistle:
  10. Cecilia Algotsdotter

280 euroa apteekkiin.

Oliko tää provo-otsikko? :D
  11. Cecilia Algotsdotter

Ärsyttävä akka!! Voi huoh...

Koska jutut kuulostaa ihan siltä kuin olisit 15v.
  12. Cecilia Algotsdotter

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Mä en kyl tiedä mitä mä äänestäisin. :D
  13. Cecilia Algotsdotter

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Jotkut meistä haluavat tutustua myös uusiin ihmisiin eikä aina nyhvätä niiden kanssa, jotka on tunnettu jo vuosikausia. :) Musta on ihanaa tavata ihmisiä :) Tuttuja ja tuntemattomia, ihan sama.
  14. Cecilia Algotsdotter

Hei saako apteekista e-pillereitä jos resepti tilapäisesti hukassa?

TK:sta voivat vielä antaa kuukauden pillerit, mutta apteekista ei missään tapauksessa voi ilman reseptiä hakea mitään.
  15. Cecilia Algotsdotter

Kaverin koti!?!

Niinpä.. mulla on vähän sekin,että sitten kun rahaa onkin, niin pitäisi jotenkin järjestää kamojen kuljettaminen kahteen suuntaan, ensin vanhat pois, sitten uudet tilalle.. en vaan jaksa siihen touhuun ryhtyä. :P Ei kiinnosta niin paljon. :) On niin paljon muutakin ajankulua. Ja rahan myös.
  16. Cecilia Algotsdotter

Kaverin koti!?!

Viihdyn tietysti. :D Ei kai meillä nyt tällaista olisi jos en viihtyisi. Pointtini onkin siinä että mä en voi mennä tosta vaan kauppaan ostamaan uutena MINKÄÄNLAISIA huonekaluja, en erilaisia enkä samanlaisia. Osa huonekaluista on saatuja tai perittyjä, osa halvalla ostettuna kun joku on...
  17. Cecilia Algotsdotter

Kaverin koti!?!

Taisit käydä meillä :D Meillä on kaikki sekaisin hankittu, eikä mitään tyyliä kun mulla ei tosiaankaan ole mitään kiinnostusta sisustamiseen. Eikä oikein rahaakaan sellaiseen :) Tai lähinnä kulutan rahani mieluummin muuhun. Meillä on sellaista juu myönnän :wave:
  18. Cecilia Algotsdotter

Kannattaako lähteä hakemaan vesirokkoa?

Itse en sellaista kärsimystä lapselleni vapaahtoisesti hakisi. Se ei ole ollenkaan varmaa, että se on nuorena sairastettuna helpompi, nuorenakin voi saada vakavia jälkitauteja.
  19. Cecilia Algotsdotter

Saako teillä päiväkodissa jakaa synttärikutsuja kavereille?

Mä en oikein tiedä, korjaako se, että kutsuja ei fyysisesti päiväkodissa saa jakaa sitä ongelmaa, koska lapset kuitenkin puhuu niistä kutsuista päiväkodissa, oli muut sitten mitä tahansa kautta kutsuttu. Meillä saa jakaa, ja hyvä niin, ne sujautetaan aamulla lokeroon ja sieltä vanhemmat ne...

Yhteistyössä