MS Sullahan on ihan selviä r-oireita
. Voisko olla mahdollista? Osuiko pupuilut hyvään saumaan? Mulla nimittäin ehti tuota etovaa oloa tässä kierrossa olla dpo3-8. Dpo8 oli pahimmillaan. Eilen illallakin myöhään vielä nieleksitytti.
Rominas Niin, tosiaankin, kylmähyllystä sitä greippimehua kannattaa katella. Ei sais lämpimässä säilyttääkään, ettei c-vitamiinit katoa.
Terri Niinhän minä eilen vannoin, etten tänään testaa, mutt aamulla kun miehen lähtöön heräsin, kävin tikkuun pissaamassa ja sen 5 minsaa sitä tuijottelin ja kun ei mitään näkynyt menin takas nukkumaan. Nyt kun tarkemmin kattelin, näin taas erittäin selvän viivan paikan. Tässä alkaa kohta toivoa, ett kun edes puhtaan blancon saisi, niin se jo jotain olisi, vaan ei auta. Ihan rehellisesti sanottuna, nyt miltei päikkäreiltä herättyäni ku tikkua katoin, ajattelin, että "vi****n tikut", niin otti päähän.
Kyllähän mä raskautumisesta nyt ajattelin välillä, ett juhannus menis helpommin, jos vois ottaa kuppia eikä tarvis selitettä, että miksi ei, mutt nyt tuntuu siltä, ett sama vaikka koko maailmalle kailottelis, ett juu raskaana tässä ollaan ja siks en ota alkoholia, pärkkeles :headwall:.
Sunnuntaina alkoi oikeanpuoleisen muniksen armoton juilinta eli kai siellä keltis yritti vielä hormoneja ilmoille piiskata ja nyt on vaan masussa sellainen olo, ett jo vähän pelkään tädin liiankin aikaisin tulevan. Tisukipu on jo selvää menkkakipua. Luulis sitä tässä iässä jo oppineen, ettei testailis liian varhain, mutt minkäs teet. Se lauantaina punaviiva oli ilmiselvästi tarkoitettu kuitenkin nähtäväksi, koska mähän olin ajatellut, etten viikonloppuna testaa ja sit kuitenkin testasin ku ukko lähti omille teilleen
.