Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

No onhan se niin, että Viroon kun menee, niin käyntiin menee helposti se koko päivä lauttamatkoineen ja lauttakin maksaa. Mutta kyllä mä vähän laskeskelin, että säästyy muutama tuhat euroa/hoito. Kyllä me oltaisiin mieluummin jatkettu Suomessa, mutta se ei nyt ole mahdollista, niin iloitaan tästä mahdollisuudesta.

On se hyvä, että pääsee julkisella puolella yrittämään :). Toivotaan tämän ketjun osallistujille paljon onnistumisia <3. Itse olen tosiaan vähän myöhään liikkeellä, mutta uskon silti onnistumiseen (eihän sitä muutoin tällaista sijoitusta tekisikään).
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos paljon . Me saatiin alennusta muutama tuhat euroa, kun saatiin vaan yksi alkio (palvelulupaus 2 kpl). Mutta kannattavaa olisi, että saisi 2-3 alkiota/hoitokerta, niin tulee pienempi hinta/alkio.
Meinasinkin kysyä että missä saa luovutettujen munasolujen hoidon noin "edullisesti" mutta olikin siis alennuskierros... Mikä ei paljoa lohduta tietenkään lopputuloksen kannalta

Tsemppiä Viroon, mielelläni kuulen kokemuksia. Ja ihan hintatietojakin sieltä
 
  • Tykkää
Reactions: Chiarina46
Tuhruttelu jatkuu edelleen, alkoi siis aamupäivällä ja pikkuhousunsuoja riittää. Menkkajuilintaakin tuntuu edelleen, just siltä että menkat alkaa just nyt.
Tiedän ettei sun mieltä huojenna tämä ja varmasti asian jo tiedätkin: muistutan, että tollainen vuoto ja kivutkin saattaa olla aivan harmittomia ja ilmeisesti todella yleistä näiden hoitojen yhteydessä. Toivottavasti selviät säikähdyksellä!
 
Periaatteessa ihan hyvin, koska ei esim vuotoa, mutta menkkajuilintaa on. Sekään ei ole minun kohdallani tiennyt koskaan hyvää.

Aion alkaa testata perjantaina, niin on sitten mahdollisuus henkisesti valmistautua maanantain verikokeeseen
Kiva kuulla että olet selvinnyt tähän asti ilman vuotoja! Pidetään peukkuja :)
Tekisi mieli testata jo huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Mullahan on ollut tollaista menkkajuilintaa nyt molemmissa raskauksissa! Ihan sellaista kunnon polttelua siis. Ekalla kerralla olin myös ihan raivona ja soitin klinikalle et taasko ne menkat alkaa ja kaikki on pilalla eikä mikään onnistu, seuraavana aamuna plussasin ja soitin uudestaan ja pahoittelin et eiku sori kun mä nyt sittenkin plussasin... Että näistä oireista ei kyllä oikein voi sanoa mitään ennen kuin on testannut tai ihan kunnon vuoto alkanut. Pidän peukkuja ❤
 
Mikä aloitus päivään.... 10 päivää siirrosta ja tein testin. Kaksi selkeää viivaa tikussa! Ihan uskomatonta!
Hei aivan mahtavaa!! Onnea :)

Täällä vähän saman tyylinen aamun aloitus. Pregcheckillä hailura haamu, joten "uhrasin" kalliin Clearblue Earlyn ja sain siihen vähän paremman haamulaisen :) Käyttöohjeen kuvan mukaan se luokitellaan plussaksi. Tänään 9 päivää 5-päiväisen blaston siirrosta, ja maanantaina verikoe.
 
Hei aivan mahtavaa!! Onnea

Täällä vähän saman tyylinen aamun aloitus. Pregcheckillä hailura haamu, joten "uhrasin" kalliin Clearblue Earlyn ja sain siihen vähän paremman haamulaisen Käyttöohjeen kuvan mukaan se luokitellaan plussaksi. Tänään 9 päivää 5-päiväisen blaston siirrosta, ja maanantaina verikoe.
Kylläpä menee jänniittäväksi :). HIeno juttu!
 
  • Rakkaus
Reactions: Emmelie75
Aivan mahtavaa @Emmelie75 ja @Mirumarumoru, paljon onnea plussasta!

Uskomatonta kyllä, minäkin sain testiin kaksi viivaa!

Eilen testasin iltapäivällä apteekin omalla testillä ja tuli haalea viiva.
Tänään aamupissasta tein samanlaisella testillä ja tuli nyt vahvempi viiva!
Saa nähdä miten tässä käy.
Aaaa!! Aivan superia!! :love:

Nyt tästä alkaa aivan hirveä piinailu siihen että voi nähdä sykkeen varhaisultrassa. Niin pitkälle en ole vielä koskaan päässyt.

Oletko menossa verikokeeseen vai oliko sulla vain kotitesti ohjeistuksena?
 
  • Rakkaus
Reactions: MARIAL43
Kylläpä menee jänniittäväksi . HIeno juttu!
No niin menee! Jo piinailu tähän asti alkoi vähän kiristää päätä eilen, ja nyt vielä maanantain verikoe, ja jos se näyttää yhtään mitään nollasta eroavaa arvoa, niin kaamea jännitys pääseekö varhaisultraan vai muuttuuko se keskenmenokontrolliksi, kuten minulla on kahdesti käynyt. Kerran spontaanista raskaudesta ja nyt viimeksi ekasta lahjasolusiirrosta
 
  • Tykkää
Reactions: MARIAL43

Yhteistyössä