Isyyspakkaus, kuka antanut miehelle?? :)

• Viestiketjun aloittaja 532121
  • Ensimmäinen viesti
532121
Vauva tulossa maaliskuussa ja tässä jo suunnittelen että miehelle vois isyyspakkauksen tehdä.. Hällä ois synttärit 2kk ennen laskettua aikaa niin antaisin sen silloin hälle ja se ois vaikka samalla synttärilahjakin.. Ajattelin että kirjekuoressa laittaisin "kelalta" tulleen kirjeen missä kerrotaan että hälle on isyyspakkaus ja sen saa hakea vaikka meidän auton peräkontista tai talon häkkivarastosta tai jostain. :D Ja sinne sitten sisälle kaikenlaista, esim. t-paita, energiajuomaa, karkkia, joku "miesten tyylinen" vauvaopas (esim se yks mikä on tehty vähän kuin auto-oppaat), ja sitten vauvan tavaroita, esim. tutti, vaippoja, joku body missä isiin liittyvä teksti jne.

Onko joku tehny tuommosta pakkausta?? Mitä miehet tykkäs? Paljonko käytitte rahaa ja mitä laitoitte pakkaukseen ja miten "toimititte" :)

minääää
Annoin esikoisesta, siel oli konjakkia, shottilasit, energiajuomaa, korvatulpat, karkkia, puhallettava vaimo, t-paita, tutti, ruokalappu, kertakäyttökäsineet ja -essuja, sellanen leikkaussalimaski ja -hattuja jne.. niin ja se vauvanhoito-opas. Juha Vuorisen "raskausarpia" ja "vaippaihottumaa".

Tykkäs!!!! :)

Mä aikoinaan päällystin (muistaakseni) kopiopaperilaatikon lasten lahjapaperilla hienoks ja täytin tavaroilla. En enää muista muuta kun juuri tuon "vauvan käyttöopas"- kirjan. Taisin tehdä siitä sellaisen selviytymispakkaus tyylisen, ainakin korvatulpat oli. Olin vähän pettynyt kun mun mies ei ollut siitä kovinkaan yllättynyt tai innostunut. Olin nähnyt sen eteen paljon vaivaa. Mutta tee ihmeessä, toivottavasti sun mies ymmärtää sen jutun. Ja toi toimitustapa on tosi hyvä, mä taisin vaan ojentaa laatiikon. Laatikon teosta on yli kymmenen vuotta aikaa :).

Viimeksi muokattu:
532121
Mä ajattelin että se tosiaan ois sit synttärilahja samassa :) En vaan tiedä vielä mitä kaikkea sinne laittais, mutta siis vauvalle ja tulevalle isälle tavaroita. Ainakin tuo energiajuoma on varma ja joku hauska vauvakirja, ja jotain isi-t-paitaa ajattelin. Vauvalle joku "isin kulta" tekstibody tai muu vastaava, missä jotain isiin viittaavaa tekstiä.. Toi puhallettava vaimo on kyllä hauska idea :D Mutta en haluais kuitenkaan pakettiin mitään "krääsää" vaan semmosta tavaraa mille on sit käyttöä. Ja tosiaan vähän naamioisin semmoseksi että se ois ikään kuin Kelan lähettämä ja mies saa sen hakea jostain.. En vaan tiedä mihin sitten sen koko höskän pakkais - pahvilaatikkojakin meiltä löytyy, mutta voishan koko komeuden kasata vaikka vauvan ammeeseen, niin samalla viimeistään tulis sekin hommattua :)

"Tiiu"
Tein ja kyllä harmittaa, että tuli pistettyä rahaa ja nähtyä vaivaa niin paljon :(

Esim. Teetin miehen harrastukseen liittyvällä kuvalla bodyn, tilasin tuttipullon ja tutteja miehen lempijoukkuuen logolla yms. Melko kalliiksi tulevaa ja oli korvatulppia, pyyhe, ruokalappu (mitkä ajattelin olevan miehen mieleen) ja vastaavaa perinteistä tuotetta korillinen. Kallista viskiä ostin pikkupullon ja se oli ainut mikä kelpasi mitä mies edes vilkaisi.

Kun annoin korin, katsoi sitä pikaisesti ja totesi "täähän on vauva kamaa, mitä ihmettä sä näitä mulle esittelet ja annat". Mies oli loukkaantunut kun sanoin mukamas antavani hänelle jotain ja sitten saikin vauvatavaroita. Minä taas taisin olla vähän raskaushormoneissa kun loukkaannuin ja harmistuin siitä kun mies oli niin äkäinen eikä edes suostunut katsomaan isyyspakkausta tarkemmin.

532121
Meillä mies on kyllä innoissaan vauvan tulosta, ja ajattelin tosiaan myös ihan vain hänelle tarkotettuja tavaroita laittaa pakettiin mukaan. Uskon että oma mies kyllä tykkäisi... Harmi kun teillä on osalla suhtautunu ikävästi :( Ja hän tosiaan saisi multa sen kirjeen missä olisi tiedotus että kyseessä on isyyspakkaus niin ymmärtänee että siellä on automaattisesti vauvakamaakin mukana. Meillä ei ole vielä hankittu vauvalle mitään, koska nykyinen asunto on niin pieni eikä tänne mahdu ylimääräistä tavaraa yhtään. Kunhan päästään muuttamaan isompaan asuntoon ensi kuussa ja saadaan turhat romut kirpparille niin sitten ehtii alkaa vauvatavaroita hommaamaan, onneksi tässä ei ole mitään kiirettä vielä.

Tein kuopusta odottaessa. Itse annoin samana päivänä, kun oma äitiyspakkaus haettiin. Tein kans jonku tommosen lappusen siihen alkuun luettavaksi. Pakkauksessa oli ainakin vauva-aiheinen sarjakuvakirja, olutta sekä energiajuomaa isälle, vauvashampoo, sukat sekät isälle että vauvalle, tutteja, tuttipullo, vaippoja, särkylääkkeittä, elokuva yms. En osaa yhtään sanoa, mitä tuohon meni rahaa, ei mitenkään kamalasti. Mies tykkäsi ihan hirmuisesti :)

Viimeksi muokattu:
532121
Kiva nähdä kuviakin :) Toi elokuvaidea on hyvä, ite voisin antaa jonkun videopelin, kun mies tykkää pelailla. En kyllä yhtään tiedä paljonko tollaseen pakkaukseen sit laittais rahaa. Ehkä laitan pahvilaatikkoon jonka koristelen, siihen ei paljoa rahaa menis.

Ja sisältönä vois olla esim:
- joku isi-t-paita
- vauvalle joku isi-teemainen body tai paita tai pipo
- ruokalappu, esim. semmonen "tähtää ylemmäs isi" tai "ääntä kohti" on musta hauska
- jos löydän jostain niin ois söpö vaikka joku iso kylpyankka ja sen kaveriksi pikkuankka, ja isille ja vauvalle molemmille jotain pesuainetta :)
- isälle kasa karkkia, energiajuomaa muutama pullo, joku videopeli
- vauvaopas
- tutteja. vitsit jos löytäis vielä jostain semmosia karkkitutteja mitä oli joskus, semmonen ois hauska miehen karkkipussiin :D

Yhteistyössä