Hakutulokset

1. L

Miten postitatte käytetyt pikkuhousunne? Laitatteko ensin pieneen

MItes kun laitatte niitä pöksyjä niin pidättekö vain niitä päällä vai kuluuko siihen myös et niihin jää tavaraa?
  2. L

Miks mun kädet puutuu aina yöllä kun nukun?

Mitä hittoo te touhuatte yöllä kun joka paikka on puuta :D :p
  3. L

mikä numero tai siis mistä lie soitettu ku alkaa +393...ja 12 nroa?

MEillä töissä tiedotettiin, et myös vastaaminen saattaa aiheuttaa laskun.. :snotty:
  4. L

miksi ihmeessä en osaa`??? (naisen päällä olo)

Onkos sitä nyt pakko rodeota harrastaa... Onhan sitä muitakin eläinmalleja, kuten klassinen koira ja on siinä miehellä sellaiset näkymät että ei lerpahda.. :p.. Muuten siitä ratsastamisesta, kun nojaat itseäsi taaksepäin, niin pysyy paremmin sisällä... etukumarassa pyrkii karkaamaan..
  5. L

Mitä pahaa siinä on jos nainen masturboi?

Kun edes näkisi kuvan masturboivasta naisesta... Kuvia voi laittaa sähköpostiin... osoite profissa :p
  6. L

Säälittekö lapsia joilla on käytetyt/halvat vaatteet?

Enemmän säälin lapsia jotka on puettu kaikenmaailman röyhelöihin ja joille sitten huudetaan jos tulee likatahra leikin aikana.
  7. L

Omppupiirakan teko tyssäsi kesken, voiko vaniljakastiketta käyttää?

Onks siinä pakko olla vaniljasokeria siihen kermaviiliin. Eikö normaali sokeri riitä hätätapauksessa?
  8. L

Meseystäviä Kuopiosta

Mukavaa juttuseuraa maan ja taivaan väliltä ja välillä navan altakin :saint: :ashamed: Ei ikärajoituksia Itse asustan Kuopiossa
  9. L

Oudosta numerosta tullut jo pari puhelua...

WWW.PUHELINMYYJÄ.INFO sivulta löytää lähes kaikki numerot ja sinne voi myös itse lisätä uusia numeroita
  10. L

Mihin on hävinny kaupoista OKEIDO skordarit?

onkos sulttaaneista kokemuksia... onko se superohut Thin- kumi niin ohut kuin pakkaus lupaa?
  11. L

Oudosta numerosta tullut jo pari puhelua...

Joku call center käyttää ohjelmaa joka soittaa usealle asiakkaalle yhtä aikaa ja soittaja poimii siitä sit yhden numeron... sit muut jotka vastaa puheluun kuuluu tiedote, et olet jonossa, odota katkaisematta puhelua. Tuo on musta jo aika törkeää. sitten muuten on myös joku +359? tai joku...
  12. L

kertokaas mulle minkä ikäinen mä oon.. (kuva)

No näin miehen silmin, ei sinussa ole mitään vikaa... missään kohtaa :ashamed: . Ole vain tyytyväinen itseesi :flower:
  13. L

mistä tulee 014- ja 017- alkuiset puhelut???

MidasTouch se siellä vään soittelee... Mut viimeks soitti joku 050xxxxx ja ainakin 5 kertaa peräkkäin... mä hylkäsin puhelun ja heti tuli uusi samasta numerosta :headwall:
  14. L

kertokaas mulle minkä ikäinen mä oon.. (kuva)

Täyteläiset huulet :p
  15. L

Sterilisaatio

Onko täällä ketään joka käynyt toimenpiteessä? Kokemuksia ja tuntemuksia kaipaisin.
  16. L

Anustappi vai hieromasauva/dildo taakse?

HotLips:stä tilasin itselleni tavaraa ja ainakin sieltä tavarat tuli sujuvasti.
  17. L

Joko olette siirtyneet capreista pitkiinhousuihin?

vielä on caprit ihan arkikäytössä. Ei pidä kesää kesken lopettaa :)
  18. L

Nolo kysymys..

Tuntus kuitenkin et jos vuoto hajutonta ja kokkareita eikä muita oireita ole, et ei ole vakavaa.
  19. L

Pakko kai hankkia peruukki et sais seksiä...

Kyllä kelpais vaikka ilman sänkeä... Ei se oo hiuksista kiinni :p

Yhteistyössä