Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ujm:lle pahoittelut! Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsette yrittämään uudestaan. Mie en nyt oikein tiedä mikä kiertopäivä on menossa. Miulla siis alkoi tiputteluvuoto jo la ja su otin renkaan pois ja heti alkoi kovempi vuoto. Nyt tätä tyhjennysvuotoa on kestänyt jo 5 päivää ja kovenee...
  2. Kaneli88

Jos joku sitten osaa päivitellä minutkin listalle niin voisi laittaa samalla bloginikin sinne eli: Ripaus sokeria ja kanelia elämään
  3. Kaneli88

Sonetti: ihan selvä viiva!! Toivotaan vahvistumista!
  4. Kaneli88

Itse oottelen kauhulla luomumenkkoja, koska ennen pillereitä oli tosi kovat kivut. Kivut lähti mutta tilalle tuli päänsäryt. Katsellaan kuinka käy. Toivottavasti ei tulisi mitään vaivoja :) Miulla mielipiteet ja ajatukset vaihtuu päivittäin. Vuoden olen odottanut että yritys alkaa ja kaksi...
  5. Kaneli88

Täällä on ihan hirveä kaaos! Kaikki hääkrääsä on pusseissa ja joka nurkka täynnä. Matkalaukut odottaa purkamista. Kaikki tavarat pitäisi lajitella ja laitella myyntiin ja keksiä niille väliaikainen sijoituspaikka. Itselläni nyt ihan hirveä päänsärky. Nämä kovat päänsäryt menkkojen aikana alkoi...
  6. Kaneli88

Niin eikös miulla oo nyt kp 2 kun menkat alkoi eilen?
  7. Kaneli88

Noniin. Aivan ihanan taianomaiset häät vietetty ja ehkäisy jätetty pois. Menkat alkoi eilen. Joten siirryn tänne. Elikkä ikä: 25, kp ?? (ei vielä mitään hajua), yk 1, ya 02/14, ja ensimmäinen Hieman vielä sekavilla tunteilla mennään. Ei ole tällä hetkellä sellaista oloa että tarvitsisi heti...
  8. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Täällä on ihanat häät vietetty <3 Elämäni paras päivä kyllä! Pää vieläkin ihan pilvissä. Ramppikuumeesta huolimatta päätimme jättää ehkäisyn pois joten siirryn tuonne yrittäjien ketjuun :) Pahin pakokauhu on hävinnyt ja mennään fiiliksellä että tulee jos on tullakseen. En halua alkaa vielä...
  9. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Juteltiin miehen kanssa eilen tästä vauva-asiasta ja sanoi että miun täytyy tehdä niin kuin parhaalta tuntuu. Jos haluan jatkaa ehkäsyä, niin se ok. Mutta en mie tiiä! Luulen että se just niin kuin joku sanoi että se ois vaan pari kuukautta. Vauvakuume on mutta vauvat ovat jääneet hieman...
  10. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Miulle iski eilen ihan hirvee epäilevä olo. Ensi viikon suhteen kun ehkäsy pitäisi jättää pois että ollaanko ihan hulluja! Haluaisinko kuitenkin nauttia tuoreesta aviomiehestäni ihan yksin vielä hieman pidempää... No eihän se vauva meillä ole kahden viikon päästä vaikka kuinka ehkäsy jätetään...
  11. Kaneli88

:DD Joo totta että saahan sitä tehdä mitä haluaa. Luulen kuitenkin että yritän pitää miehen ajantasalla näistä hommista niin voi puhua miulle järkeä kun meinaan alkaa testailemaan liian aikasin. Muutenkin ollaan sovittu että yhdessä tehdään sitten ne r-testit :)
  12. Kaneli88

Voimia Mymmosalle! Itse olisin tänään halunnut ostaa raskaustestejä valmiiksi kun yritys alkaa ihan kohta ja olisi sitten valmiina kun tullaan häämatkalta MUTTA mies ei antanut miun ostaa O_o Kuulemma ei aleta testailemaan mitään ennen kuin on myöhässä eikä oteta asiasta stressiä. Pöh! Antaa...
  13. Kaneli88

Nappula87: kyllä papa voidaan ottaa alkuraskaudesta. Suositeltavaa varmaan on kuitenkin otattaa se ennen kuin on raskaana mutta ei siis hätää kyllä ne sitten napsasee sen siellä neuvolassa :)
  14. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Täällä on opiskelut ohi. Itse teen hoitoalalla sijaisuuksia. Samassa työpaikassa kohta kaksi vuotta :) Kai se vakipaikka joskus sieltä irtoo. Miehellä vakituinen työ. Tai onks tänäpäivänä mikään enää vakituinen ja taattu. Miehenkin työpaikalla ollut vissiin kolme vuotta putkeen yt-neuvottelut...
  15. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Ensi viikolla pitäisi sitten luopua ehkäisystä kokonaan. Ihan epätodellista. Vuoden oon tiennyt että häiden jälkeen luovutaan joten aika on ollut pitkä mutta nyt sitä aattelee että joko nyt?! Iiks.. jännää ja pelottavaa. Omasta mielestäni elän jo nyt melko terveellisesti. Syön...
  16. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Tuosta heti kertomisesta olen itse jyrkästi sitä mieltä että korkeentaan sitten viikon 12 jälkeen kun on varmaa että siellä on elämää elossa. Testihän ei takaa vielä mitään. Keskenmenot ovat hyvin yleisiä ennen viikkoa 12 jne... Mies jos menisi möläyttämään asian ja sitten selviäsikin että on...
  17. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Täällä on häät parin viikon päästä ja siitä alkaakin sitten yrittäminen. Itselleni ja miehelleni on ollut aina selvää että haluamme naimisiin. Se vaan tuntuu meistä oikealta vaikka se ei meidän suhdetta mihinkään muuta. On vaan tunne että haluaa naimisiin. En tiedä mikä lie tunne on mutta näillä...
  18. Kaneli88

Onpas tänne tullut tekstiä. Sain kaikki lopulta luettua :) Itselläni juuri takana maailman ihanimmat polttarit. Manikyyria, spa hemmottelua, parturi/kostmetologi muutti miut aivan mahtavaksi rokkimimmiksi jne jne.. Oon ihan fiilareisssa edelleen. Tämä kuitenkin tarkoittaa että alle kolme...
  19. Kaneli88

Meinasin jo ostaa raskaustestejä apteekista, mutta sitten aattelin että ei vielä. Kuitenkin menee maaliskuun puolelle ennen kuin voi testailla. Pitäneen malttaa mieltä. Kävin ostamassa varmuuden vuoksi hiivatulehdukseen lääkkeen kun seksin harrastaminen tehnyt tosi kipeää viime aikoina, mutta...
  20. Kaneli88

Mymosa: jotkuthan ei ikinä saa ovistestiin plussaa ja silti saavat vauvoja ;) Uutta testiä peliin!

Yhteistyössä