Huomenna Mirena-kierukan asennus, sattuuko se?! Hirvittää!!

• Viestiketjun aloittaja Auts!
  • Ensimmäinen viesti
sattu. helvetisti. ikinä en enää menis siihen. mä olin 3pvää niin kipee ettei mitään rajaa, ekan päivän kävelin kaksin kerroin ja kävin päivystyksessä illalla kipupiikilläkin. :|

mut tää kai on niin yksilöllistä...

hmmt
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
sattu. helvetisti. ikinä en enää menis siihen. mä olin 3pvää niin kipee ettei mitään rajaa, ekan päivän kävelin kaksin kerroin ja kävin päivystyksessä illalla kipupiikilläkin. :|

mut tää kai on niin yksilöllistä...
Oliko tämä sinun kierukkasi asennus synnytyksen jälkeen?

mamma
Mulla sattu ihan saatanasti! Loppupäivän makasin ja tärisin sängyssä, kylmää hikeä vaan puski. Hyi.. Ota särkylääke 1-2 tuntia ennen laittoa, saattaa vähän auttaa.

:(
asennus sattui ihan saatanasti, mutta sitten kun järkytys meni ohi, niin ei jälkikipuja...khta pitäis mennä laitattaan uus, mutta en tiedä, uskallanko..kaikilla ei muuten satu yhtään!

vieras
En tuntenut mitään. En ole synnyttänyt alakautta. Pari tuntia ennen laittoa otin buranan ohjeiden mukaan. Minulta on aikaisemmin otettu kohdusta koepala alakautta ilman mitään särkylääkkeitä, se tuntui epämiellyttävältä, mutta ei sekään kivuliaalta. Gyne teki homman ensimmäistä kertaa. Pitää muistaa olla täysin rento ja muista hengittää!

Yhteistyössä