Hakutulokset

1. J

TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Täällähän on tuttuja :wave: :wave:
  2. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Mulla on nää ruokahommat vähän repsahtanut nyt kun ei tartte vähään aikaan mittailla. Eilen söin tavallista makkaraa 15% juustolla ja muusia...se ooli kyllä niin tönkköä ruokaa pirkästä aikaa että koko illan närästi. Paino uhkaa silti edelleen pudota. Saa nähdä kuinka paha juttu tää repsahdus...
  3. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Meidän isäntä oli luvannut tulla iltaseitsemän pintaan mutta......tulikin aamuyöllä :kieh: :kieh: . Eli arvasin oikein mitä ne erämessut on äijäporukalla! Viestiä tuli puolkympiltä et meen vielä laulamaan ja tuun sitten kotiin. NNo enhän minä saanut nukkuttua ja tunti tunnilta olin enemmän...
  4. J

Miten vauva raukan saa kakkaamaan????

Meilläkin oli välillä aika pitkä väli kakkaamisessa ja olin tosi huolissani. mallasuutetta joskus kokeilin ja kuumemittarilla mutta sitä kuumemittarikonstia ei kovin usein kannata tehdä. Se jalkojen pumppaus ja lämmin kylpy. Jallkapohjien hieronta pyörivin liikkein. Tiedän että on hermoja...
  5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Tänäaamuna oli maha taas niin pieni että :| . Illalla se ooli ihan muukavan pyöreä. Outo juttu. epätoivo iskee aina aamuisin. Menen kyllä nyt tiistaina sinne yksityiseen ultraan. Piti viime perjantaina jo mennä mut peruutin. Mun vaan täytyy mennä tsekkaamaan tilanne kun viime ultrasta jo 5...
  6. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis Mitä testi näytti?
  7. J

Tesmis mulla ollut aina alhaiset verenpaineet ja edellisessä raskaudessa neuvolantäti oikein "määräsi" mulle salmiakkia syötäväksi. Tässä raskaudesssa en ole uskaltanut syödä kun uusi neuvolantäti sanoi että siinä on jotain haitallista ainetta jonka niemä hän ei muistanut. Suola nostaa...
  8. J

Täällä on myös puudutettu ^^

Yhteistyössä