Hakutulokset

1. Mamma91

Tämän viikon ilon aiheesi?

Työt alkoivat :)
  2. Mamma91

Ruokahaaste vko 39

Ok, sovitaan, että Rätti tekee. Kiitos "Samu" sullekin huomaavaisuudesta :)
  3. Mamma91

Ruokahaaste vko 39

Löytyiskö tähän sitten äänestyksen tekijää, en oo koskaan tehnyt?
  4. Mamma91

Mikä ehkäisyväline/tapa paras???

Kapseli on ollut tähän astisista parhain.
  5. Mamma91

Isyyspakkaus, kuka antanut miehelle?? :)

Tein kuopusta odottaessa. Itse annoin samana päivänä, kun oma äitiyspakkaus haettiin. Tein kans jonku tommosen lappusen siihen alkuun luettavaksi. Pakkauksessa oli ainakin vauva-aiheinen sarjakuvakirja, olutta sekä energiajuomaa isälle, vauvashampoo, sukat sekät isälle että vauvalle, tutteja...
  6. Mamma91

Ruokahaaste vko 39

Nostan, kun on varmaan jäänyt monilta huomaamatta.
  7. Mamma91

G: Iltapalasi?

Valkosipulivoipatonkia ja fetasalaattia ajattelin. Ja lämmin teekupponen tietty vielä kylkeen :)
  8. Mamma91

Ruokahaaste vko 39

Aiheena marjat. Vielä jotain herkkuja löytyy tuolta luonnostakin, mutta pakastetut yms. käy myös :) Katsotaan mitä kaikkea keksitään! Ruokahaasteen säännöt: - kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) - kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä - äänestys...
  9. Mamma91

Opiskelisitko vielä 34-vuotiaana uuden ammatin?

Todellakin, jos siltä tuntuisi! Mun äitini opiskeli vähän yli 50-vuotiaana uuden ammatin ja tekee nyt pitkästä aikaa sellaista työtä, josta nauttii :)
  10. Mamma91

Ruokahaaste vko 38

Tänään teinkin sopivasti kaalipiirakkaa. Pohja: 125 g voita 125 g rahkaa 2 dl vehnäjauhoja 1/2 tl leivinjauhetta Sekoita huoneenlämpöinen voi rahkan kanssa, lisää keskenään sekoitetut kuiva-aineet. Sekoita taikina tasaiseksi. Painele taikina suorakaiteen muotoiseksi ja kääri kelmun...
  11. Mamma91

Mistä päin palstailet?

Porista
  12. Mamma91

Mitä tänään syödään?

Kirjolohikiusaus
  13. Mamma91

Päiväkotiin ei saa tutustua lapsen kanssa - onko yleinenkin käytäntö?

Kyllä on aina saatu käydä tutustumassa. Sekä ryhmäperhepäivähoitoon, perhepäivähoitoon että päiväkotiin.
  14. Mamma91

Kokemuksia??? NEXPLANON 68 MG IMPLANTAATTI 1

Mulla on ollut kapseli nyt kohta 4kk. Laitto ei ollut kamala kokemus, mutta mustelma kasvoi pari päivää laiton jälkeen tosi isoksi, koska ilmeisesti liikuttelin kättä jotenkin liikaa. No onneksi mustelmat häviävät, ja niin tämäkin sitten melko nopeasti. Vuotoja ei ole ollut ollenkaan sitten...
  15. Mamma91

Apua ruokavaliolla laihduttamiseen

Rasvoista nimenomaan niitä hyviä rasvoja, eli esim. pähkinät, avokado, oliiviöljy ovat oikein hyvä vaihtoehto. Itse levitän leivälle voin tai margariinin sijaan avokadoa. Puuro on oikein oivallinen aamupala ja pitääkin yleensä nälän ihan hyvin loitolla. Smoothiet yms. on myös kiva vaihtoehto...
  16. Mamma91

Haave-/unelma-ammattisi ja nykyinen ammattisi?

23, no nuori aikuinen joka tapauksessa :)
  17. Mamma91

Haave-/unelma-ammattisi ja nykyinen ammattisi?

Aikuisena mulla ei ole enää ollut haaveita, lapsena oli nämä perus eläinlääkärit yms. Nyt olen leipomoalalla.
  18. Mamma91

Ikäsi?

:rolleyes:
  19. Mamma91

Ostaisitko käytettyä rintapumppua?

Olen ostanut ja myin sen jälleen, kun en itse enää tarvinnut. Noiden puhdistus ja sterilointi on ihan hirmuhelppoa.
  20. Mamma91

Tavoitepaino saavutettu kovalla työllä! 70kg--->53kg!

Miksi tavoite pitää olla niin alhaalla? Aloitat pikku hiljaa ja varmasti huomaat jossain vaiheessa, että vähempikin riittäisi. Mä olen sua 6cm lyhyempi ja painoin kesällä hetkellisesti 45, koska ruokailutottumukset koki pienen kolauksen. Ei todellakaan ollut hyvä olo, vaatteet roikkui päällä...

Yhteistyössä