Hakutulokset

1. A

Jännittää ensi viikolla alkaa työt

No sepä hauskaa itse aloitan kuntouttavassa työtoiminnassa
  2. A

Jännittää ensi viikolla alkaa työt

Siellä kuntouttavassa.
  3. A

No tulin nyt tällä nimimerkillä

Itse olet feikki näkeehän tuon jo kirjoitus tyylistä
  4. A

No kai te nyt itse tajuatte ettei näin lihava voi mitään balettia harrastaa. Hamppareita ei ole enää
  5. A

En tarvitse kissaa kun en pidä muutenkaan eläimistä
  6. A

Ja tiedoksi meillä ei ole kissaa
  7. A

Voiko sähkö valaisimeen laittaa energian säästö lampun

Ettekö hyväksy erilaisia ihmisiä vai miksi pilkkaatte toisia?
  8. A

Mitä hauskaa tuossa muka on. nyky ajan ihmiset lukevat lehdet useinmiten netissä. Eihän paljon kukaan enää tilaa lehtiä
  9. A

Luen joskus mutta harvemmin. netistä luen yleensä uutiset. seiska tulee kotiin.
  10. A

Kiitos vastauksesta. Äö ni on sen netti testin mukaan muistaakseni jotakin 120
  11. A

Ostin eilen kuopion ikeasta uuden sähkö valaisimen. Olemme ennen käyttäneet hehku lamppuja mutta käykö nuo uuden aikaiset energiansäästö lamput tavallisiin sähkö valaisimiin samalla lailla kuin hehku lamput?
  12. A

onko hyvä lahja idea

Kiitos ideasta. tuo marakassi han on ihan kiva idea. pitää vielä miettiä. ja joo pentu kyllä on nimenomaan tosi rasittava ja anopin lellipentu.
  13. A

onko hyvä lahja idea

Sain tältä palstalta tämän hienon askartelu idean. Miehen siskon tytöllä lähestyy syntymä päivät ja ajattelin askarrella sille läppärin tyhjästä konvehti rasiasta eli siitä jutusta missä on ollut suklaat tulee näppäimistö. sitten vaan tekee näytön jostain tina paperista tms. mitä mieltä? en...
  14. A

Onko ikea tänään auki

Kiitos. Menihän se oli hyvät ruuat ja lahjat
  15. A

Onko ikea tänään auki

Olen sairastellut flunssaa ja hoitanut myös sairasta miestä. Ei ole joutanut palstalle.
  16. A

En ikinä osta enää halpoja toppakenkiä

No itselläni onkin kuomat mutta miehelleni ostin tokmannilta liukuestein varustellut toppa kengät koska hän on sellainen kompura ettei pysy pystyssä liukkaalla. ja nyt ne on hajalla.
  17. A

Onko ikea tänään auki

Tarvitsen tietää onko kuopion ikea tänään auki ja monesta moneen. en ole ostamassa mitään toppa kenkiä vaan tarvitsen sähkö valaisimen
  18. A

En ikinä osta enää halpoja toppakenkiä

Heti kun tuli pakkaset mieheltä hajosi kengän pohjat noista kengistä jotka annoin hänelle joululahjaksi.
  19. A

Onko ikea tänään auki

Monesta moneen
  20. A

Ammattivalittaja on tainut lopettaa valittamisen

En ole saanut töitä. Anustappia kokeillaan varmaan tänään

Yhteistyössä