Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Oi vahvistumista toivontähdelle! Itse teen testin ma (kp 29) jos menkat ei ole alkaneet. En kuitenkaan usko plussaan koska ei mitään oireita. Tissi kivutkin hävinneet.
  2. Kaneli88

Lombokilta terveisiä. Täällä ei ole enää tuntunut mitään nippailuja mahassa. Rinnat tosi kipeet mutta luulen että johtuu ihan vaan normi hormoni toiminnasta. Yritän tässä siis tsempata itteeni ensi viikon pettymykseen. Jis ei tuu plussaa nii ei tarvii ainakaan murehtia että olen syönyt malaria...
  3. Kaneli88

Nopeasti täältä matkalta luin teidän uutisia ja plussanneille paljon onnea! Täällä siis kp 17. La ennen lentoa nippaili oikealle puolelle ja mietin että olisiko ovulaatio. Mies totesi romanttisesti että pieru siellä vaan myllertää :-D nyt eilisestä on tuntunut paineen tunnetta alavatsalla...
  4. Kaneli88

Noniin parin tunnin päästä lähtee kone. Jos ovuloin niin tapahtuu varmaan tänä vkl:na tai ensi viikolla. Eilen talleteltu ja eiköhän jatketa kun perille päästään ja ollaan toivuttu aikaerosta. Mutta edelleen yritän muistutella itseäni ettei tässä oo mikään kiire. Tullaan takaisin 9.3 joten...
  5. Kaneli88

Millois Nalle Puh meinaa tehdä seuraavan testin? :popcorn: Täällä on ollut tämän päivän ihan hirvee päänsärky. Ihan samanlaista kun menkkojen aikaan. Mikään ei auta. Ei lääkkeet, ei nukkuminen, ei kahvi, ei ulkoilu. Oon yrittänyt aatella että ehkä tää on jotain oman hormoonitoiminnan...
  6. Kaneli88

Olin 2010 puolivuotta ilman ehkäisyä mutta en yhtään silloin laskeskellut kiertopäiviä. Ei kai ainakaan ollut mitenkään ekstrapitkiä kun ei ole jäänyt mieleen. Niuski: kiva kuulla että jollakin on edes tasoittunut kierto heti :) Toivoa on. Tosin en ole koskaan omistanut tasaista kiertoa mutta...
  7. Kaneli88

Saa nähä kuinka pitkään osaa pitää tämän tämmöisenä tulee jos tullakseen asenteella. Mieli vaihtelee päivittäin. Yks päivä katoin että jos olisi normaali 28 päivän kierto milloin tod.näköisemmin olisi ovulaatio. Sattui meidän lentopäivälle :D Naureskelin itekseni etten mie nyt kyl taida...
  8. Kaneli88

Täällä on menossa megamenkat. Kestänyt nyt jo yli viikon :/ Nyt onneksi enää tiputtelua. Toivottavasti ei tuu mitään ylläriä ja ala nopeasti uudet koska haluaisin loman ilman menkkoja. Olisi kiva päästä harjoittelemaan näitä vauvantekopuuhia. Mies saattaa joutua työmatkalle ma-ke. No jos tämä...
  9. Kaneli88

Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Voi ei voi ei!! Jos työ kaikki häviätte facebookiin mistä luen enää teidän ihania masu-uutisia O_o Ja jos otatte vaan pidempää yrittäneet mukaan :( Ite oon ollut tuolla yrittäjijen odottajissa alusta asti mutta päässyt nyt vasta yrittäjii :/ Tiedä milloin sitä sitten raskautuu. En itsekään tiedä...
  10. Kaneli88

Kiskisnami: pisti hymyilyttää tuo siun teksti kun just viime yövuorossa kirjoitim blogiin ihan just noista samoista ajatuksista. Varsinkin 2 viikkoa sitten iski ihan hirvee paniikki. Nyt jo helpottanut. Ihminen on uskomattoman sopeutuvainen ja uskon että suurin osa ihmisistä on tehty sisältä...

Yhteistyössä