Hakutulokset

1. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Te kaikki keillä on se kotidopleri niin kuinka usein olette kuunnelleet vauvan sydäntä? minä olen vasta kerran kuunnellut kolme päivää sitten ja mietin että onko siinä jotain rajoitusta että kuinnka usein sitä voi harrastaa??? Laitteen ohjeissahan kyllä lukee että on turvallinen mutta kysyn...
  2. J

Muitten ukkoja erämessuilla??

:wave: . Täääältä lähti ainakin yksi bussilastillinen miehiä messuille ja tulevat joskus illalla (joukossa siis meidän isäntä)!
  3. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis! MAHTAWAA!! Nyt oli jo selkeä punainen viiva. Ja kuka sellaistea puhuu että viivan tarttis selkeästi vahvistua vrk:ssa? Ja pyh, sanon minä! Jos noi on niitä testitikkuja mitä minä'kin käytin niin kesti kauan ennen kuin vahvistui ja välissä oli joku päivä kun näytti hailukampaa! Ja tuohan...
  4. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Ottis kyl minä näin tuossa tänpäiväisessäkin kuvassa punaista sun testissä heti ekalla silmäyksellä...en tiedä onko mulla jotenkin vaalpun.silmälasit päässä vai mikä on kun näen aina punaista ;) . Toivottavasti seuraavassa testissä jo selkeä punainen viiva jonka kaikki näkee. Rominakselle :'(...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Ponille voimia sinne osastolle! :heart: :hug:
  6. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja :'( :'( :'( Todella surullisia olet kokenut :hug: :hug: :hug: ! Kiitos kun jaksoit kertoa noista raskaista ajoista! Mutta nyt tällä kertaa kaikki onnistuu, usko pois! :heart:
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja jos kysyn liian henkilökohtaista tai muuten et jaksa niitä asioita muistella niin ei tartte vastata mutta siis löytyikö siihen jöku syy miksi ne raskaudet loppuivat juuri 15+5?
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

Niin tosiaan peruutin sen perjantaisen ultran kun eilen illalla ne sydänäänet kotidopplerilla kuulin. Katsotaan sitten jos ensi viikolla menisin sinne ultraan...
  9. J

Jennyli enpä juuri olle synnytystä vielä ajatellut mutta tiedän että jos pääsen sinne asti niin voi olla mullakin pelkopolin paikka. nimittäin mulla kuiopus tuli myös rytinällä ja ilman mitään kivunlievityksiä...ja synnytys kaikkinensa kesti 55 minuuttia!!!. Suurin pelkoni on etten ehdi...
  10. J

maximilian ja nallekarkki :'( :hug: :hug: :hug: . Voimia kummallekin kovasti! Niin surullista!
  11. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

Mies se puisteli päätään kun hermoilin sen uuden doplerin kanssa :ashamed: . En laittanut alkuun kuulokkeita kunnolla kiinni joten en kuullut mitään ja alkoi valkoinen huolirenkki tulla suun ympärille kun luulin ettei ole elämää mahassa. No sitten kun painoin kuulokejohdon kunnolla niin kuului...
  12. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

Mies se puisteli päätään kun hermoilin sen uuden doplerin kanssa :ashamed: . En laittanut alkuun kuulokkeita kunnolla kiinni joten en kuullut mitään ja alkoi valkoinen huolirenkki tulla suun ympärille kun luulin ettei ole elämää mahassa. No sitten kun painoin kuulokejohdon kunnolla niin kuului...
  13. J

14. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Mies se puisteli päätään kun hermoilion sen uuden doplerin kanssa :D . En laittanut alkuun kuulokkeita kunnolla kiinni joten en kuullut mitään ja alkoi valkoinen huolirenkki tulla suun ympärille kun luulin egttei ole elämääm mahassa. No sitten kun painoin kuulokejohdon kunnolla niin kuului...
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

Happis mulla kahdesta edellisetä onnistuneesta raskaudesta juoksin useesti ultrassa kun ekalla kerralla ei näkynyt kuin ruskuaispussi ja viikkoja oli jotain 6+0? Sitten menin kolmisen päivää myöhemmin sairaalaan jossa ultrattiin ja siellä näkyi joskus 6+3-6+4? ruskuaispussi ja epävarma syke...
  16. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marja kyllä sulla on jo hieno vauvamaha, olispa mullakin. Sain tänään postista sen doplerin ja nyt menen ihmettelemään sitä että kuuluuko mitään :heart:
  17. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

rae 4 kertaa päivässä olen mittaillut peräkkäisinä kuutena päivänä. Hain tänään dopplerin postista ja menen nyt ihmettelemään sitä :D
  18. J

Te ketkä ette liiku mitenkään..

Eipä täälläkäään mitään harrastuksia nykyään ole. Kaksi pientä lasta ja kolmas tulossa. Päivät menee lasten perässä juostessa (välillä kirjaimellisesti). Eli ns. hyötyliikkuntaa tulee koko päivän että kun lapset illalla nukahtaa niin ei todellakaan jaksa enää lähteä minnekään harrastamaan...
  19. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Mulla on nyt toinen kuuden päivän mittaussessio takana ja...kaikki luvut hyväksyttyjä eli reilusti alle raja-arvojen :D jippiii. Huomenna soitan neuvolaan noista luvuista jospa saan hetken hengähtää mittailuista, toki kuulemma taas loppuraskaudessa mitataan uudelleen mutta kuitenkin. Viimeisin...
  20. J

40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Riikkaliisa minäkin kerron vaikket multa kysynytkään eli mulla oli km tammikuun lopussa ja ultrassa 6+6 sydän sykki mutta rv 9 ultrassa huomattiin ettei ollut yhtään kasvanut ja sydän ei sykkinyt enää. Menin myös lääkkeelliseen tyhjennykseen sairaalaan mutta kaiiki ei poistunut kohdusta vaikka...

Yhteistyössä