Hakutulokset

1. Emmelie75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Jep, eihän se tästä paremmaksi tai huonommaksi muutu huolehtimalla. Parissa viikossa varmasti selviää meneekö kesken, ja reilun kolmen viikon päästä voisi mennä ultraan, jos sinne asti selvitään
  2. Emmelie75

Aamulla pyyhkiessä vaaleaa vuotoa, mistä masennuin niin että en ehtinyt verikokeeseen aamuruuhkassa, kun piti mennä töihin :LOL: Noh, menen huomenna aamulla vähän aikaisemmin, niin ehdin sitten saada tuloksen huomisen päivän aikana. Olotila on melko lyöty, tällä tavalla ne edellisetkin...
  3. Emmelie75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Oi toi CB:n viikkonäytöllinen onkin ihana <3 Ehkä hommaan vielä pari sellaista :-D Oireina on lievää etovaa oloa. Outoa väsymystä keskellä päivää, viikonloppunakin. Pissittää ja paleltaa. Ajoittainen menkkatyylinen jomotus vähän hirvittää. Vuotoa ei ole, ainakaan vielä, joten toiveikkaana...
  4. Emmelie75

Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

@kuumoduli :n kesäkuussa postaaman linkin mukaan olisin nyt 4+2 viikkoa raskaana. Huimaavaa! Huomenna on virallinen verikoepäivä, ja noin 20.pvän tienoilla varhaisultra, jos sinne asti päästään. Olen saanut eilen ja toissapäivänä Pregcheckillä ja Clearbluen herkällä testillä plussat. Taustalla...
  5. Emmelie75

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/alkionsiirroista-plussanneet.2458857/post-33887474 Yritetään herättää ketju henkiin
  6. Emmelie75

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Varovasti kurkistan tälle puolelle. Eilen ja toissapäivänä testannut hailakat viivat PC:llä ja vähän vahvemmat CB:n Earlyllä. Taustalla kaksi keskenmenoa viikolla 6+, yksi luomuraskaudesta ja yksi edellisestä lahjasolu-PAS: sta Sellaista kyselisin että miten raskausviikot lasketaan...
  7. Emmelie75

@MARIAL43 Jos piinapäivät oli tiukkaa, niin kuin itsellä vähän oli, niin tämä seuraava stintti vasta kauhee onkin :LOL: Sanoiko lääkäri mihin aikoihin suunnilleen varaisit sitten ultran, kun testi näyttää positiivista? Minulle sanottiin että 5 viikkoa siirrosta eli noin 20.10. tienoilla. Menen...
  8. Emmelie75

Oi ihanaa! Otetaan sut ilman muuta mukaan tähän :) Ja yritetään itsekin pysyä kyydissä :-D Ja nää hymiöt on jotain ihan käsittämätöntä! Itse olen jotenkin niin tottunut höystämään someviestintääni niillä, että tulee ihan kädetön olo kun ne toimii niin hitsin hankalasti :-D
  9. Emmelie75

Maksatteko hoidot säästöillä?

Suuria summia teilläkin! Ihanaa että yksi lapsi myös :)
  10. Emmelie75

Maksatteko hoidot säästöillä?

Ihanaa että saitte lapset! :) Ja tsemppiä tähän uuteen yritykseen! <3 Ja rahaa tosiaan saa palamaan!
  11. Emmelie75

Onko joku muuten saanut nämä daijut hymiöt toimimaan tässä editorissa? :unsure:
  12. Emmelie75

Tänne saa jäädä hengailemaan vaikka tärppäisikin :cool: Sitten voi lisäksi liittyä plussanneisiin, ja toivottavasti lopulta vauvaketjuun :giggle:
  13. Emmelie75

@Netty79 Oletko pääsemässä vielä tässä kuussa siirtoon vai mikä tilanne siellä meneillään?
  14. Emmelie75

Nyt sormet, varpaat ja hännät pystyssä meille kaikille <3
  15. Emmelie75

No niin menee! Jo piinailu tähän asti alkoi vähän kiristää päätä eilen, ja nyt vielä maanantain verikoe, ja jos se näyttää yhtään mitään nollasta eroavaa arvoa, niin kaamea jännitys pääseekö varhaisultraan vai muuttuuko se keskenmenokontrolliksi, kuten minulla on kahdesti käynyt. Kerran...
  16. Emmelie75

Aaaa!! Aivan superia!! :love: Nyt tästä alkaa aivan hirveä piinailu siihen että voi nähdä sykkeen varhaisultrassa. Niin pitkälle en ole vielä koskaan päässyt. Oletko menossa verikokeeseen vai oliko sulla vain kotitesti ohjeistuksena?
  17. Emmelie75

Kiitos! :) Edellinen lahjasolu-PAS päättyi keskenmenoon viikolla 6+ joten tässä voi vielä käydä mitä tahansa
  18. Emmelie75

Hei aivan mahtavaa!! Onnea :) Täällä vähän saman tyylinen aamun aloitus. Pregcheckillä hailura haamu, joten "uhrasin" kalliin Clearblue Earlyn ja sain siihen vähän paremman haamulaisen :) Käyttöohjeen kuvan mukaan se luokitellaan plussaksi. Tänään 9 päivää 5-päiväisen blaston siirrosta, ja...
  19. Emmelie75

Mulla on siis maanantaina. Huomenna aion alkaa testata. Lauantaina varmaan alkaisi vuoto Lugesteroninkin läpi, jos on siis epäonnistuakseen, ja vanhat merkit pitävät kutinsa
  20. Emmelie75

Eikös sulle huominen ole sama kuin mulle perjantai :D Suhteessa viralliseen testipäivään siis

Yhteistyössä