Hakutulokset

1. V

K-18. Munasin seksin. Älä aukaise jos et halua lukea räävittömyyksiä

Tiedän. Ja onneksi mun mies lukeutuu myös niihin, jotka siitä puuhasta pitävät! ;)
  2. V

G: MITEN teillä harrastetaan seksiä?

Meillä keskimäärin kerta päivässä ja kestää 15min. - 2 tuntia, tilanteen mukaan. Asentoja ainakin muutama/sessio ja miehellä tulee aika usein hiki. :p
  3. V

seksiä keskellä yötä

On. En minäkään oikein innostu asiasta jos ihan uneen asti olen ehtinyt. Mies kyllä tykkää, kun herätän sen suihinotolla keskellä yötä jos ei satu nukuttamaan... :p
  4. V

seksiä neljä krt tänä vuonna...=/

Viihtyykö esim. telkkarin ääressä? Se on joissakin tilanteissa erinomainen lapsenvahti, niin saa äiti ja isikin vähän kahdenkeskistä aikaa... ja sitten sinne kylppäriin!
  5. V

seksiä neljä krt tänä vuonna...=/

Eiköhän se tosiaan niin ole, että jos haluja löytyy, niin löytyy tilaisuuksiakin. Me asuttiin väliaikaisesti kahden lapsen kanssa pienessä yksiössä ja tosiaan se kylppäri on siinä kohtaa ihan kova sana. Ainakin silloin jos lapset on hereillä. Sitten kun ne nukkuu, niin pitää vaan valot pois...
  6. V

Seksi takaisin!!!

Kyllä voi! Valitettavasti en vaan osaa sanoa miten. Meillä oli samanlainen tilanne hyvin pitkään, kunnes yhtäkkiä intohimo vaan palasi. Enkä todellakaan tiedä syytä, mutta tekee vaan koko ajan mieli ja seksi on parempaa kuin koskaan! Että kyllä se sieltä voi palautua pitkänkin ajan jälkeen.
  7. V

Naiset suuseksin saavana osapuolena

Kyllä mekin tykätään molemmat TODELLA paljon. En kyllä ikinä kestäisi mun miehen käsittelyssä puoltatoista tuntia, on se niiin hyvä siinä! Tai sitten ehtisin kyllä saada aika monta kertaa... ;)
  8. V

Perjantain kuka paikalla, mitä päällä, mitä lasissa/lautasella?

Yöpaita, alushousut ja aamutakki. Ja siideri.
  9. V

Tää ikävä on kyllä niin perseestä!

Tiedän tunteen. Mun mies on paljon töiden takia pois kotoa ja yksin nukkuminen on tosi kurjaa. Mutta pian pääset kultasi kainaloon, tsemppiä sulle!
  10. V

On se niin väärin

Mene sinne miehes luo ja ota suihin samalla kun se on siinä koneella. Eiköhän siinä kone jää pian toiseks. ;)
  11. V

Puetteko bodyja 1,6v lapsillenne?

Olen pitänyt jos vaipoissa on. Ne on tosi kivat varsinkin talviaikana, kun ei ole sitten masu ja selkä paljaana haalarin alla. Ja kotihoidossa on meidän muksut aina olleet. Näin meillä.
  12. V

G: Pakko kysyä naisilta: suihinotosta

Tykkään, tykkään! Mun mielestä se on tosi kiihottavaa, kun voi tehdä toiselle hyvää ja tuntee kuinka toinen nauttii. Teen sitä usein ihan milloin sattuu, hetken mielijohteesta ja mies tykkää!
  13. V

mistä nainen tykkää seksissä

Eihän kunnon suuseksiä voita mikään, varsinkin kun on oikein kielitaitoinen mies!
  14. V

Huomenna Mirena-kierukan asennus, sattuuko se?! Hirvittää!!

Mulla ei itse asennus kyllä tuntunut juuri lainkaan. Mutta sen jälkeen alkoi aivan järkyttävät menkkamaiset kivut. Ensimmäisenä päivänä ne oli pahimmat, mutta parin viikon ajan jomotteli ikävästi.

Yhteistyössä