40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tämä höyrypää menee tänään ultraan ihan vaan tsekkaamaan mikä tilanne mahassa! Kun siis ei tunnu, ei näy ja jotenkin epätoivoinen fiilis. Enkä erota mahdollisia potkuja kiertävästä ilmasta. Äitini oli eilen sitä mieltä että mahan pitäis olla isompi ja siitäkös huolestuin vallan kauheasti. Eli tänään viideltä on totuuden hetki ja nähdään mikä tilanne.

Ottis
Jääris Toivottavasti äitis on pahasti väärässä. Eihän kaikilla raskaus näykään kuin vasta ihan loppuvaiheessa. Minä tiedän monta joilla alkanut näkyä vasta kuudennella kuukaudella eivätkä ole olleet edes mitenkään erityisen pulskia, vaan ihan tavallisia tallaajia. Peukuttelen, että masuasukilla kaikki hyvin ja sinä vain piinailet itseäsi suotta. Kuinkas pitkällä sinä nyt oletkaan?

Mulla ei ole apuna ollut nyt kahteen kiertoon mitään hormoneita, vaan ihan luomuna mennään. Tosin yllätin itseni jo suunnittelemasta, että jospa aloittaisinkin Clomit, mutt lomalla joutuisin sitten syödä Terolutteja eikä siitä sitten tulisikaan loma piinailusta, niinkuin vähän ajattelin. Mutt jospa elettäisiin nyt tämä kierto loppuun. Alamasussa nippailee melkein jatkuvasti eli on tuntemuksia ja tänään onnistuin loihtimaan pientä etomistakin, joten on vaikea uskoa, etten raskaana olisikaan :'(, vaikka tisuista tietää kyllä jo, ett täti se sieltä varmasti tulla jolkuttaa. En vaan nyt heti suostu ajatukseen, en!!

Ottis
SS Kiitos :flower:! Olen purkanut pettymystäni mm. kaivamalla pihasta koristevadelmaa juurineen :kieh:. Vähän rapaista touhua tässä säässä kun päivä satoi kuin saavista, mutt ei voi auttaa, ei osaa olla mitään tekemättäkään, tai pälli hajoaa :ashamed:.

Lumeton mikä oli tulos verikoeesta?

Ottis harmitus, että vain viivanpaikka oli testssä. Terrin ehdotus kuulosti minun korvaan hyvälle. ´Matkalla on varmaan mukavaa rentoutua, milloin se teidän loma olikaan?

Solakka Silakka aloitatko lääkkeet ensi vkolla?

Jääris: Ihanaa, että hyviä ja onnellisia uutisia!!!! :heart: :heart: :heart:

Pakko kommentoida tuota äitisi kommenttia... Poikaa odottaessa musta ei koko raskauden aikana takaa katsottuna näkynyt, että olisin raskaana. Ja edestä/sivustakaan katsoen ei mikään iso masu ollut!

Painoa tuli mulle n. 12 kg lisää ja poika syntyi 3360g painosena ja 50cm oli pituutta. Ja synnäriltä kun vauvan kans lähdin painoin melkein saman verran kuin ekassa punnituksessa neuvolassa.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43)......................kp1/26-30........yk23...............1.
taavi166 (38)..............kp4/28-42.........yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp6/23-29........yk14...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp9/28-36.........y.2v................3.
liiza (44)......................kp10/24-27........yk27...............4.
Rinafina (44)...............kp10/31..............yk3.................6.
onlydream (37)............kp16/23-29......yk?.................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33........yk11................1.
amanta65 (44)............kp22/30...........yk?...................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp23/25-28.......yk12................1.
mur-mur (44)..............kp25/24-28..yk13 (km2/10).....3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp26/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp29/27-28........yk2.................6./2.yht.
ikiemo (45)..................kp44/20-50.........y?..................4.
Sariella09 (43)............kp76/40..............yk?................5./1.yht.

RKTT

ikiemo (45)........................dpo32
Ottis (42)...........................dpo11
onlydream (37)..................dpo2
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Lumeton olen tosi pahoillani. :hug:

Inia, Rominas, ikäviä asioita teilläkin. Isot pahoittelut. :hug:

Ottis onpa harmi, että taas kävi noin. Tsemppiä. :hug:

Mur-mur hyvää kesää sinulle ja rauhallista aikaa turhasta hötkyilystä. :hug:

oivikki ihana, kun vuoto loppui. :heart:

Kaikille muillekin kauniita kesäpäiviä ja jaksamisia itsekullekin siihen tilanteeseen missä on.

Ottis
Lumeton Voima :hug: + :hug: täältä :'(. Rankkaa on :|.

Oivikki Lomalle lähdetään 1.7. kahdeksi viikoksi 'aurinkoon' :saint:.

Uudi Kiitos lohduista. Tänäänkin vielä tikkuun pissasin jääräpää kun olen, mutt viivan paikkaahan se vain näytti. Pitäis vähemmälläkin uskoa :(.

lumeton :'( voimia sinulle! Tuo on niin väärin :hug:

oivikki sunnuntaina aloitan Primolutit, joilla siirretään tulevia kuukautisia sopivaksi päiväksi ja vuodosta kolme vkoa alkaa Synarelan sumutus. Tää pitkä hoito on uutta, mutta otan nyt kaiken vastaan.

Alla teille kuva meidän tipuista, emon jalkojen alla turvallisesti vipeltävät. Tuokoon tiput onnea palstalaisille tuleviin hedelmöityksiin :heart:

lumeton, jaksamista sulle! :hug:

mur-mur, leppoisaa kesälomaa rakkaitten kanssa!

nilla, tuliko sulle uusia suunnitelmia?

SS, ihania tipuja!

Kiitos kaikille haleista!

Rominas, mulla tänään kp1 ja yk23!

lumeton voi miten pahoillani olen puolestasi:'(..lämpöinen jaksu&voima:hug: miulta, siulle:heart:

SS ihania nuo pikku tipuiset, kiva kun kuvaa laittelit=):heart:

Inia:hug:

Uudi siulle myöskin toivottelen lämpöisiä kesäpäiviä!!:):flower:

Plussatuulia!!:heart:

ON..täti ei vielä tullut mutta ihan oven takana on..nukkunut olen muutaman yön todella huonosti sitä odotellessa :(
Täällä meillä kauhean kylmä ilma, lämpöä +10C ja kolea tuuli:eek:Hyyyyrrrrr!!

Jääräpää mukava kuulla että ultra kuulumiset hyviä,nyt eikun nauttimaan odotuksen ihanuudesta =)

Lumeton :hug: :hug:

ottis :hug: :hug: harmittaa vietävästi puolestasi.

mur-mur voi kuin sinä pääsisitkin huomenna testailemaan ja täti pysyisi poissa ja saisit puolen vuoden tauon jälkeen plussa yllärin..

ON:pupuiltu la, su ja ti se että riittääkö jää nähtäväksi,aloitin myös usean kk tauon jälkeen terot ja meinasin syödä nuo viimeiset 10 kpl, ja jos nyt ei tärppiä pamahda täytyy miettiä jaksaako tätä ainaista piinailua jatkaa vai luovuttaako,samainen tunne taitaa täällä meillä useammalla olla.

Ottis
Inia Pahoittelut tädin tulosta :hug:.

SS Voi pimpula ku ihania tipusia. Kiitos, ett toit ne tänne meille onnea tuottamaan :flower:!

OD Kiitos :flower:! Harmittaa niin totisesti minuakin, ett nyt on vain suunnattava energia juhannushössötyksiin. Raskasta on ajatella haaveesta luopumista, mutta kai se on joskus edessä jos ei onni ole myötäinen :hug:. Hirmusesti onnenkantamoisia sulle nyt tähän kiertoon ja toivotaan plussaa parin viikon päästä :heart:!!

Mur-mur Sullahan tulee ihan kivan pituinen kierto, kun täti ei ole vielä tullut. Luteaalivaiheessa ainakin riittäisi pituutta raskautumiselle. Jospa taukoilu tekisi tehtävänsä ja stressi vähän laukeaisi.

Kävin vähän kukkia shoppailemassa, kun on kaikki tavalliset kevättouhut jääneet jotenkin puolitiehen. Vähän mietityttää kannattaako niitä niin kovin ainakaan kotiin hankkiakaan, jos loman aikana yllättää helteet. Kuivuvat vain. Mutt mutt.. pääasia, ett pää saa muuta puuhaa :).

Ottis
ON Alavatsa niin älykipeä, ett tämä ei ole totta ollenkaan :(. Kipu säteilee vasempaan lonkkaan. Kun jouduin autossa odottaa, että mies tankkaa se, ihan liemessäni kiehuin, kun tuntui kuin vuotokin olisi alkamassa, mutt ei ainakaan vielä näy mitään. Oli miten oli, mutt jos täti jo nyt tulee, niin lyhyeen jää luteaalivaihe. Lämmönkin mittasin ja se oli 36,75 :ashamed:. Pelkään, ett jotain on tulehtumassa.

lumeton voi kuinka surullista :'( . Voimia todella sinulle ja teille.

Inia pahoittelut tädistä. Onnen potku alkaneeseen kiertoon.

Onlydream nyt vain rauhassa RKTT, jospa nyt olisi se + keirto.

Ottis sinulla toisaan pian jo se matkain B) , mutta mukavahan se on kukkia kotona ollessa katsella, kun nyt lomailetkin jo. Loppuiko kivut?

Uudi kiitos muistamisesta :hug: . Ihanaa kesään jatkoa sinulle.

Solakka Silakka onnea paljon alkavaan hoitoon. Kiitos tipu kuvasta, ihania ovat.

Ottis
Oivikki Ei loppuneet kivut, mutt helpotti jo ku pääsin hetkeks istumaan. Taisi se eilinen urakka olla liian rankka. Tänä iltana laitoin kukat mökille ja huomenna kotiin. Paljon ihanaa punaista ja vaaleanpunaista :). Panadolin just otin, joten eiköhän se helppaa.

Hui! TV:ssä tuli hätätiedote, ett Pieksämäellä liikkuu karhu uimahallin lähettyvillä :attn:.

Yhteistyössä