Hakutulokset

1. Lettuperkele

Gallup : aamupalasi?

Meillä on alettu nukkumaan huikeita pätkiä yössä. Poika saattaa heittää seitsemän-kahdeksan tuntia unta putkeen, herätä syömään ja nukkua perään kolmekin tuntia. Muutenkin pysyy hereillä max. kaksi tuntia kerrallaan ja sitten jo uni painaa silmiä ja naamaa hierotaan raivoisasti kera kitinän...
  2. Lettuperkele

Sä oot tsempannu mua paremmin tänä aamuna. Sentään voita paahdetun (!) leivän päällä. Jösses nainen, sä olet tehokas! Ihanaa tää pikkuvauva-isosisarus-kotimullinmallin -arki.
  3. Lettuperkele

Millaiset välit sinulla on sisaruksiisi? Paljonko teillä on ikäeroa?

Oon seitsemän vuotta veljeäni vanhempi. Ja vanhempi hänelle olen ollutkin - hoitanut syntymästä lähtien, ottanut enempi vastuuta vuosi vuodelta kunnes veljen ollessa kuudentoista hän muutti mun ja perheeni kolmioon, sai oman nurkan olohuoneesta. Meillä asui kunnes jouduin valitsemaan hänen ja...
  4. Lettuperkele

Kaksi kuppia kahvia ja puoli paketillista minttukeksejä.
  5. Lettuperkele

Minkä kokoisia teidän tämän syksyn ekaluokkalaiset ovat?

Tyttö 6 v ja 11 kk. Pituus 139 cm ja paino 37 kg.
  6. Lettuperkele

Onko kaikilla muilla reippaat ekaluokkalaiset?

Ainakin täällä on. Sitä oltiin niin kovaa ja coolia tyttöä, huudettiin "äiti tuu jo" kun yritin vaunuilla pysyä perässä koulutiellä. Pihassakin poseerattiin jou-jou -meiningillä - nauruunhan sitä tuli purskahdettua. Tyttö oli tavallistakin teatraalisempi. Nimenhuudosta meni jonoon hienosti ja...
  7. Lettuperkele

The ketju

Mun ekaluokkalainen kanssa niin kovaa, niin kovaa, ihan jou-jou siinä pihalla. :D Voi toista. :heart:
  8. Lettuperkele

Ihastus palstalaiseen. Muita?

Mmh. Sulla joku "Kepsis = hot" -koodinpätkähälytys lisättynä tälle saitille? Heti kun nuo kaksi mainitaan samassa kommentissa oot kärppänä nokka pitkällä haistelemassa menoa. :D
  9. Lettuperkele

Ihastus palstalaiseen. Muita?

Sä oot hassu. Eiks sun pitänyt pysyä erossa tästä ketjusta? :whistle: :D

Yhteistyössä