kertokaas mulle minkä ikäinen mä oon.. (kuva)

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kassan täti:
Alkuperäinen kirjoittaja kassan täti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Mä kyllä kysyisin sulta paperit jos tulisit mun kassalle ostamaan alkoholia tai tupakkaa. :LOL:
Tällä yritin siis sanoa että et kyllä näytä 26v:lta vaan lähes 10 vuotta nuoremmalta. :LOL:
tuo olis kyllä todella tervetullutta <3

tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä olen 26v. mä luulen että aika monikin luulee jo yli 30v. mulla on kolme lasta ja sekin ehkä ihmisten silmissä vanhentaa mua. varsinkin kun eka lähti jo tokalle.
Et näytä yli 30 vuotiaalta minun mielestä.
Et minunkaan mielestäni, ajattelin itse 24-26v.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et näytä yli 30 vuotiaalta minun mielestä.
Et minunkaan mielestäni, ajattelin itse 24-26v.
lohdullista kuulla <3

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Täyteläiset huulet :p
no ne on ehkä ainoa kohta mihin olen tyytyväinen :) kiitos siis
No näin miehen silmin, ei sinussa ole mitään vikaa... missään kohtaa :ashamed: . Ole vain tyytyväinen itseesi :flower:
kiitos kovasti <3. oma mies on samaa mieltä. mutta ei mahda mitään jos päässä on vika kun peiliin katsoo.. pitäis vaan oppia olemaan tyytyväinen..

ehkä mun suurin pelkoni on tulla siskoni kaltaiseksi. joku sanoikin aika arkaan paikkaan osuvasti yksissä kesäjuhlissa kun oltiin vierekkäin että "kylläpä työ oottaki saman näkösiä". siskoni siis on kohta 40v..

Yhteistyössä