Paljos sä olet jos pitää näyttää nuoremmalta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samalla saa kertoa ehdotuksia miten näyttäisin nuoremmalta?
mä näytän mielestäni vanhemmalta mitä oikeasti olen. ja haluaisin lähinnä näyttää siltä mitä oikeasti olen.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Paljos sä olet jos pitää näyttää nuoremmalta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samalla saa kertoa ehdotuksia miten näyttäisin nuoremmalta?
Mä kyllä kysyisin sulta paperit jos tulisit mun kassalle ostamaan alkoholia tai tupakkaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Et näytä yli 30 vuotiaalta minun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Tällä yritin siis sanoa että et kyllä näytä 26v:lta vaan lähes 10 vuotta nuoremmalta.Alkuperäinen kirjoittaja kassan täti:Mä kyllä kysyisin sulta paperit jos tulisit mun kassalle ostamaan alkoholia tai tupakkaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
mä niin haluaisinkin tukan ponnarille. on niin kerrostettu ettei mene.. vajaa vuosi sitten tein tyhmän ratkaisun ja leikkasin tuonne melkein vyötäisille yltäneen tukan.. mä olen kans miettinyt tuota vaaleampaa hiusväriä. jossain vaiheessa olikin ja jotenkin se ei sopinut ihon väriin juurikaan. olen kans ajatellut varata ajan kosmetologille, että saisin neuvot oikeisiin rasvoihin yms.Alkuperäinen kirjoittaja Outi:~28.
Jos olisin sinä, laittaisin tukan ponnarille tai jotain pinniä, ehkä vaaleampi hiusväri, heleyttävää rasvaa ...