seksiä neljä krt tänä vuonna...=/

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
hmm.. eiköhän tää ole se kuuluisa tahdon asia..
en vois kuvitella et meiltä pitäs olla lapset hoidossa et voitas rakastella :D
on muutakin kuin se sänky..
on sohva, on lattia, on keittiönpöytä
:D
Juu, mut kyllä ne muksut silloin pitää olla nukkumassa. Vai hyöriikö ne teillä siinä pöydän ympärillä ja kattelee?
täh :eek: sanoinko mä niin? lapset nukkuvat 10-12h vuorokaudessa,
ei me aikuiset ihan niin paljo unta tarvita?
Joo ja teillä ei lapset ikinä herää kesken unien..? Varsinkin, jos keittiöstä kuuluu ihmeellisiä ääniä.. Siinä on sitten kiva alkaa kesken kaiken kertoa selityksiä lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muut nukkuu kyllä ihan hyvin ,paitsi pienin joka nukkuu meidän sängyssä tilanpuutteen vuoksi ,nukkuu tosi levottomasti kun allergiat taitaa yölläkin kiusata
Mikä siis estää teitä menemästä vaikkapa olkkarin sohvalle, keittiön pöydälle tai kylppäriin jörnimään :)D) kun lapset ovat jo unessa?

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muut nukkuu kyllä ihan hyvin ,paitsi pienin joka nukkuu meidän sängyssä tilanpuutteen vuoksi ,nukkuu tosi levottomasti kun allergiat taitaa yölläkin kiusata
Mikä siis estää teitä menemästä vaikkapa olkkarin sohvalle, keittiön pöydälle tai kylppäriin jörnimään :)D) kun lapset ovat jo unessa?
"Jörniminen." :x

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[? lapset nukkuvat 10-12h vuorokaudessa,
ei me aikuiset ihan niin paljo unta tarvita?
Oo onnellinen. Meillä se kaikkein "varmin" nukkuminen tapahtuu tällä hetkellä päivällä. Mies on yleensä silloin töissä. :|
Että saa ihan tekemällä tehdä töitä, että voi rauhassa seksiä harrastaa.
miten teidän lapset kasvaa ja kehittyy jos eivät nuku yöllä??
Meillä ei o kuin yksi.
Tottakai se nukkuu yöllä, mut nyt on kauheen katkonaisia öitä, heräilee vähän väliä (kai se tekee hampaitaan).

Eiköhän se tosiaan niin ole, että jos haluja löytyy, niin löytyy tilaisuuksiakin. Me asuttiin väliaikaisesti kahden lapsen kanssa pienessä yksiössä ja tosiaan se kylppäri on siinä kohtaa ihan kova sana. Ainakin silloin jos lapset on hereillä. Sitten kun ne nukkuu, niin pitää vaan valot pois, niin ei ne mitään ehdi nähdä jos heräävät. ;)

ap
meillä kun ei mahdu tuon pienimmäisen sänky ei sitten mihinkään...ja nukkuu siis niin levottomasti ,herää ihan tosi usein yöllä..nytkin kyllä pienin unilla ,muut ei nuku niin ei kyllä onnistuis kylppäriin meno kun koko ajan koko kysymässä ,huhuilemassa äiti, isi....ja siis äitihän istuu nyt koneen ääressäkin =D

Kokenut samaa osittain
Sairastuin synnytyksen jälkeen raskaudenjälkeiseen masennukseen ja meni varmaan vuosi että harrastettiin seksiä kerran kuussa tai sitten joka toinen kuukausi kerran, pari. Tuntui että kaikki halut olivat kadonneet, samoin läheisyys. Tuntui etten osannut enää haluta miestäni saati uskaltaa enää edes halata.

Mutta kun aloin käydä terapiassa, aloin itse kaivata läheisyyttä ja aloitin ihan vaan halailemalla miestäni monesti päivässä. Sitten alkoi seksi taas kiinnostaa ja nyt tuntuu kuin olisimme vastarakastuneita oltu kokonainen vuosi masennuksen jälkeen. Seksiä harrastetaan 2-4 kertaa viikossa ja halaillaan monesti päivässä.

Kokeile vaikka eka löytää sitä läheisyyttä muulla tavoin kun hyppäämällä sänkyyn. Se on vaikeeta, tiedän, mutta se on itsestä kiinni ja siitä haluaako enää pelastaa suhteen. Tsemppiä!

ap
Tuo "kokenut lähes samaa " teksti kuulosti kyllä aika tutulta ..tuo läheisyyden antaminen on vaikeaa kun ei sitä ole ollut pitkään aikaan...siitä se olisi kai lähdettävä liikkeelle..

Toki viihtyvät tv:n ääressä ,sitähän voisi kokeilla =)

vieras
Miten seksistä voidan tehdä näin vaikea aihe? :eek:
en mäkään ymmärrä... siis ei ne lapset nyt minuutin välein yöllä voi heräillä :D
ja ainako ne herää jos keittiöstä kuuluu ääniä?
mä monesti leivon ja kokkailen + paneskelen miehen kanssa, kun lapset nukkuu eikä 10vuoden aikana kukaan ole koskaan tullut ihmettelemään keittiöstä kuuluvia ääniä :D

ikisinkku
eilen illalla tuli mieleen että tämä vuosihan vaihtuu pian ja mietin että montako kertaa meillä ollut mieheni kanssa seksiä tänä vuonna ja enempää ei voi olla kun neljä,vai oiskohan vaan kolme..siis ihan tosi..tää on niin kauhean riuduttavaa,riidellään vaan koko ajan ,mies tekee paljon duunia ym ym..siis onkohan ketään muita kenellä näin harvoin?? Eikö aikusten väliseen suhteeseen /avioliittoon kuuluisi läheisyys /seksi ym...meiltä nuo asiat kadonneet vuosia sitten.Nyt epäilen jo että lapset kärsii tästä jatkuvasta kireästä tunnelmasta ,mutta onko se tarpeeksi "hyvä" syy erota???
Hehm sinkkukin saa paljon useammin:)

Sitä saa mitä tilaa
Ompa vaikeeta toi touhu joillakuilla. Meillä on 3 lasta ja aina on löytynyt tilaisuus naida näiden vuosien aikana. Miten tuosta täytyy tehdä noin vaikea asia?

Eukkopaha
NOLLA, siis seksin suhteen. Mulla ei mitään haluja, eikä näköjän miehelläkään. Mulla masennus ja työuupuminen ja miehellä kaikesta päätellen samaa vaivaa ( ei ole käyny lääkärissä).
Ja pistän vielä paremmaksi, ei eres olla pussattu saati halattu. Tässä sitä arkea mennään, takutaan asioitten kanssa..ei se elämä kaikilla ole saman kaavan mukaan menevää...Nauttikaa te joilla on haluja vielä jäljellä. Ei tämäkään mitään kivaa ole...

:o
Alkuperäinen kirjoittaja Eukkopaha:
NOLLA, siis seksin suhteen. Mulla ei mitään haluja, eikä näköjän miehelläkään. Mulla masennus ja työuupuminen ja miehellä kaikesta päätellen samaa vaivaa ( ei ole käyny lääkärissä).
Ja pistän vielä paremmaksi, ei eres olla pussattu saati halattu. Tässä sitä arkea mennään, takutaan asioitten kanssa..ei se elämä kaikilla ole saman kaavan mukaan menevää...Nauttikaa te joilla on haluja vielä jäljellä. Ei tämäkään mitään kivaa ole...
:eek: :eek:

joopa
meillä oli täällä just eilen keskustelua seksittömyydestä.mä tartteen niin paljon tunteita siihen että voisin edes harkita seksiä ja meilläkin on välit ollu kireällä jo pidempään (mm.miehen pitkien työpäivien takia) miehellä on hermot kireellä kun se ei saa seksiä ja mä en sitä pysty antamaan tässä tilanteessa ja mulla menee hermot miehen vonkaamiseen,eli meillä on tälläi kiva kierre menossa. yhteiseloa jo yli 10 vuotta takana ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että en jaksa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
meillä oli täällä just eilen keskustelua seksittömyydestä.mä tartteen niin paljon tunteita siihen että voisin edes harkita seksiä ja meilläkin on välit ollu kireällä jo pidempään (mm.miehen pitkien työpäivien takia) miehellä on hermot kireellä kun se ei saa seksiä ja mä en sitä pysty antamaan tässä tilanteessa ja mulla menee hermot miehen vonkaamiseen,eli meillä on tälläi kiva kierre menossa. yhteiseloa jo yli 10 vuotta takana ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että en jaksa enää.
Meillä kans nopeasti kriisiytyy tilapäisetkin haluttomuudet tätä rataa: Ei tee mieli seksiä, mutta kaipaisi läheisyyttä -> mies ottaa kaikki läheisyyden enteetkään merkkinä hyvästä hetkestä vongata seksiä -> minua alkaa ottaa päähän ja alan välttää niitäkin pieniä kontakteja -> mies ärsyyntyy tahollaan entistä pahemmin ja kohta ei enää mikään toimi.

Tähän olen havainnut parhaiksi lääkkeen paitsi ajan niin myös puhumisen ihan ääneen aiheesta. Ja ainakin mulla usein on niin, että kun "seksihanat" vaan saa auki taas, se ruokkii haluja kuin itsestään :D

vieras
Miten seksistä voidan tehdä näin vaikea aihe? :eek:
en mäkään ymmärrä... siis ei ne lapset nyt minuutin välein yöllä voi heräillä :D
ja ainako ne herää jos keittiöstä kuuluu ääniä?
mä monesti leivon ja kokkailen + paneskelen miehen kanssa, kun lapset nukkuu eikä 10vuoden aikana kukaan ole koskaan tullut ihmettelemään keittiöstä kuuluvia ääniä :D
Mistäs tiedät vaikka olisivat käyneet ovella katsomassa, eivät vaan ole sanoneet sulle mitään. Mä ainakin heräilin lapsena montakin kertaa vanhempien seksiin, koska nukuttiin samassa huoneessa. Enkä koskaan uskaltanut mitenkään ilmaista olevani hereillä. Eipä ollut mukavaa. Kävivät myös mökillä ollessaan yläkerrassa "siivoamassa", ihankuin ei oltais tajuttu mitä siellä tapahtui kun pari kertaa tuli yllätettyä.

Yhteistyössä