Hakutulokset

1. Lettuperkele

tuttuni saa lapsen miehelle joka on työtön, mitä mieltä?

Ihana aloitus. :D Minähän "tein" tän toisen miehen kanssa joka oli työttömänä melkein kaksi vuotta - kyllä, liiton rahoilla! *gasp* - itse kävin vuorotöissä ja pääsääntöisesti toimin elättäjänä kun sain tuplasti enemmän rahaa. Sitten tulin raskaaksi ja olinkin kotona melkein koko raskausajan...
  2. Lettuperkele

The ketju

Huomenta. Laps läks kouluun ja toinen uinuu vielä hetken makkarissa. Minä suklaakeksien kimpussa.
  3. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

S. | 4095 g ja 51 cm 2 vk | 4760 g ja 54,5 cm 1 kk | 5950 g ja 56,5 cm 2 kk | 7230 g ja 60 cm 3 kk | 8165 g ja 65 cm Iso poika jo meillä. Vähän jo surettaa mitä tahtia täällä kasvetaan. Yöt nukutaan aika pitkälle poikkeuksetta loistavasti. Poika nukahtaa 20-22 välillä, usein kymmenen...
  4. Lettuperkele

The ketju

Sievoisen summan sitten tuhlasit noihin testeihin. :D Soitat sinne neuvolaan kun ehdit ja jaksat. Mä soitin tyyliin heti, rv 4 ja rv 5+1 oli jo eka neuvola. Ei toi joulunalusreissu kyllä sua nyt tähän hätään jeesais, sinne vielä sen verta aikaa. Hengität nyt ihan syvään ja sillee. :heart:
  5. Lettuperkele

The ketju

Ai että oisko mun nyt sit kuitenki pitänyt ottaa ne lennot sinne Dubaihin vai? :D Oishan siel ollu minimissään +30*c ja hulppeat puitteet. Hiekkaa ja sillee. Rantsu. Vähän jotain rakennuksiakin. Kai. Njoo, mä oon aika innoissani kuvaamaan poikaa Pariisissa mustavalkofiltterillä, sit sais...
  6. Lettuperkele

The ketju

Oho. Täällähän on taas tapahtunut aamutuimaan. Laura, valtavan paljon onnea! Ja mä tiedän ton että saat psyykattua ittes että ei nyt/enää ja sitten se nasahtaakin. (Näin kävi mun esikoisen kanssa, just saatu duunipaikka vakinaistettua ja iltakoulu aloitettua ja ymmärretty että niiden lasten aika...
  7. Lettuperkele

Ällövaroitus: Miten bakteerivaginoosi on teillä oireillu? Millä hoidettu?

Etköhän sä voi odottaa. Mulla oli läpi raskauden emätintulehduksia, hiivaa ja strepto b:n aiheuttamia ongelmia ja ihan hyvin kaikki meni. Milloin oli Flagylia, milloin Dalacinia, milloin Canestenia. Nitrofur C loppuvaiheessa suun kautta kun ei muut tuntuneet auttavan. Mies hoidettiin myös...
  8. Lettuperkele

GASTROSKOPIA huomenna iltapäivällä

Joo epämiellyttäväähän se on ja vähän oli pahoinvoiva olo sen jälkeen, mutta en mä sanoisi että kamalaa - se puudute kurkkuun oli inhottavinta, sama mitä ne käyttää kun poskiontelot punkteerataan. Hyh. Mä sain katsoa näytöltä koko tutkimuksen kun ne sitä teki, se oli mukava bonus...
  9. Lettuperkele

Käynnistetäänkö yliaikaisia synnytyksiä kalenterin mukaan vai onko siihen aina joku syy??

Esikoinen syntyi 42+3, tämä toinen sitten 38+3 - kummatkin käynnistyksen seurauksena, vaikka kuopus pitikin lopulta leikata. Syynä mulla oli ekassa käynnistyksessä raskausdiabetes (josta en siis itse tiennyt yhtään mitään!) vaikka kyse kyllä oli siitä että olin täysin epäkypsässä tilanteessa...
  10. Lettuperkele

Millaiset kännykät teidän ala-astelaisilla on?

Ekaluokkalaisella perus Nokia, josta kaikki dataominaisuudet estetty. Saa soittaa ja tekstata saldon rajoissa.
  11. Lettuperkele

Jos tulisit raskaaksi 33-vuotiaana, mitä tekisit?

Ei tosiaan ole suunnitelmissa, mutta tuohon 33 vuoden ikäänkin on vielä vajaat neljä vuotta, joten ei sitä tiedä mitä tapahtuu. Pitäisin ja sitten sterilisaatiojonoon.
  12. Lettuperkele

Paljonko teidän 2-kuiset vauvat painavat?

Syntymäpaino 4,095 g Päivälleen 2 kk ikäisenä 7,255 g
  13. Lettuperkele

The ketju

Ei helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
  14. Lettuperkele

The ketju

:D Ihana.
  15. Lettuperkele

The ketju

Hmm. Olisiko sä tulossa jostain Oulusta tms.? Koska VR:n hinnoilla meno-paluu kustantaa kahdeksan lapsen HopLopit Kivikossa ja deluxe merirosvoteemaherkut samassa. Rahaa jäisi vielä valvojalle kahvikuppiinkin tai kahteen.
  16. Lettuperkele

The ketju

Voi Ruutis, jos mä menisin ton mukaan niin päättelisin ettei meille mahdu yhtäkään kaveria tänne. Itse asiassa tiedän sen nyt jo. Mutta se voi olla että joudun tarttumaan sun ehdotukseen, väkisinkin. En halua olla luuseri-petturi-kusettajaäiti, kuten omani oli oi-niin monessa asiassa. Niitä...
  17. Lettuperkele

The ketju

Kuukauden päästä ois tarkoitus, että tosi "ajoissa" ollaan taas liikkeellä. :kieh: Tätä tää on. Unohdin mm. perua koulun iltapäiväkerhon lapselle ja nyt joudun maksamaan puolen kuun maksun - ihan luonnollista unohtaa lapsen synttäritkin. Kiitti vauvan pehmentämistä aivoista ja jumalattomasta...
  18. Lettuperkele

The ketju

Flamia en katsonut kun sinne on jumalaton matka meiltä. Tai no 519 pääsee lähelle, mutta ei ole autoa ja emmä tiedä onko se korrektia kutsua laumaa 6-7 -vuotiaita ja olettaa että niille kaikille löytyy kuljetus omasta takaa toiseen kaupunkiin? Niiden paketit on satavarmasti samaa hintaa, aivan...
  19. Lettuperkele

The ketju

Joo älä lupaa yhtään mitään niin voit vaikka karata muksun kanssa ruotsinlaivalle synttäreiden sijaan.
  20. Lettuperkele

The ketju

Ei hemmetti minkä hintaisia noi järjestetyt synttärit on. Nyt kahlattu läpi HopLop, Heureka, Megazone, erinäisiä liikuntamestoja, Gardenia, Tropicario ja SeaLife -- paikat loppui kesken. Järjestään 170 e --->. Mutta kun mulla ei oikeasti ole rahkeita alkaa leipomaan ja väsäämään ja en halua...

Yhteistyössä