kertokaas mulle minkä ikäinen mä oon.. (kuva)

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
kassan täti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Mä kyllä kysyisin sulta paperit jos tulisit mun kassalle ostamaan alkoholia tai tupakkaa. :LOL:

Rukoilijasirkka
mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Et näytä yli 30 vuotiaalta minun mielestä.

kassan täti
Alkuperäinen kirjoittaja kassan täti:
Mä kyllä kysyisin sulta paperit jos tulisit mun kassalle ostamaan alkoholia tai tupakkaa. :LOL:
Tällä yritin siis sanoa että et kyllä näytä 26v:lta vaan lähes 10 vuotta nuoremmalta. :LOL:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
~28.

Jos olisin sinä, laittaisin tukan ponnarille tai jotain pinniä, ehkä vaaleampi hiusväri, heleyttävää rasvaa ...
mä niin haluaisinkin tukan ponnarille. on niin kerrostettu ettei mene.. vajaa vuosi sitten tein tyhmän ratkaisun ja leikkasin tuonne melkein vyötäisille yltäneen tukan.. mä olen kans miettinyt tuota vaaleampaa hiusväriä. jossain vaiheessa olikin ja jotenkin se ei sopinut ihon väriin juurikaan. olen kans ajatellut varata ajan kosmetologille, että saisin neuvot oikeisiin rasvoihin yms.

Yhteistyössä