Hakutulokset

1. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Tänään rv 16+0...enää 24 viikkoa :attn: .
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Täällä rv 16+0 tänään.Vielä 24 viikoa :attn: . Väsyttää kun en tajua koskaan mennä ajoissa nukkumaan iltaisin kun nautiskelen rauhasta ja omasta ajasta! |O En ole vieläkään kertonut tästä raskaudesta kuin muutamalle, edes miehen veli puolisoineen ei tiedä mitään (tai ainakaan minä en ole...
  3. J

minni007 La minulla 2.12.2010. Se on se virallinen vaikka nt-ultra sanoi että 29.11 mutta sitä ei kuitenkaan muutettu. Eli siis virallinen la on 2.12 =)
  4. J

Onnea Päikki :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower:
  5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Nipsu hienoa että kaikki kunnossa. Sinulla on näköjään samat päivät kuin mulla eli 15+6 =) . Täälläkään ei tunneta potkuja vaikka istukka takaseinässä. Olin viime perjantaina ylimääräisessä ultrassa mut sukupuolesta ei sanonut mitään vaikka kysyin, ei kuulemma näy vielä. miksi mulle aina sanotaa...
  6. J

Raskauden kevyt ruokavalio

Rd täällä ja pakosta kevyellä ruokavaliolla :( . Kaikki sokerit pois, myös hedelmät ja tuoremehut. Kasviksia paaaaljon , vähärasvaista lihaa,ruisleipää paljon ja rasvattomia maitotuotteita ym. Itsellä omituinen ongelma: paino laskee tai korkeintaan pysyy samana vaikka nyt keskiraskaudessa ei...
  7. J

Miksi te juotte muita kuin tuoremehuja?

Voi :p olis niin ihana juoda kunnon appelsiinituoremehua mutta rd iski ja nyt on mehut ehdottomasti kielletty :( . juon siis vettä!
  8. J

Onnea happis hyvistä ultrakuulumisista :heart: :flower: Joo minäkin niin toivoisin että olis koossa jo viikkoja 30 ja risat niin olis jo kohta synnytyksen aika.
  9. J

Oripää, Pöytyä vai Aura..kokemuksia?

Jaa en tiennytkään että oma yläasteensa siellä. Aura on varmaan sitten väkiluvultaan kasvanut roimasti.
  10. J

Muutin niiltä seuduilta pois v.-93...Turkuun. Tosin kävin vielä aika usein niillä seuduilla -98 asti. Nykyään asustelen aivan toisessa maakunnassa.
  11. J

Riihikoskella 12 v asuneena ja Kyrössä 7 v asuneena sanoisin että aika kuollutta mutta nyt en tiedä kun kuntia on yhdistetty että mikä tilanne. Aurassa ei yläastetta eikä lukiota, ne ovat Kyrössä. terveyspalvelut taas Riihikoskella paremmat kuin Kyrössä. onkohan se Riihikoski nyt sen...
  12. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

Mulla on istukka takaseinässä mutta silti en liikkeitä tunne vaikka kaksi lasta entuudestaan. Rassaavaa tämä liikkeiden odottelu. Muutaman kerran olen jotain potkulta tuntuvaa tuntenut mutta en ole ollut varma. Jokapaikassa vaan lukee että mitä enemmän raskauksia takana sen aikaisemmin liikkeet...
  13. J

SiiriS minä myös käyn usein vessassa yöllä ja lisäksi mua herättelee 2v ja 3v ipanat pitkin yötä. Iltaisin kun saan lapset viimeistään kahdeksalta nukkumaan niin alkaa mun oma aika ja se on niiin luxusta etten malta mennä ajoissaa nukkumaan ja niinpä se on usein puoliyö ennen kuin pääsen sänkyyn...
  14. J

Tuittu minäkin yritin itse analysoida noita lukemia vaikka neuvolassa sanottiin että älä yritä itse tehdä päätelmiä. En muista olisiko hcg ollut jotain 150 minulla ja tuota toist en muista. Minulle laboratoriossa laboratoriiotäti neuvoi paikan netissä josta sai jonkun viitearvon...ja siinä oli...
  15. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Mur-murille mukavaa ja leppoisaa kesää kuten tietysti kaikille muillekin! :heart:
  16. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Voi Lumeton kuinka surullista :'( :hug: :hug: :hug: . Keskenmeno on kyllä rankka kokemus saati sitten kolme lyhyen ajan sisällä! Kyllä siinä ekstravoimia tarvitaan! :hug: Koita jaksaa!
  17. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ultrassa käyty ja kaikki kunnossa :heart: . rv nyt 15+4. vauveli nypläili korvaansa useaan otteeseen :laugh:
  18. J

35 v + odottajat, vol 5

Ultrassa käyty ja kaikki kunnossa :heart:
  19. J

Onnea JFJ :heart: :flower: :flower: :flower: Ultrassa on käyty ja kaikki kunnossa :heart: . Vauveli raapi vähän väliä korvaansa, taisi leikkiä sillä :laugh:

Yhteistyössä