Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Pitää sitten kyllä ehdottomasti mennä kurkkimaan tuonne ketjuun milloin alkaa plussia napsumaan :)) Mie tässä aloin pähkäilemään kun tarkoitus jättää ehkäsy pois heti häiden jälkeen ja aloittaa yritys siitä, mutta nyt aloin miettimään kun meidän täytyy alkaa syömään malaria lääkettä...
  2. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Elviira noi ajatukset tuntuu niin tutulta! Itse käytän ehkäisyrengasta eli yhdistelmäehkäisy keino sekin. Vaihdettiin pillerit aikoinaan renkaisiin, koska olen saanut pillereiden syömisen jälkeen aina menkkojen jälkeen todella kovia pääsärkyjä. Renkaat toimivat hetken niin ettei päänsärkyä...
  3. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Heips.. Täällä on kanssa yksi jouluintoilija. Oma "Jouluhistoria" on mennyt niin että siinä vaiheessa kun vanhempani erosivat ja jäin isän kanssa asumaan kahdestaan, vietimme joulut kahdestaan. Mutta ihania olivat nekin jouut <3 Paljon koristeita, paljon ruokaa ja paljon lahjoja :) Lämpimiä...
  4. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Täälläkin surisee päässä. Vauvakuume on hieman nostanut päätänsä taas voimakkaammin. Mietin kuitenkin aina asioita paljon ja usein liikaa. Nyt eilen kyselin mieheltä että kai hän tietää että se vauva voi olla todella raskas. Jotkut lapsethan ovat monta vuotta huonoja nukkujia. Mitä jos saadaan...
  5. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Ooo lista. elikkä ikä 25, 1.lapsi, yritys alkaa 02/2014. Meillä siis on päätetty tosiaan että yritys alkaa häiden jälkeen helmikuussa. Luotan että näin tapahtuu kun kerran ollaan asia sovittu. En ole sen enempää mieheltä varmistellut..
  6. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Heips pienen tauon jälkeen! Elikkä viimeiksi kirjoittelin tänne heinäkuussa kun kaikki vauvahaaveet olivat hävinneet noiden miun kovien mahakipujen kanssa. Elikkä täällä tuskailtiin pahentuneen refluksin kanssa enkä pystynyt syömään moneen viikkoon kuin riisikakkuja ja mustikkakeittoa. Pikku...
  7. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Itseasiassa nyt alkaa viljaton ruokavalio ja jos se ei auta niin sitten viljaton ja maidoton. Jos ne ei auta niin sitten en tiedä mitä teen. Muuten olen vältellyt monia yleisimpiä ruoka-aineita jotka aiheuttavat närästystä. Pizzat ym raskamättöjä en ole kohta kolmeen vuoteen syönyt jne...
  8. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Tällä hetkellä ajatus raskaudesta ei tunnu kovin houkuttelevalta. Kärsin refluksista joka on useamman viikon ajan pahentunut niin että tällä hetkellä saikulla. Refluksi on niille jotka eivät tiedä mahalaukun sulkilihaksen löystyminen ja siitä johtuvat kovat vatsakivut ja närästykset. Tällä...
  9. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Meillä siis on tarkoitus jättää ehkäisy pois ensi helmikuun aikana. Itse en millään tavalla kritisoi noita ketjuja jossa lasketaan kiertopäiviä ja tikutettaan ovulaatioita. Kukin omalla tavalla. Ja varmasti on stressaavaa sen tärpin odottaminen. Itse edelleen toivon että pystyisin ottamaan...
  10. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Eipä tänne mitään ihmeempiä. Töitä, töitä, töitä ja lomaa odotellessa. Alkaakos kenelläkää yrityksen alkamisen ajankohta olemaan lähellä?

Yhteistyössä