Hakutulokset

1. Emmelie75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Periaatteessa ihan hyvin, koska ei esim vuotoa, mutta menkkajuilintaa on. Sekään ei ole minun kohdallani tiennyt koskaan hyvää. Aion alkaa testata perjantaina, niin on sitten mahdollisuus henkisesti valmistautua maanantain verikokeeseen
  2. Emmelie75

Voi ei, tsemppiä!
  3. Emmelie75

Maksatteko hoidot säästöillä?

Aivan varmasti on kaiken rahan arvoista <3
  4. Emmelie75

Ja todellakin, joka sentin arvoista <3
  5. Emmelie75

Ja onnesta tämä puuha nimenomaan on kiinni! Ihanaa että teillä neljännellä kierroksella onnistui <3
  6. Emmelie75

Eli kymmenisen vuotta sitten yksityiselläkin IVF-kierros maksoi "vain" sen pari tonnia? Nykyäänhän se on jo lähemmäs 5 kEur lääkkeineen
  7. Emmelie75

Ei mekään _nyt_ olla missään käyty, siis sinä aikana kun ollaan oltu hoidoissa. 20 kEur:llä 3 lasta on hyvin :)
  8. Emmelie75

Ja siis pääkaupunkiseudulla, joten hinnat sen mukaiset. Niin asumisessa kuin hoidoissa
  9. Emmelie75

Privaatissa hoidoissa kävijät, onko teillä kymmenien tuhansien säästöt vai oletteko ottaneet myös lainaa? Itse olin pitkään sinkkuna eli maksoin kaikki asumis- ym. kulut yksin. Lisäksi käytin palkkani matkusteluun ja itseeni melko täysimääräisesti, eli säästöjä ei juuri ollut, ja hoidot tehty...
  10. Emmelie75

Meinasinkin kysyä että missä saa luovutettujen munasolujen hoidon noin "edullisesti" mutta olikin siis alennuskierros... Mikä ei paljoa lohduta tietenkään lopputuloksen kannalta Tsemppiä Viroon, mielelläni kuulen kokemuksia. Ja ihan hintatietojakin sieltä
  11. Emmelie75

40 + so what, wol 14 (2019)

Pystyisikö joku ihana ihminen päivittämään minulle iäksi 45v ja sen että 3 IVF/ICSI:n jälkeen luovutetut munasolut, 1. PAS kkm, 2. (ja viimeinen) PAS tehty ja testipäivä 27.9
  12. Emmelie75

Kävin tuossa ruokatunnilla hakemassa kyytiläisen matkaan :) Kaikki kolme pakkasessa ollutta alkiota otettiin sulatukseen maanantaina, 2 muuta näyttivät nyt 5-päiväisinä niin rupusilta, että niitä ei enää kannattanut pakastaa. Paras blasto siis siirrettiin tänään, ja verikoe 27.9. Uuteen...
  13. Emmelie75

Minulla alkionsiirto myös 15.9. Kyseessä ekan luovuttajan toka PAS. Ekasta tuli keskenmeno viikolla 6+ Me saatiin pakkaseen yhteensä neljä alkiota, ensimmäinen siirrettiin kolmepäiväisenä ja nyt kaikki sulatetaan ja viljellään viisipäiväisiksi. Eli jos huonosti käy, mitään siirrettävää ei...
  14. Emmelie75

@MARIAL43 Viitsitkö minulle Emmelielle päivittää, että ikä 45, 1. lapsi, luomu-kkm, 2xICSI omilla soluilla, 1. luovutettujen munasolujen PAS:sta plussa, mutta kkm, 2. PAS tulossa 15.9.
  15. Emmelie75

@Netty79 Ja pahoittelut keskenmenosta, on nää hirveitä :( Ja tsempit odotteluun!!
  16. Emmelie75

@Netty79 Saanko kysyä missä teidän testit tehtiin? Ja minkälaisesta näytteestä? Koin juuri ekasta lahjasolu-PAS:sta keskenmenon viikoilla 6+4. Melko tarkalleen samoilla päivillä sain 2 vuotta sitten keskenmenon luomuplussasta
  17. Emmelie75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Olen kerran perunut aikaisin varatun neuvola-ajan luomuraskauden mentyä suht varhain kesken. Varhaisultra itsellä "vasta" 7+2. NIPT:ä ajattelin kysyä klinikan lääkäriltä. Hän kuitenkin tietää luovuttajan iän
  18. Emmelie75

En ole yhtään vakuuttunut että täällä pk-seudulla Korona-kurimuksella ei olisi vaikutusta neuvolankin resursointiin, joten ajan samainen voi olla jopa vaikeaa... En tosin ole vielä aktivoitunut asian suhteen
  19. Emmelie75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Piinailu/alkuraskaus riittää aikaansaamaan tuon minulla Zumenonissa on ne päivät, mutta jouduin kirjoittamaan päivät myös Lugesteroneihin, koska yhtenä päivänä olin jostain syystä aivan varma etten ole tunkaissut niitä aamulla ensinkään En usko että olin lopultakaan unohtanut, mutta laitoin...
  20. Emmelie75

Kiitos nopeasta vastauksestasi! Ehkä tosiaan pienempi paha perua, jos menee kesken kuin saada hankala aika esim töiden kannalta, jos kaikki menee hyvin

Yhteistyössä