Hakutulokset

1. Emmelie75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

En vielä uskaltaudu tälle puolelle, nyt menossa 4+6 lahjamunasolu-PAS:sta, ja varhaisultra vasta 9.8. Haluaisin kuitenkin kysyä teiltä milloin olette varanneet neuvola-ajan, varasitteko vasta sykkeen näkymisen jälkeen, ja milloin se teillä näkyi? Kiitollisena mahdollisista vastauksista <3
  2. Emmelie75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Jaaha, kaikki hymiöt jäi pois. Näyttää vähän tyhmältä, kun ei ole pisteitä lauseiden lopussa...
  3. Emmelie75

@Katti75 Kiitos nopeasta vastauksestasi! Jotain Synlabia ajattelin, kun tuntuisi jotenkin ”röyhkeältä” kyseenalaistaa lääkärin osaaminen. Kun kerroin vuodosta ja kyselin tarviiko seurata jollain uudella verikokeella, sain hcg-lähetteen. Puhelimitse tämä siis. Tiedän että monilla on ihan...
  4. Emmelie75

@Katti75 Saanko kysyä saitko siis klinikan lääkäriltäsi lähetteen keltarauhastestiin vai kävitkö jossain omatoimisesti? Minulla on lääkkeelliseen kiertoon tehty lahjasolu-PAS ja eilen verikokeesta plussa arvolla 191, mutta haileaa vuotoa pyyhkiessä, ja menkkamaista juilintaa. Mielestäni olen...
  5. Emmelie75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Annamaija 76 ja @neppari7 kiitos tarkentavista vastauksistanne! @Netty79 ja @VeeraM taidan tosiaan jo ihan iän puolesta joutua menemään jononpituus-, tai siis lähinnä -lyhyyskärjellä. Ja mielelläni haluaisin myös jonkinlaisen alkiotakuun. Ensimmäisellä IVF-kierroksella yksikään munasolu ei...
  6. Emmelie75

@Annamaija 76 Kiitos nopeasta vastauksestasi! Täytyypä tutkia uudestaan Ovumian hinnastoa. Ja aivan, enpä tajunnut että voisi olla jonossa useampaan paikkaan. Kävittekö ensikäynnit ja psykologin molemmissa? Ja on todella rahallisesti iso satsaus. Rahaa on jo palanut kolmeen IVF-kierrokseen...
  7. Emmelie75

Hei, Takana kaksi tuloksetonta IVF:ää omilla soluilla ja ikää pian 45v, joten päätöksiä lahjamunasoluprosessiin ryhtymisestä olisi tehtävä varsin pian! Sen takia minulla olisikin ehkä hieman hölmö kysymys, mutta miten olette vertailleet eri klinikoita? Jos siis asutte alueella, jossa...
  8. Emmelie75

40 + so what, wol 14 (2019)

Noudatan itsekin jossain määrin raskausajan ohjeistuksia jo heti siirrosta, enkä halua olla ilonpilaaja, mutta itseäni aina vähän tökkii tuo kv-ryhmissä viljelty PUPO, kun lääketieteellisessä mielessä raskaana on vasta, kun alkio on kiinnittynyt. Toinen asia on tietysti sitten jos käyttää sitä...
  9. Emmelie75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos nopeasta vastauksestasi @Ellinoora38 ! :love: Estradioli on nimenomaan estrogeeniä, jäi mainitsematta kirjoituksessani. Luotan tähän toisen käden asiantuntija-arvioosi :) Jos sattuisin plussaamaan, niin sitten käännyn myös lääkärin puoleen (y)
  10. Emmelie75

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei, ehkä tyhmä kyssäri, ja olisi varmaan pitänyt esittää alunperin lääkärille, mutta olin niin tohkeissani jo siitä, että lääkäri päätti kokeilla jotain muuta lääkitystä kuin kahdella ekalla minun mielestäni munasolumääräisesti heikohkolla kierroksella. (Ekalla yksikään ei myöskään...

Yhteistyössä